|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
moet ook nog bongobon opsouperen: weekend ardennen. jammer dat ze geen ardennen hebben in Nederland... |
|
uhu... Friesland is wel landelijk of de Wadden signature |
|
vinden jullie het niet vreemd dat Noord-Brabant in het Zuiden van Nederland ligt? signature |
|
ik dacht het al signature |
|
quote: waar hààl je het Voodoo_xx |
|
Het is momenteel hét gespreksonderwerp bij uitstek in de prikkenbak van de lampreien signature |
|
quote: Ook wel. Er loopt daar van alles eigenlijk. Op drukke dagen is het daar echt slalommen met de fiets door de menigte. Maar aan de kant gaan, ho maar. |
|
quote: Het ligt anders wel ten noorden van belgen brabant. Met Antwerpen er nog tussen, dat dan weer wel. |
|
quote:Oh vandaar! |
|
zo? signature |
|
Hier in de buurt heb je de molens van Kinderdijk. Hordes toeristen komen er op af, vooral Chinezen en Japanners. En Duitsers. En ook wel wat Amerikanen. Het is altijd wel leuk om er tussendoor te slalommen met je fiets [Dit bericht is gewijzigd door MetalJan op 27-08-2014 21:29] |
|
Dumb people, great beer |
|
Ik woon vlakbij de Zaanse Schans en er lopen en rijden dagelijks hordes toeristen door de buurt. Laatst stond ik in de voortuin te schoffelen, komt er een bus met Aziaten voorbij die mij uitgebreid gingen fotograferen. Soms bellen ze ook aan om de weg te vragen. 5 Euro's? Op je muil!! |
|
signature |
|
Het gaat het hele jaar door, maar vooral in het hoogseizoen is het soms niet normaal hoeveel mensen er voorbij komen. 5 Euro's? Op je muil!! |
|
quote:Aardig accuraat. Boeiender |
|
is er een dorp in Nederland dat Verken noemt? signature |
|
quote: Behlave dan dat Limburgers reserve-Duitsers zijn en Brabanders reserve-Belgen. Maar voor de rets klopt het goed, ja. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
quote: Laat maar, het sloeg op Verken Nederland, van het werkwoord ... signature |
|
quote: D'oh! Boeiender |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Algemeen | Vorige pagina |