IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : Amon Amarth / Vomitory 3 mei - baroeg Vorige pagina | Volgende pagina
RdP
"Fucked Up" en "Ready To Die"
Usericon van RdP
Posted 17-04-2002 17:41 by RdP Wijzig reactieProfiel van RdPQuote dit bericht

Amon Amarth

Ik ga waarschijnlijk 5 mei.. 013.

Hakkuh

Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 24-04-2002 15:57 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

Nou goan dr nog mensen naar r'dam ?

JA IK GA:
---------
Snagger
Necromantica (toch?)

Wij nemen waarschijnlijk nog wat aditionele aanhang mee die niet zo bekend is hier.... allemaal komme verdeuries kenne we de metalfan.nl-ers in elkaar schuppe whahaha

Ik, Wil Schuurman

NecRomantica
Usericon van NecRomantica
Posted 24-04-2002 20:58 by NecRomantica Wijzig reactieProfiel van NecRomanticaQuote dit bericht

naturlich bin ich dabei
wil amon amarth wel is zien..en naturlich is het vakantie waarvan je moet genieten

Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 24-04-2002 21:34 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

Nou zal niet druk worden ? Ligt het soms aan de oranjeboom?

De baroeg mot toch blijve krenge dus allemaal komme verdeuries!!!!!!!

Vomitory is toch de 'creme de la creme' van de death metal volgens vele (wat mij betreft de poep uit de afvalbak)... ?

Maar Amon Amarth goat heersche

Ik, Wil Schuurman

draconian power
Usericon van draconian power
Posted 24-04-2002 21:37 by draconian power Wijzig reactieProfiel van draconian powerQuote dit bericht

mot nog ff kieken of ik moet werken

Let´s bring back the METAL

TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 25-04-2002 8:35 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

quote:
Op 17 april 2002 14:02 schreef MBMarduk het volgende:
Ikke 5 mei.
Vooral voor Vomitory; al 2x eerder gezien en nogsteeds geweldig, ook Amon Amarth trouwens en ik ben natuurlijk benieuwd naar Callenish Circle want ik lees hier veel goeie dingen over hen.

ok, meet you there .

FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 25-04-2002 8:55 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

quote:
Op 24 april 2002 21:34 schreef Snagger het volgende:
Nou zal niet druk worden ? Ligt het soms aan de oranjeboom?

De baroeg mot toch blijve krenge dus allemaal komme verdeuries!!!!!!!

Vomitory is toch de 'creme de la creme' van de death metal volgens vele (wat mij betreft de poep uit de afvalbak)... ?

Maar Amon Amarth goat heersche

was toch de ex gitarist obituary die in vomitory speelt ? of haal ik nu weer alles doormekaar ? naja iig, vind vomitory wel tof, en Amon Amarth helemaal, ik ben dr mn kaartje is al gereserveerd !! (in de baroeg dus)

[Dit bericht is gewijzigd door FireFox op 25-04-2002 8:56]

Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.

Lord Morgoth
Fear me...
Usericon van Lord Morgoth
Posted 25-04-2002 10:26 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht

quote:
Op 25 april 2002 8:55 schreef FireFox het volgende:
ik ben dr mn kaartje is al gereserveerd !! (in de baroeg dus)

hehe, de mijne ook... Hoe zou dat nou komen

Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar

Witchking
Usericon van Witchking
Posted 25-04-2002 10:37 by Witchking Wijzig reactieProfiel van WitchkingQuote dit bericht

Ik gaat ook

Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 25-04-2002 10:39 by Sharteel Wijzig reactieProfiel van SharteelQuote dit berichthttp://www.photopit.be

Bij ons komen ze morgen.. In een kut klein zaaltje ergens in the middle of nowhere.. Axamenta en Ashmolean spelen dus helaas zal 't voor een andere keer zijn..

Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you...

Bintmeister
Usericon van Bintmeister
Posted 25-04-2002 13:36 by Bintmeister Wijzig reactieProfiel van BintmeisterQuote dit bericht

dus:

baroeg:
Snagger
Necromantica
Bint
LM
Uraneck
Volthor

Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 28-04-2002 14:17 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

nog meer mense die komme ?

Ik, Wil Schuurman

FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 28-04-2002 14:33 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

quote:
Op 25 april 2002 10:26 schreef Lord Morgoth het volgende:
hehe, de mijne ook... Hoe zou dat nou komen

Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.

Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 28-04-2002 14:43 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

Tis toch niet noodzakelijk om te reserveren ?

Ik, Wil Schuurman

FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 28-04-2002 15:19 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

quote:
Op 28 april 2002 14:43 schreef Snagger het volgende:
Tis toch niet noodzakelijk om te reserveren ?

in de baroeg iig meestal niet, t was zover ik ging een keer nodig (immortal)

Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 28-04-2002 15:35 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

Dan 'kom ik gewoon'...

weet iemand trouwens waar de vinyl solution zit in rdam ?

Ik, Wil Schuurman

Iron Maiden
Always live to win
Usericon van Iron Maiden
Posted 29-04-2002 13:09 by Iron Maiden Wijzig reactieProfiel van Iron MaidenQuote dit bericht

baroeg:
Snagger
Necromantica
Bint
LM
Uraneck
Volthor
Iron Maiden
--------------------------------------------------------------------------------

Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are!

FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 29-04-2002 13:46 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

baroeg:
Snagger
Necromantica
Bint
LM
Uraneck
Volthor
Iron Maiden
FireFox
--------------------------------------------------------------------------------

Vampire_girl
rabiës
Usericon van Vampire_girl
Posted 29-04-2002 13:57 by Vampire_girl Wijzig reactieProfiel van Vampire_girlQuote dit berichthttp://www.sfu420.com/

Ik ga zeker, maar dan wel naar Metropool.

the only pleasure is pain

Hirogen
Usericon van Hirogen
Posted 29-04-2002 14:29 by Hirogen Wijzig reactieProfiel van HirogenQuote dit bericht

Vampire_girl en ik gaan naar Hengelo!!!

Heads I win, tails you lose

Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 29-04-2002 22:26 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

Gaat er nog iemand kroeg/teras wandelen overdag in rdam ?

IK EN NATH wel....

Ik, Wil Schuurman

NecRomantica
Usericon van NecRomantica
Posted 29-04-2002 22:57 by NecRomantica Wijzig reactieProfiel van NecRomanticaQuote dit bericht

ja...die tent opzoeke waar ik toen zo'n limonadeglas vol met wodka kreeg...

Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 29-04-2002 22:59 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

NEE! Das de fust en als je daar cointrea bestel krijg je campari!!

Ik, Wil Schuurman

Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 30-04-2002 11:11 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

Eenmaal andermaal.... blerg

Ik, Wil Schuurman

AltMazter
Suicide, think about it.... consider it!
Usericon van AltMazter
Posted 30-04-2002 19:53 by AltMazter Wijzig reactieProfiel van AltMazterQuote dit bericht

baroeg:
Snagger
Necromantica
Bint
LM
Uraneck
Volthor
Iron Maiden
FireFox
AltMazter & AltDeath

Forward into the light, forward into infinity!

Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com