|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
... :') |
|
quote: :') geniaal. |
|
Almere, daar moet je heen! Leuk, gezellig en ook nog eens vindingrijk op het gebied van prehistorische gebeurtenissen die er hebben plaatsgevonden [Dit bericht is gewijzigd door R. op 20-01-2009 23:01] |
|
quote:Geniaal |
|
quote: Dom. Een beetje gristen weet dat volgens de bijbel zaterdag de rustdag moet zijn. Overigens, toen ik nog lang haar had, kreeg ik een lekke band met de auto in Elsspeet, ook in die buurt. Bij de eerste boerderij waar ik aanbelde om te mogen telefoneren, werd ik onmiddelijk bedreigd met de honden die zouden worden losgelaten door de refo in kwestie. Die had zeker het verhaal van de barmhartige Samaritaan uit de bijbel overgeslagen. In Harskamp wonen dan weer heel aardige refo's. Daar werd ik binnengevraagd en kreeg ik koffie van een boer toen ik in de regen op de bus stond te wachten. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Ja, als je érgens heen moet in je leven is het wel Almere..... Sorry maar nee. Geen uitstraling, geen mooie gebouwen, niets, alleen maar leegte. Ik vind persoonlijk de omgeving ten zuiden van Groesbeek wel erg mooi, en bij Amerongen is het ook mooi. Verder is de regio Ossenzijl / Oldemarkt mooi, maar daar wil je in de zomer niet zijn, veel te veel toeristen. Boeiender |
|
quote: haha moet je opeens uitbreken ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Als je dat soort landschappen wilt zien kun je beter naar Duitsland gaan. Of je het nou mooi vindt of niet, Almere is wel een unieke stad en bovenal typisch Nederlands. Als je van moderne architectuur houdt is er ook genoeg te zien. De aangrenzende Oostvaarderse plassen is ook een uniek gebied, net als de hele Flevopolder eigenlijk. Gebieden zoals bijvoorbeeld de Weerribben of de Wadden zijn ook prachtig en iets verglijkbaars vind je in het buitenland niet of nauwelijks. Dit laatste in tegenstelling tot een schraal gebied als de Veluwe en de vele übertruttige trekpleisters; eigenlijk is het gewoon een schande om buitenlanders daar heen te sturen. Information is not knowledge is not wisdom is not truth |
|
Er is lekkere koffie te scoren in Weert, te weten bij mij thuis. |
|
quote: Ja, Efteling |
|
quote: Nooit geweest Boeiender |
|
quote: Foei toch!! |
|
quote: En heel veel kut-Marokkanen op scooters. |
|
veel duitsers komen naar groningen als er weer bloemetjesmarkt is. Side note. Dit is geen verwijzing naar kanker. [Dit bericht is gewijzigd door Black Jew op 21-01-2009 13:58] IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote: Almere heeft zelfs een heus onafgemaakt kasteel. |
|
quote: Wel naar hiv toch? |
|
quote: ja ook homo's & Turken! IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote: Mooi bos idd. Ik vind er eigenlijk maar weinig over te vinden. Een tippeling op de Veluwezoom is ook aan te raden; makkelijk bereikbaar met de trein, en genoeg bos, beekjes en kastelen. Verder is het Kootwijkerzand ook leuk, als je gekweld en eenzaam wilt ronddolen zonder een levende ziel te zien. Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
quote: quote: Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
quote: Juistem! |
|
quote: Weet jij mischien of er nog wat mee gedaan gaat worden? Is wel een dom gezicht vanaf de snelweg. Boeiender |
|
Haha, Almere. http://www.telegraaf.nl/binnenland/2421791/__Kasteel_Almere_blijft_luchtkasteel__.html ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: Pff, weet ik het... mijn promotie voor almere was sowieso een grap. |
|
quote: Ah, duidelijk. Boeiender |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |