|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Ut was allemaal goed om aan te horen, ik hoef er alleen geen cd van. Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
|
quote: hahahahaha nee volgends mij was dat niet snagger hoor *grin* Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
quote: Just checking Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
|
quote: Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
Vomitory tegenvallen? Mwa, in Haarlem stond het geluid wel goed afgestelt en ze speelden zeer goed hun setje af. Was een heerlijk feestje tijdens Vomitory, al steelde Amon Amarth de show. En Diabolical vond ik ook wel te pruimen. Opdat mijn dode droom niet moge staven dat uw schijnwijsheid eindlijk triumfeert, en niet een vuige bent van schurftge slaven zich tegen hunne heer en meester keert. |
|
quote: ja ik ook dat was die trash niet ? vond t nummer waar ze mee opende heel strak Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
quote: Was de tweede band. Thrash zou ik het niet willen noemen, was gewoon Death volgens mij. 't waren deze heren: Opdat mijn dode droom niet moge staven dat uw schijnwijsheid eindlijk triumfeert, en niet een vuige bent van schurftge slaven zich tegen hunne heer en meester keert. |
|
zaten wel degelijk trash invloeden in iig, vooral t begin nummer Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
quote: Ach, ze waren mij in ieder geval het aanschaffen van een CD van ze waard Opdat mijn dode droom niet moge staven dat uw schijnwijsheid eindlijk triumfeert, en niet een vuige bent van schurftge slaven zich tegen hunne heer en meester keert. |
|
ik was er ook bij int patronaat. Ik vond alle bands wel aardig, maar amon amarth stak er met kop en schouders bovenuit, ze waren erg goed, die pit van Amon Amarth was trouwes ook wel gaaf We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
Voor zover ik weet is er niemand op mijn schoot gaan zitten nee... Ik, Wil Schuurman |
|
Ik kom net sde 1032 uitegerold ern edaar heerschten ze jiook weere!! Vomtiory wa sook weer szzper akut Ik, Wil Schuurman |
|
vomitory is altijd kut... een 2x deze line-up zien is mijn geld niet waard |
|
quote: Vomitory fucking rulede vanavond, en Amon Amarth nog meer!! Vomit-morey! |
|
Vomitory Zonde fior uyour monet Ik, Wil Schuurman |
|
enn juijb ent ztta |
|
Heh ik ben wel blij dat ik in 013 geweest ben. Het geluid was errug goed, stukken beter dan wat ik gewend ben van baroeg of patronaat. Amon Amarth en Vomitory waren allebei zeer de moeite waart. Diabolical en Callenish Circle waren wel okee, alleen Sins of Omissions zoog redelijk hard (vooral met 'dank' aan de waardeloze zanger) Zenial |
|
Vomitory en Amon Amarth waren geweldig! Op zich waren de voorprogramma's niet zo heel boeiend nee. Tijdens Callenish zijn we ff wat gaan eten . Vandaag wel ff rustig aan doen met mijn nek... Aangezien ik gisteren moest vliegen voor mijn aansluitingstrein: MBMarduk, het was gezellig! |
|
Kut weer een ZM-er niet herkend. Zemial, ik was er met TNightmare en een andere vriend heen gegaan. We stonden vaak tegen de CD-player kast van de DJ aan. TNightmare had een TS aan van Morbid Angel met achterop "Extreme music for extreme people", Ik: egaal zwarte TS en de derde gast een Tool TS met kleine pocketprint. Nogmaals, ik vond inderdaad vooral Vomitory en AmonAmarth de moeite meer dan waard. CC vond ik leuk maar de stage presentatie wat slapjes en de zanger een tikje arro. Sins of Omission was grappig, de zanger was een beetje aan het flippen van de booze denk ik. En Diabolical speelen veel te ingewikkeld (ingenieus?) voor een veel te vroege tijdstip. Jammer voor ze maar de zanger had ook totaaaaal geen charisma. Al met al wederom Supa! |
|
Ik heb RDP nog gezien van ZM toevallig Ik, Wil Schuurman |
|
Ik ben zaterdag naar Hengelo geweest en gisteren naar 013. Vooral Amon Amarth en Vomitory vond ik beide keren erg goed. Diabolical speelde alleen in 013 maar dat vond ik echt helemaal niks. How Will I Laugh Tomorrow When I Can't Even Smile Today |
|
quote: Zo aan de foto te zien Diabolical! |
|
quote: Dus jij was er ook al? Man, toch aardig wat ZM-ers gemist. Jij niemand herkend? --> Zuiphol. [Dit bericht is gewijzigd door MBMarduk op 06-05-2002 15:05] |
|
quote: Hehe okee, maar ik zou mezelf geen ZM-er willen noemen. Ik zit toch vaker op mijn eigen forum. Maar als je nog weet hoe iedereen eruit zag die daar was, ik had een Tidfall shirt aan en mn haar in een staart (nee geen ge- die avond) Zenial |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |