IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : Toerisme in Nederland Vorige pagina | Volgende pagina
Dentz
Usericon van Dentz
Posted 20-01-2009 22:32 by Dentz Wijzig reactieProfiel van DentzQuote dit bericht

quote:
Op 20 januari 2009 22:30 schreef WhiteRider het volgende:
Is dat een grapje?

Nee. 't Harde is net zo'n verhaal. Zat eens een keer iemand opgesloten in de rabobank omdat die om 23.59 op een zaterdagavond binnen stapte om te pinnen.


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 20-01-2009 22:46 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

...

:')


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 20-01-2009 22:48 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 20 januari 2009 22:32 schreef Dentz het volgende:
Nee. 't Harde is net zo'n verhaal. Zat eens een keer iemand opgesloten in de rabobank omdat die om 23.59 op een zaterdagavond binnen stapte om te pinnen.


:') geniaal.


R.
Usericon van R.
Posted 20-01-2009 23:00 by R. Wijzig reactieProfiel van R.Quote dit bericht

Almere, daar moet je heen! Leuk, gezellig en ook nog eens vindingrijk op het gebied van prehistorische gebeurtenissen die er hebben plaatsgevonden

[Dit bericht is gewijzigd door R. op 20-01-2009 23:01]


6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 20-01-2009 23:05 by 6sic6 Wijzig reactieProfiel van 6sic6Quote dit bericht

quote:
Op 20 januari 2009 22:32 schreef Dentz het volgende:
Nee. 't Harde is net zo'n verhaal. Zat eens een keer iemand opgesloten in de rabobank omdat die om 23.59 op een zaterdagavond binnen stapte om te pinnen.
Geniaal


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 20-01-2009 23:12 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 20 januari 2009 22:29 schreef Dentz het volgende:
Nunspeet zuigt, pinnen op zondag mag daar niet eens.

Dom. Een beetje gristen weet dat volgens de bijbel zaterdag de rustdag moet zijn.
Overigens, toen ik nog lang haar had, kreeg ik een lekke band met de auto in Elsspeet, ook in die buurt. Bij de eerste boerderij waar ik aanbelde om te mogen telefoneren, werd ik onmiddelijk bedreigd met de honden die zouden worden losgelaten door de refo in kwestie. Die had zeker het verhaal van de barmhartige Samaritaan uit de bijbel overgeslagen.
In Harskamp wonen dan weer heel aardige refo's. Daar werd ik binnengevraagd en kreeg ik koffie van een boer toen ik in de regen op de bus stond te wachten.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 21-01-2009 0:42 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 20 januari 2009 23:00 schreef R. het volgende:
Almere, daar moet je heen! Leuk, gezellig en ook nog eens vindingrijk op het gebied van prehistorische gebeurtenissen die er hebben plaatsgevonden


Ja, als je érgens heen moet in je leven is het wel Almere.....

Sorry maar nee. Geen uitstraling, geen mooie gebouwen, niets, alleen maar leegte.

Ik vind persoonlijk de omgeving ten zuiden van Groesbeek wel erg mooi, en bij Amerongen is het ook mooi.

Verder is de regio Ossenzijl / Oldemarkt mooi, maar daar wil je in de zomer niet zijn, veel te veel toeristen.


Boeiender


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 21-01-2009 1:20 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 20 januari 2009 22:32 schreef Dentz het volgende:
Nee. 't Harde is net zo'n verhaal. Zat eens een keer iemand opgesloten in de rabobank omdat die om 23.59 op een zaterdagavond binnen stapte om te pinnen.


haha moet je opeens uitbreken


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Jällö
Usericon van Jällö
Posted 21-01-2009 2:37 by Jällö Wijzig reactieProfiel van JällöQuote dit bericht

quote:
Op 21 januari 2009 0:42 schreef MR. N het volgende:Ik vind persoonlijk de omgeving ten zuiden van Groesbeek wel erg mooi, en bij Amerongen is het ook mooi.

Als je dat soort landschappen wilt zien kun je beter naar Duitsland gaan.
Of je het nou mooi vindt of niet, Almere is wel een unieke stad en bovenal typisch Nederlands. Als je van moderne architectuur houdt is er ook genoeg te zien.

De aangrenzende Oostvaarderse plassen is ook een uniek gebied, net als de hele Flevopolder eigenlijk. Gebieden zoals bijvoorbeeld de Weerribben of de Wadden zijn ook prachtig en iets verglijkbaars vind je in het buitenland niet of nauwelijks.

Dit laatste in tegenstelling tot een schraal gebied als de Veluwe en de vele übertruttige trekpleisters; eigenlijk is het gewoon een schande om buitenlanders daar heen te sturen.


