IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : Amon Amarth / Vomitory 3 mei - baroeg Vorige pagina | Volgende pagina
FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 04-05-2002 21:48 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

quote:
Op 4 mei 2002 20:45 schreef TNightmare het volgende:
Ik zie het morgen allemaal wel .

"4 voorprogramma's vielen tegen". Dat klinkt niet goed... Zelfs Vomitory viel tegen???

viel mee dat zeggen zei, ik vond t best aardig
behalve vomitory dan

[Dit bericht is gewijzigd door FireFox op 04-05-2002 21:48]

Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.

Iron Maiden
Always live to win
Usericon van Iron Maiden
Posted 04-05-2002 21:49 by Iron Maiden Wijzig reactieProfiel van Iron MaidenQuote dit bericht

Ut was allemaal goed om aan te horen, ik hoef er alleen geen cd van.

Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are!

FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 04-05-2002 21:49 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

quote:
Op 4 mei 2002 21:46 schreef Iron Maiden het volgende:
Toch nie een van die gasten bij wie ik per ongeluk op schoot ging zitten he?? die bedoel je nie he?? (zeg nee, zeg nee)

hahahahaha nee volgends mij was dat niet snagger hoor *grin*

Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.

Iron Maiden
Always live to win
Usericon van Iron Maiden
Posted 04-05-2002 21:50 by Iron Maiden Wijzig reactieProfiel van Iron MaidenQuote dit bericht

quote:
Op 4 mei 2002 21:49 schreef FireFox het volgende:
hahahahaha nee volgends mij was dat niet snagger hoor *grin*

Just checking

Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are!

FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 04-05-2002 21:53 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

quote:
Op 4 mei 2002 21:50 schreef Iron Maiden het volgende:
Just checking

Koud
Usericon van Koud
Posted 04-05-2002 22:12 by Koud Wijzig reactieProfiel van KoudQuote dit bericht

Vomitory tegenvallen? Mwa, in Haarlem stond het geluid wel goed afgestelt en ze speelden zeer goed hun setje af. Was een heerlijk feestje tijdens Vomitory, al steelde Amon Amarth de show.
En Diabolical vond ik ook wel te pruimen.

Opdat mijn dode droom niet moge staven dat uw schijnwijsheid eindlijk triumfeert, en niet een vuige bent van schurftge slaven zich tegen hunne heer en meester keert.

FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 04-05-2002 22:16 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

quote:
Op 4 mei 2002 22:12 schreef Koud het volgende:
Vomitory tegenvallen? Mwa, in Haarlem stond het geluid wel goed afgestelt en ze speelden zeer goed hun setje af. Was een heerlijk feestje tijdens Vomitory, al steelde Amon Amarth de show.
En Diabolical vond ik ook wel te pruimen.

ja ik ook dat was die trash niet ? vond t nummer waar ze mee opende heel strak

Koud
Usericon van Koud
Posted 04-05-2002 22:43 by Koud Wijzig reactieProfiel van KoudQuote dit bericht

quote:
Op 4 mei 2002 22:16 schreef FireFox het volgende:
ja ik ook dat was die trash niet ? vond t nummer waar ze mee opende heel strak

Was de tweede band. Thrash zou ik het niet willen noemen, was gewoon Death volgens mij.

't waren deze heren:

Opdat mijn dode droom niet moge staven dat uw schijnwijsheid eindlijk triumfeert, en niet een vuige bent van schurftge slaven zich tegen hunne heer en meester keert.

FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 04-05-2002 22:45 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

zaten wel degelijk trash invloeden in iig, vooral t begin nummer

Koud
Usericon van Koud
Posted 04-05-2002 22:47 by Koud Wijzig reactieProfiel van KoudQuote dit bericht

quote:
Op 4 mei 2002 22:45 schreef FireFox het volgende:
zaten wel degelijk trash invloeden in iig, vooral t begin nummer

Ach, ze waren mij in ieder geval het aanschaffen van een CD van ze waard

Y Draig Goch
Vegetarian Progressive Grindcore
Usericon van Y Draig Goch
Posted 05-05-2002 0:28 by Y Draig Goch (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Y Draig GochQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Joris_/

ik was er ook bij int patronaat.
Ik vond alle bands wel aardig, maar amon amarth stak er met kop en schouders bovenuit, ze waren erg goed, die pit van Amon Amarth was trouwes ook wel gaaf

We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno.

Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 05-05-2002 10:42 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

Voor zover ik weet is er niemand op mijn schoot gaan zitten nee...

