|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
#$%#%$^& tegelijk met BYH :S No passion no life |
|
quote:30 mei ook in Dynamo |
|
Ow damn.. klinkt al beter No passion no life |
|
Dus ik zie jou dit jaar alleen bij Waldrock? Ga ik weer eens naar Zwolle is Roenoe er niet 10.10.1942 - 20.11.2011 |
|
quote: Wij proberen de kwaliteit in Hedon zo hoog mogelijk te houden, dus ik hoor graag je verklaring. |
|
quote: Qua wat? Boeiender |
|
quote: Tsja… komt vast wel weer eens goed quote: Niets relevants, hoor. Anders had ik het je vast wel gemeld Ik heb toevallig de laatste paar metalconcerten in Dynamo persoonlijk gezelliger gevonden dan de laatste metalconcerten in Hedon. quote: Met bovenstaand antwoord is jouw vraag ook beantwoord. Niets ingewikkelds dus. "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote: ==> www.elexorien.com voor al uw kwaliteitsrosserij [Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 02-02-2009 19:41] Bruce Banner |
|
Lain......... De tering zeg.. En dan zie ik AoD en Mercuria graag de 30ste |
|
Ja sorry, de verveelspam sloeg even toe. Overigens ben ik hier niet bij, dus ik pleur alweer op uit dit topic. Bruce Banner |
|
quote: Ah, heeft dus niets met Hedon te maken maar meer met de mensen als ik je goed begrijp.... Boeiender |
|
quote: Nee Mathieu, dat staat er niet. [Dit bericht is gewijzigd door AngelOfDeath op 03-02-2009 10:14] "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote: Dus jij creëert gezelligheid in je uppie? Boeiender |
|
quote: Moet achter alles wat hier gezegd wordt een andere betekenis zitten of heb je niets beters te doen dan elk woordje uit een zin te analyseren? "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
*pakt popcorn* Zwolle under attack! |
|
quote:Beetje naief van jou, je weet dat dat dat hier al een eeuwighijd zo gaat angle of death Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
Superirritant, ja. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Nounou, jij begint ermee dat Dynamo geweldiger is dan Hedon, en gooit het op gezelligheid, kan, mag, maar als ik dat dan vraag ben je verontwaardigt, beetje gek als je het mij vraagt. Maar veel plezier in Dynamo dan maar, ik ga lekker naar Hedon, mooi dichtbij en wel gezellig vind ik. Boeiender |
|
quote: Ik weiger me gewoon te verantwoorden voor dingen die voortkomen uit jouw - uit de context getrokken - bevindingen.. Meer dan dat is er niet aan de hand. Klaar! [Dit bericht is gewijzigd door AngelOfDeath op 03-02-2009 17:23] "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote: Kom op nou zeg, ik vroeg gewoon wat. Maar ga maar gezellig naar Dynamo, lijkt me beter ja. Boeiender |
|
hahahahahahahahahahahahahahahahahahah ahahgeweldigweerhahahahahahahahahalan glevezwaremetalenvooraluwfrustratiese nonhebbelijkhedenhahahahahahahahaha [Edit: mijnheer, U verneukt de Lay-out ] [Dit bericht is gemodereerd door Lainedil op 07-02-2009 14:29] Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
Heb echt de spatiebalkgebruikt^. Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
|
|
Tip: Hedon heeft sinds vorige week E-tickets waardoor je niet meer in de rij hoeft te staan om een kaartje te kopen, of om je afhaalbewijs om te ruilen voor je kaartjes. Lijkt me een goede reden om je kaarten vooraf online te bestellen! |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |