|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Mijn naam is marcel tjepkema organisator van het "sounds from the underground" festival voor alle bands die belangstelling hebben in het spelen op mijn festival het volgende nieuws. de band moet voldoen aan de volgende eisen 1 geen cleane vocalen 2 geen doom metal 3 geen metalcore 4 geen toetsen 5 aleen death thrash of black metal bij black metal geen firts wave. aleen vette snelle agressieve black metal. mocht je belangstelling hebben stuur dan promo materiaal naar: pallasstraat 207 8303 BM Emmeloord voor vragen kun je mailen naar: marceltjepkema@home.nl Horns up!!! [Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 15-02-2009 9:04] |
|
lol :') Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
Sjongejongetyfus... wat is nog wél toegestaan? Hokjesdenken + narrow-mindedness? Afwezig: - Lainedil EDIT: Dit gaat een leuk topic worden. Niet achteraf gaan klagen of e-mailen dat er zoveel gezeken wordt, aye? [Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 17-01-2009 14:19] Bruce Banner |
|
:') Wil je muilperen? |
|
quote: Gozer, even serieus, de bedoeling van een festival is meestal om, laten we zeggen, pakweg 750 mensen een leuke dag te bezorgen. Niet om zelf een dagje naar je eigen favoriete bands te gaan kijken, dan koop je maar een live-DVD van Tsjuder of Absu ofzo. Ben benieuwd of er überhaupt mensen op komen dagen... Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
Afwezig: - Lainedil - Grindmaster Bruce Banner |
|
Afwezig: - Lainedil - Grindmaster Aanwezig: -Marceltjepkema Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
:') Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
AAnwezig, eindelijk een goed festival! Fuck the world and fuck you |
|
Staat geen Hardcore bij de toegestane stromingen hoor. :') Wil je muilperen? |
|
verrek. wat een kut festival, ik ben echt nog niet wakker! Fuck the world and fuck you |
|
quote: Ga eens dood. |
|
Afwezig: - Lainedil - Grindmaster - Mental Aanwezig: - Marceltjepkema Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
Afwezig: - Lainedil - Grindmaster - Mental - Burzum Aanwezig: - Marceltjepkema Sjezus nauwelijks bij te houden Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
het is wel een beetje een homootje eigenlijk miss dat ik toch wel ga kan ik die organisator even lekker batsen. Fuck the world and fuck you |
|
100x :') posten is ook een sport. Bruce Banner |
|
Miss mag elexorien wel komen als jullie de toetsen thuislaten, de jetsers moeten wel mee dan natuurlijk. Fuck the world and fuck you |
|
Afwezig: - Lainedil - Grindmaster - Burzum Aanwezig: - Marceltjepkema - Mental (te vinden achterop Marcel) Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
grindcorebendes ook uitgesloten van deelname? |
|
he will be rAped!!! Fuck the world and fuck you |
|
quote: 5 aleen death thrash of black metal Bruce Banner |
|
Sowieso alles met -core erachter... duhhh Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
grindmetal.... hahahaha. |
|
:') wat schattig Hey Bilal, waar is mijn 5 euro JONGAH?! |
|
Mooi kan jij er gelijk bij: Afwezig: - Lainedil - Grindmaster - Burzum - 5-pleuro Aanwezig: - Marceltjepkema - Mental (te vinden achterop Marcel) Why doesn't my music get me all the chicks? |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Volgende pagina |