Ik, Wil Schuurman

Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 05-05-2002 22:54 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

Ik kom net sde 1032 uitegerold ern edaar heerschten ze jiook weere!! Vomtiory wa sook weer szzper akut

Ik, Wil Schuurman

NecRomantica
Usericon van NecRomantica
Posted 05-05-2002 22:59 by NecRomantica Wijzig reactieProfiel van NecRomanticaQuote dit bericht

vomitory is altijd kut...
een 2x deze line-up zien is mijn geld niet waard

MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 05-05-2002 23:10 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

quote:
Op 5 mei 2002 22:59 schreef NecRomantica het volgende:
vomitory is altijd kut...
...

Vomitory fucking rulede vanavond, en Amon Amarth nog meer!!

Vomit-morey!

Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 05-05-2002 23:24 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

Vomitory

Zonde fior uyour monet

Ik, Wil Schuurman

MBMarduk
Usericon van MBMarduk
Posted 05-05-2002 23:26 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

enn juijb ent ztta

Zenial
Usericon van Zenial
Posted 06-05-2002 10:24 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

Heh ik ben wel blij dat ik in 013 geweest ben. Het geluid was errug goed, stukken beter dan wat ik gewend ben van baroeg of patronaat. Amon Amarth en Vomitory waren allebei zeer de moeite waart. Diabolical en Callenish Circle waren wel okee, alleen Sins of Omissions zoog redelijk hard (vooral met 'dank' aan de waardeloze zanger)

Zenial

TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 06-05-2002 10:34 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

Vomitory en Amon Amarth waren geweldig!
Op zich waren de voorprogramma's niet zo heel boeiend nee. Tijdens Callenish zijn we ff wat gaan eten .

Vandaag wel ff rustig aan doen met mijn nek...

Aangezien ik gisteren moest vliegen voor mijn aansluitingstrein: MBMarduk, het was gezellig!

MBMarduk
Usericon van MBMarduk
Posted 06-05-2002 10:36 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

Kut weer een ZM-er niet herkend.
Zemial, ik was er met TNightmare en een andere vriend heen gegaan.
We stonden vaak tegen de CD-player kast van de DJ aan.
TNightmare had een TS aan van Morbid Angel met achterop "Extreme music for extreme people", Ik: egaal zwarte TS en de derde gast een Tool TS met kleine pocketprint.

Nogmaals, ik vond inderdaad vooral Vomitory en AmonAmarth de moeite meer dan waard.
CC vond ik leuk maar de stage presentatie wat slapjes en de zanger een tikje arro.
Sins of Omission was grappig, de zanger was een beetje aan het flippen van de booze denk ik. En Diabolical speelen veel te ingewikkeld (ingenieus?) voor een veel te vroege tijdstip. Jammer voor ze maar de zanger had ook totaaaaal geen charisma.
Al met al wederom
Supa!

Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 06-05-2002 11:02 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

Ik heb RDP nog gezien van ZM toevallig

Ik, Wil Schuurman

Sassette
Usericon van Sassette
Posted 06-05-2002 14:14 by Sassette Wijzig reactieProfiel van SassetteQuote dit berichthttp://jakobavisser.hyves.nl/

Ik ben zaterdag naar Hengelo geweest en gisteren naar 013. Vooral Amon Amarth en Vomitory vond ik beide keren erg goed. Diabolical speelde alleen in 013 maar dat vond ik echt helemaal niks.

How Will I Laugh Tomorrow When I Can't Even Smile Today

Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 06-05-2002 14:16 by Dargull Wijzig reactieProfiel van DargullQuote dit bericht

quote:
Op 4 mei 2002 22:43 schreef Koud het volgende:
Was de tweede band. Thrash zou ik het niet willen noemen, was gewoon Death volgens mij.

't waren deze heren:

Zo aan de foto te zien Diabolical!

MBMarduk
Usericon van MBMarduk
Posted 06-05-2002 15:05 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

quote:
Op 6 mei 2002 14:14 schreef Sassette het volgende:
Ik ben zaterdag naar Hengelo geweest en gisteren naar 013. Vooral Amon Amarth en Vomitory vond ik beide keren erg goed. Diabolical speelde alleen in 013 maar dat vond ik echt helemaal niks.

Dus jij was er ook al? Man, toch aardig wat ZM-ers gemist.
Jij niemand herkend?
--> Zuiphol.

[Dit bericht is gewijzigd door MBMarduk op 06-05-2002 15:05]

Zenial
Usericon van Zenial
Posted 06-05-2002 21:27 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

quote:
Op 6 mei 2002 10:36 schreef MBMarduk het volgende:
Kut weer een ZM-er niet herkend.
Zemial, ik was er met TNightmare en een andere vriend heen gegaan.

Hehe okee, maar ik zou mezelf geen ZM-er willen noemen. Ik zit toch vaker op mijn eigen forum.
Maar als je nog weet hoe iedereen eruit zag die daar was, ik had een Tidfall shirt aan en mn haar in een staart (nee geen ge- die avond)

Zenial

Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com