Information is not knowledge is not wisdom is not truth


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 21-01-2009 4:21 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Er is lekkere koffie te scoren in Weert, te weten bij mij thuis.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 21-01-2009 7:42 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 20 januari 2009 22:07 schreef Hypnos het volgende:
is dat zo een plaats waar iedere Nederlander ooit moet geweest zijn? Zoals het atomium bij ons?


Ja, Efteling


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 21-01-2009 7:53 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 21 januari 2009 7:42 schreef MMayo het volgende:
Ja, Efteling


Nooit geweest


Boeiender


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 21-01-2009 7:59 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 21 januari 2009 7:53 schreef MR. N het volgende:
Nooit geweest


Foei toch!!


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 21-01-2009 10:18 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

quote:
Op 21 januari 2009 0:42 schreef MR. N het volgende:
Ja, als je érgens heen moet in je leven is het wel Almere.....

Sorry maar nee. Geen uitstraling, geen mooie gebouwen, niets, alleen maar leegte.



En heel veel kut-Marokkanen op scooters.


Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 21-01-2009 13:57 by Black Jew Wijzig reactieProfiel van Black JewQuote dit berichthttp://050

veel duitsers komen naar groningen als er weer bloemetjesmarkt is.

Side note. Dit is geen verwijzing naar kanker.

[Dit bericht is gewijzigd door Black Jew op 21-01-2009 13:58]


IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 21-01-2009 14:04 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

quote:
Op 20 januari 2009 23:00 schreef R. het volgende:
Almere, daar moet je heen! Leuk, gezellig en ook nog eens vindingrijk op het gebied van prehistorische gebeurtenissen die er hebben plaatsgevonden


Almere heeft zelfs een heus onafgemaakt kasteel.


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 21-01-2009 14:05 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

quote:
Op 21 januari 2009 13:57 schreef Black Jew het volgende:
veel duitsers komen naar groningen als er weer bloemetjesmarkt is.

Side note. Dit is geen verwijzing naar kanker.


Wel naar hiv toch?


Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 21-01-2009 14:43 by Black Jew Wijzig reactieProfiel van Black JewQuote dit berichthttp://050

quote:
Op 21 januari 2009 14:05 schreef Lionheart het volgende:
Wel naar hiv toch?


ja ook homo's & Turken!


IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


Brujo
demonische agricultuur, sectarische monocultuur
Usericon van Brujo
Posted 21-01-2009 14:56 by Brujo Wijzig reactieProfiel van BrujoQuote dit bericht

quote:
Op 20 januari 2009 22:25 schreef Jällö het volgende:
Je bedoeld waarschijnlijk het Speulder en Sprielderbos. Inderdaad een van de mooiste bossen in NL.
Genoeg info over deze plekken op het net te vinden.


Mooi bos idd. Ik vind er eigenlijk maar weinig over te vinden. Een tippeling op de Veluwezoom is ook aan te raden; makkelijk bereikbaar met de trein, en genoeg bos, beekjes en kastelen.
Verder is het Kootwijkerzand ook leuk, als je gekweld en eenzaam wilt ronddolen zonder een levende ziel te zien.


Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 21-01-2009 17:04 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

quote:
Op 21 januari 2009 10:18 schreef WhiteRider het volgende:
En heel veel kut-Marokkanen op scooters.


quote:

bovenal typisch Nederlands




Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


R.
Usericon van R.
Posted 21-01-2009 17:53 by R. Wijzig reactieProfiel van R.Quote dit bericht

quote:
Op 21 januari 2009 14:04 schreef Lionheart het volgende:
Almere heeft zelfs een heus onafgemaakt kasteel.


Juistem!


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 21-01-2009 18:53 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 21 januari 2009 17:53 schreef R. het volgende:
Juistem!

Weet jij mischien of er nog wat mee gedaan gaat worden? Is wel een dom gezicht vanaf de snelweg.


Boeiender


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 21-01-2009 19:00 by Dentz Wijzig reactieProfiel van DentzQuote dit bericht



... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


R.
Usericon van R.
Posted 21-01-2009 19:06 by R. Wijzig reactieProfiel van R.Quote dit bericht

quote:
Op 21 januari 2009 18:53 schreef MR. N het volgende:
Weet jij mischien of er nog wat mee gedaan gaat worden? Is wel een dom gezicht vanaf de snelweg.


Pff, weet ik het... mijn promotie voor almere was sowieso een grap.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 21-01-2009 19:07 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 21 januari 2009 19:00 schreef Dentz het volgende:
Haha, Almere.
http://www.telegraaf.nl/binnenland/2421791/__Kasteel_Almere_blijft_luchtkasteel__.html


Ah, duidelijk.


Boeiender


Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen