IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : Toerisme in Nederland Volgende pagina
Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 20-01-2009 21:25 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Zo, ik ga wat daguitstapjes en zo maken.

Belgen kennen alleen Terneuzen en zo.


we gaan naar Maastricht op weekend

wat is daar te zien?

en in Nunspeet?


signature


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 20-01-2009 21:26 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

In nunspeet kan je vooral gristenen bekijken!


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


GrindMaster
Usericon van GrindMaster
Posted 20-01-2009 21:27 by GrindMaster Wijzig reactieProfiel van GrindMasterQuote dit bericht

1 keer in Maastricht geweest, vond er vrij weinig aan eerlijk gezegd. Maar als je op de culturele tour gaat (haha, Schiphol reclame, snap je hem.) dan is er vast wel iets te doen.


Why doesn't my music get me all the chicks?


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 20-01-2009 21:28 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

ik snap hem niet


signature


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 20-01-2009 21:28 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 20 januari 2009 21:26 schreef Cadaveria het volgende:
In nunspeet kan je vooral gristenen bekijken!


oei,

en Koningshof?


signature


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 20-01-2009 21:28 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Naast Nunspeet heb je Vierhouten, waar ze één van de mooiste bossen van de Veluwe hebben. Door de schrale zandgrond zijn alle bomen daar helemaal krom gegroeid. Bovendien zijn daar in de omgeving heel goed wilde zwijnen te bekijken. Ik zou wat tips bij de plaatselijke VVV of de boswachter vragen.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


GrindMaster
Usericon van GrindMaster
Posted 20-01-2009 21:31 by GrindMaster Wijzig reactieProfiel van GrindMasterQuote dit bericht

quote:
Op 20 januari 2009 21:28 schreef Hypnos het volgende:
ik snap hem niet



Oja, in België hebben ze natuurlijk geen Schiphol


Why doesn't my music get me all the chicks?


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 20-01-2009 21:32 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 20 januari 2009 21:28 schreef bastianus het volgende:
Naast Nunspeet heb je Vierhouten, waar ze één van de mooiste bossen van de Veluwe hebben. Door de schrale zandgrond zijn alle bomen daar helemaal krom gegroeid. Bovendien zijn daar in de omgeving heel goed wilde zwijnen te bekijken. Ik zou wat tips bij de plaatselijke VVV of de boswachter vragen.


mooi


signature


SQT
Usericon van SQT
Posted 20-01-2009 21:44 by SQT Wijzig reactieProfiel van SQTQuote dit berichthttp://basswinkels.blogspot.se/

Het ligt er aan wat je wilt doen. Als je er van houdt, is de binnenstad op zich best mooi, dus als het je trekt kun je daar best een tijd doorheen lopen. Dan zijn de Sint Jan en de Sint Servaasbasiliek ook wel leuk om te bezoeken, alsmede uiteraard het pakken van een pilsje op het Vrijthof (allemaal op minder dan loopafstand van elkaar). Als je dan echt toeristisch wilt doen moet je een rode step huren of in een van treintjes plaatsnemen. Ook zijn er rondvaarten op de Maas, of kun je een balletje van de Driving Range rammen. Verder hebben we een wijngaard en een nationaal bekende frituur, hoewel een Belg aan die laatste weinig heeft. Als laatste, ook eventueel wel geinig, zijn de grotten.
Maastricht kan leuk zin, maar je moet het wel willen. Anders kun je beter naar het HC in Valkenburg gaan.


Y Draig Goch
Vegetarian Progressive Grindcore
Usericon van Y Draig Goch
Posted 20-01-2009 21:48 by Y Draig Goch (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Y Draig GochQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Joris_/

Haarlem! De koffie staat al klaar bij de voorzitter.


We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 20-01-2009 21:54 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 20 januari 2009 21:44 schreef SQT het volgende:
Het ligt er aan wat je wilt doen. Als je er van houdt, is de binnenstad op zich best mooi, dus als het je trekt kun je daar best een tijd doorheen lopen. Dan zijn de Sint Jan en de Sint Servaasbasiliek ook wel leuk om te bezoeken, alsmede uiteraard het pakken van een pilsje op het Vrijthof (allemaal op minder dan loopafstand van elkaar). Als je dan echt toeristisch wilt doen moet je een rode step huren of in een van treintjes plaatsnemen. Ook zijn er rondvaarten op de Maas, of kun je een balletje van de Driving Range rammen. Verder hebben we een wijngaard en een nationaal bekende frituur, hoewel een Belg aan die laatste weinig heeft. Als laatste, ook eventueel wel geinig, zijn de grotten.
Maastricht kan leuk zin, maar je moet het wel willen. Anders kun je beter naar het HC in Valkenburg gaan.



mmm... frituur


signature


Vampire John
alias Lord Neithan
Usericon van Vampire John
Posted 20-01-2009 21:56 by Vampire John Wijzig reactieProfiel van Vampire JohnQuote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl; http://www.myspace.com/neithan_666; www.dynamo666.nl

Maastricht is wel een stad met veel interessante geschiedkundige gebouwen en historie, en eventueel combineer je het met een bezoek aan Valkenburg en Nederlands hoogste berg (lees een molshoop met constipatie) voor een bezoek aan dat fort.

