|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik sla deze even over, ik zie ze komend weekend op Graspop wel weer... Bareuh... |
|
Soundcheck belooft veel goeds! |
|
De recente shows in Dynamo en op Hellfest ook. Have fun vanavond aan degenen die gaan |
|
Kut...... iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
Weer geen Sacred Reich voor mij... het was te verwachten lol iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
Het liefst zou ik vanavond eigenlijk ook weer gaan, heb de afgelopen 2 jaar 4 knalshows meegekregen van deze gasten. |
|
Nou ik ben benieuwd; ik laat me wel verrassen |
|
quote: Mwah vind ze wel aardig, maar niet echt super geweldig fantastisch. |
|
quote: Cultuurbarbaar Against God and Government |
|
quote: Alweer wat jaartjes terug dat ik ze zag. Maar hee, wie weet bedenk ik me nog. |
|
Het was weer kickuh! Het blijft geweldig om te zien hoe de band (en met name Phil) er zo overduidelijk veel plezier aan beleven zelf. Pluspunt van deze avond, ondanks de al bekende setlist: de Black Sabbath "jam" voordat ze met War Pigs begonnen. Al moet ik heel eerlijk zeggen: ik vond de show in Dynamo toch net wat beter/specialer. (nostalgie waarschijnlijk) Zo, ff nog een biertje, tukkie doen, tas(sen) pakken en dan op naar Graspop! |
|
Zelden zo'n simpatieke gast mee gemaakt als Phil idd (is ie altijd geweests ook). Vond het een gaaf optreden en twas mooi om te zien dat de hele zal uitijndelijk helemaal los gan, prachtig gewoon. Heb nu alweer zin in donderdag bij Testament Yeahbabyy eah!!!!!!! Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Vorige pagina |