|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:loopt het zo slecht |
|
quote: Wat? ZM of Hedon? |
|
Beiden Ik bedoelde de VVK van Sacred Reich in Hedon |
|
in 99 v/d 100 gevallen wel ja. |
|
quote: Wel tof dan dat ze vaak prijsvragen aangeven voor die VVK begint, stelletje Jomanda's! |
|
quote: Precies, wij doen vrijwel altijd prijsvragen bij elk concert. |
|
quote: Geeft mooi stukje promotie en blije mensen als ze hebben gewonnen |
|
Laat ik m'n kaartje al een maand of 3 in huis hebben. weer niet goed op gelet grr. Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
Winnaars al bekent? Boeiender |
|
Eens kijken of ik kan. Laatste keer dat ik Sacred Reich live zag was trouwens ook in Hedon maar toen met Atrophy als support, volgens mij in 1990 of daaromtrent. Maar eerst maar eens Sacred Reich volgende week zaterdag op Hellfest. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
quote: Oh? Lijkt mij juist goede reclame, hoeft het niet persé slecht voor te lopen toch? |
|
quote: Boeiender |
|
quote: Ja, meneer ongeduld.. jij niet. |
|
quote: Mkay, en het was geen ongeduld hoor, nu weet ik tenminste dat ik morgen een kaartje kan kopen. Boeiender |
|
quote: Deze keer jezelf niet op de gastenlijst geplaatst? |
|
aanwezig. bloodcorpse Wie is toch die man die elke zondag het eigen vlees komt snijden! |
|
quote: ongesteld mayo? en zin in! Je moeder. |
|
quote: Nee hoor. Vroeg het me af, normaal staat ie toch wel gewoon op de gastenlijst. |
|
quote: Hehe, dat gebeurt niet zo vaak hoor, daar is Kurk meer van, via Popfront. Boeiender |
|
Ik sta weer achter de bar biertjes aan jullie te verkopen |
|
Ik twijfel nog steeds. Donderdag weer werken enzo. Life doesn't get much better than this! |
|
quote: Ik snap je punt, maar je kan natuurlijk ook lekker aan den frissssssss gaan en direct naar de band weer naar huis gaan... Ik zou als ik jou was zeker dit optreden wel checken. Boeiender |
|
quote: Wat dan? |
|
quote:Omdat het 1 van de vetste thrashbands is natuurlijk. EN ze een erg vette show neerzetten. Wat anders? Boeiender |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |