IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : Amon Amarth / Vomitory 3 mei - baroeg Vorige pagina | Volgende pagina
Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 01-05-2002 0:44 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

goiaf11

Ik, Wil Schuurman

humanator
spectre
Usericon van humanator
Posted 01-05-2002 10:06 by humanator Wijzig reactieProfiel van humanatorQuote dit berichthttp://www.controlhumandelete.com

een dag later in de Metropool. daar ben ik aanwezig

Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com

Lord Morgoth
Fear me...
Usericon van Lord Morgoth
Posted 01-05-2002 10:39 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht

quote:
Op 30 april 2002 19:53 schreef AltMazter het volgende:
baroeg:
Snagger
Necromantica
Bint
LM
Uraneck
Volthor
Iron Maiden
FireFox
AltMazter & AltDeath

Haal mijn naam maar van de lijst...

Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar

Lord Morgoth
Fear me...
Usericon van Lord Morgoth
Posted 01-05-2002 13:03 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht

4 mei ben ik d'r ook niet...

Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar

Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 02-05-2002 16:22 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

Tot morgen allemaol menschen

Ik, Wil Schuurman

Witchking
Usericon van Witchking
Posted 02-05-2002 18:24 by Witchking Wijzig reactieProfiel van WitchkingQuote dit bericht

Tot morguuh!

Witchking
Usericon van Witchking
Posted 02-05-2002 18:28 by Witchking Wijzig reactieProfiel van WitchkingQuote dit bericht

Baroeg:
Snagger
Necromantica
Bint
LM
Uraneck
Volthor
Iron Maiden
FireFox
AltMazter & AltDeath
Witchking

Iron Maiden
Always live to win
Usericon van Iron Maiden
Posted 02-05-2002 21:13 by Iron Maiden Wijzig reactieProfiel van Iron MaidenQuote dit bericht

quote:
Op 1 mei 2002 10:39 schreef Lord Morgoth het volgende:
Haal mijn naam maar van de lijst...

Meneer LM vergeet 1 klein detail: de chauffeur kan niet afzeggen...

Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are!

Koud
Usericon van Koud
Posted 03-05-2002 12:22 by Koud Wijzig reactieProfiel van KoudQuote dit bericht

Veel plezier allemaal.

In Haarlem heerschte het gruwelijk, dus in de Baroeg zal het ook wel heerschen.

Opdat mijn dode droom niet moge staven dat uw schijnwijsheid eindlijk triumfeert, en niet een vuige bent van schurftge slaven zich tegen hunne heer en meester keert.

Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 04-05-2002 10:11 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

Nou de 4 voorprogrammas zogen enorm... maar amon amarth maakte echt alles goed: zuperheerschend!

Ik, Wil Schuurman

FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 04-05-2002 10:35 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

vond de eerste band ook best gaaf, opende heel veelbelovend, alleen zakte het naderhand wat af helaas
--------------------------------------------------
btw k vond de andere bands ook best ok

[Dit bericht is gewijzigd door FireFox op 04-05-2002 10:35]

Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.

Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 04-05-2002 10:37 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

FireFox, had jij toevallig dat dissection shirt aan (met storm voorkant en dead angels achter) ?

Ik, Wil Schuurman

FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 04-05-2002 10:39 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

quote:
Op 4 mei 2002 10:37 schreef Snagger het volgende:
FireFox, had jij toevallig dat dissection shirt aan (met storm voorkant en dead angels achter) ?

ik had een trui aan van dissection ja klopt, zat jij toevallig ook achterin die zaal tijdens die eerste bands ?

Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.

Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 04-05-2002 10:41 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

De eerste 2 bands wel jah...

Ik had zo'n nauwelijks leesbaar bathory shirt aan tijdens de eerste bands....

Ik, Wil Schuurman

FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 04-05-2002 10:43 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

ja volgens mij heb ik jou wel gezien dan

[Dit bericht is gewijzigd door FireFox op 04-05-2002 10:44]

Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 04-05-2002 10:44 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

Naja... zo lekker is dat oranjeboom niet... heb ook maar 4 biertjes op, dat vond ik wel genoeg.

Ik, Wil Schuurman

Witchking
Usericon van Witchking
Posted 04-05-2002 11:07 by Witchking Wijzig reactieProfiel van WitchkingQuote dit bericht

Ja de 4 voorprogramma's waren niet zo bijzonder. Callenish Circle was wel de beste, best wel goeiuh cover van Death - Pull the plug.

En toen Amon Amarth en dat heerschde!!

Zenial
Usericon van Zenial
Posted 04-05-2002 11:43 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

Heb net 4 kaartjes gekocht voor Amon Amarth in 013

Zenial

Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 04-05-2002 11:44 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

Vomitory was echt saai zeg.... en dat vonden veel mensen geloof ik. Het nummer '40 seconds bloodbath' (2e nummer dacht ik) was wel leuk maar daarna: SAAAAAAAAAAAAAAI

Ik, Wil Schuurman

FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 04-05-2002 11:48 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

quote:
Op 4 mei 2002 11:44 schreef Snagger het volgende:
Vomitory was echt saai zeg.... en dat vonden veel mensen geloof ik. Het nummer '40 seconds bloodbath' (2e nummer dacht ik) was wel leuk maar daarna: SAAAAAAAAAAAAAAI

ja ik vond ze ook tegenvallen eigenlijk. vorige keer dat ik ze zag (0-13) was veel toffer

Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 04-05-2002 11:49 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

Het geluid was ook niet echt geweldig bij Vomitory. De grunt was slecht te horen en het klonk vrij rommelig.

Maarja ik was ook voor Amon Amarth gekomen en die speelden erg goed, goed geluid, goede set....

Ik, Wil Schuurman

NecRomantica
Usericon van NecRomantica
Posted 04-05-2002 13:26 by NecRomantica Wijzig reactieProfiel van NecRomanticaQuote dit bericht

het was wel een leuk dagje ja. al vanaf half 3(??) in rotterdam aanwezig.
De 1e 4 bands waren ruk (vooral de 1e 3 )
amon amarth maakte t enigszins goed.

Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 04-05-2002 15:17 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

Amon Amarth maakte het inderdaad goed.... beter nog: de set was beter dan ik verwacht had!

Vooral the last with pagan blood, bleed for ancient gods en friends of the suncross! Jammer dat ik As long as the raven flies niet gehoord heb.....

Ik, Wil Schuurman

TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 04-05-2002 20:45 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

Ik zie het morgen allemaal wel .

"4 voorprogramma's vielen tegen". Dat klinkt niet goed... Zelfs Vomitory viel tegen???

Iron Maiden
Always live to win
Usericon van Iron Maiden
Posted 04-05-2002 21:46 by Iron Maiden Wijzig reactieProfiel van Iron MaidenQuote dit bericht

quote:
Op 4 mei 2002 10:39 schreef FireFox het volgende:
ik had een trui aan van dissection ja klopt, zat jij toevallig ook achterin die zaal tijdens die eerste bands ?

Toch nie een van die gasten bij wie ik per ongeluk op schoot ging zitten he?? die bedoel je nie he?? (zeg nee, zeg nee)

Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are!

Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com