Ik weet alleen niet of er ook een goede metalzaak zit; wel zitten er twee zaken met veel metal en gothic kleding: qua service en vriendelijkheid van het personeel kan ik namens de vriendin (vrouwe Mandylion) de Bizzarre aanbevelen (http://www.bizzare.nl).

Een dag Maastricht is echt goed te doen.

Nunspeet weet ik weinig van... Oh ja, en voor alle buitenlandse toeristen: laat je geen boerenkool of spinazie slijten voor wiet


Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis...


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 20-01-2009 21:59 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

LOL!!

Maastricht wordt het dus, in zo een NH hotel,

zijn die te doen ?


signature


SQT
Usericon van SQT
Posted 20-01-2009 22:02 by SQT Wijzig reactieProfiel van SQTQuote dit berichthttp://basswinkels.blogspot.se/

Vergeten we inderdaad natuurlijk de Smoky en Mississipi!


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 20-01-2009 22:06 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

Als je houdt van 2842938427823 Duitsers, Japanners en Chinezen bij elkaar, moet je naar Keukenhof.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 20-01-2009 22:06 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

blowen zit er niet in hoor

lekker andere dingen doen


met een lekker flesje na het diner,

een leuk visrestaurantje zoeken of zo


signature


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 20-01-2009 22:07 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 20 januari 2009 22:06 schreef WhiteRider het volgende:
Als je houdt van 2842938427823 Duitsers, Japanners en Chinezen bij elkaar, moet je naar Keukenhof.


is dat zo een plaats waar iedere Nederlander ooit moet geweest zijn? Zoals het atomium bij ons?


signature


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 20-01-2009 22:09 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

quote:
Op 20 januari 2009 22:07 schreef Hypnos het volgende:
is dat zo een plaats waar iedere Nederlander ooit moet geweest zijn? Zoals het atomium bij ons?


Hehe, als je boven de 50 bent wel ja. Ik ben er ook geweest, maar ja, ik woon er vlak naast. :')


SQT
Usericon van SQT
Posted 20-01-2009 22:14 by SQT Wijzig reactieProfiel van SQTQuote dit berichthttp://basswinkels.blogspot.se/

Ja joh, net zoals Madurodam en het Dolfinarium.

In Maastricht zijn trouwens best een hoop goede restaurants. De eerste twee hebben Michelin sterren.
Toine Hermsen
Beluga

En natuurlijk: Grillz!

Maar ook genoeg degelijke restaurantjes op het Vrijthof en de Markt, zolang je maar niet bij de Dikke Dragonder gaat zitten, dat is echt heel erg ranzig.


[Dit bericht is gewijzigd door SQT op 20-01-2009 22:14]


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 20-01-2009 22:18 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

beluga niet gevonden


signature


SQT
Usericon van SQT
Posted 20-01-2009 22:23 by SQT Wijzig reactieProfiel van SQTQuote dit berichthttp://basswinkels.blogspot.se/

Nja, de website deed het hier ook niet. In ieder geval het beste restaurant van van Maastricht, twee Michelin sterren, maar uiteraard wel hoerenduur. Als je een avond wilt lachen, je eigen vlees wilt grillen en zelf pils wilt tappen (als ze dat laatste nog toelaten, hehe), dan is de Grillz prima vermaak. Moet je wel met een groep gaan.

[Dit bericht is gewijzigd door SQT op 20-01-2009 22:24]


Jällö
Usericon van Jällö
Posted 20-01-2009 22:25 by Jällö Wijzig reactieProfiel van JällöQuote dit bericht

quote:
Op 20 januari 2009 21:28 schreef bastianus het volgende:
Naast Nunspeet heb je Vierhouten, waar ze één van de mooiste bossen van de Veluwe hebben. Door de schrale zandgrond zijn alle bomen daar helemaal krom gegroeid. Bovendien zijn daar in de omgeving heel goed wilde zwijnen te bekijken. Ik zou wat tips bij de plaatselijke VVV of de boswachter vragen.

Je bedoeld waarschijnlijk het Speulder en Sprielderbos. Inderdaad een van de mooiste bossen in NL. Ik denk mensen die hier niet geweest zijn eigenlijk geen idee hebben hoe mooi bos in NL kan zijn. Het zgn. "Boombos" is hier ook in de buurt geloof ik en natuurlijk de kroondomeinen.

In Limburg heb je het Bunderbos, één van de meest weelderig begroeide plekken van het land. Dit is ook zwaar de moeite waard.

Genoeg info over deze plekken op het net te vinden.


Information is not knowledge is not wisdom is not truth


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 20-01-2009 22:26 by Dentz Wijzig reactieProfiel van DentzQuote dit bericht

quote:
Op 20 januari 2009 21:25 schreef Hypnos het volgende:


en in Nunspeet?

Ga dan naar Elburg, is 8km verder.
Kunnen we bier drinken.


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 20-01-2009 22:29 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Small world zeg!


signature


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 20-01-2009 22:29 by Dentz Wijzig reactieProfiel van DentzQuote dit bericht

Nunspeet zuigt, pinnen op zondag mag daar niet eens.


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 20-01-2009 22:30 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

quote:
Op 20 januari 2009 22:29 schreef Dentz het volgende:
Nunspeet zuigt, pinnen op zondag mag daar niet eens.


Is dat een grapje?


Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen