|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Wat kost een kaartje wel niet dit jaar? En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Geen flauw idee. Maar om the Boss, Depeche Mode en Placebo live te gaan zien wil ik best wel wat duiten neer gaan tellen. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Hmmm, The Boss maakt dit inderdaad wel een interessant feestje. Hmm. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Maar als een kaart door the boss weet ik veel hoeveel duurder uitvalt en je niet van zijn muziek houdt. Tsja, das dan balen, lijkt me. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Tja.. eigenlijk ga je dus gewoon naar The Boss.. maar terwijl je wacht op deze godheid, kun je wat andere bandjes loeren. Misschien kunnen we 't beter BossPop noemen. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Nog nieuws aangaande dagkaartjes danwel Faith No More..? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Moest je nou die sluimerende, slapende hoop in mijn hart weer wakker maken.. ? Als FnM komt ben ik er, no matter what. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Faith No More en The Boss op één festival. *splut* Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Had ik je wel eens verteld dat ik ze 3x live heb gezien ten tijden van Angeldust? "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote:Daarom, dagkaartje en FnM... Mag ik dan het glas met je heffen? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Nee. Dat heb je nou nooit verteld. Vertel es. Interessant. Oetlul. Nou hou ik niet meer van je. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: Het zou mij een eer en genoegen zijn om samen het glas weer eens te heffen! Als FnM zich meldt, dan staan wij daar beiden fier ende trots vooraan, met glas in de hand! Misschien komt Mike dan wel effe een glaasje meedoen! [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: Hehehe, ik hou nog wel van jou hoor... Je mag die oude entreekaartjes wel eens komen bekijken hoor. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote:Idealer kan een dag niet worden me dunkt. Nemen we direct een kartonnetje mee naar voren, scheelt sjouwen tijdens den show. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Ik vermorzel ze wel tussen m'n tanden, hopend dat er nog een druppel zweet van Mike opzit.. terwijl jij kreperend aan mijn voeten ligt omdat ik een nijptang hard dicht heb geknepen met jouw testikels ertussen. Schurk. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: Maak daar maar twee kartonnetjes van; ook ééntje voor de toegift. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote:Een kaartje voor The Boss alleen kostte vorig jaar iets van 75 euro, das hetzelfde wat een los dagkaarje voor Pinkpop kostte vorig jaar. Maar ben wel benieuwd ja naar de prijzen van dit jaar. |
|
quote:Jij hebt ook 2 handen dus komt goed. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Bruce Jumpstone wil ik wel zien buiten een stadion; ik ga hier bij hoge uitzondering waarsch wel bij zijn The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Vind ik ook niet |
|
Nou, dan weten we ook dat Illu vandaag zichzelf helemaal sufrukt... "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
*splut* [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: Goh, en je moet nog de hele dag rukken... damn, zware dag voor jou Paul. Boeiender |
|
En ik moet nog werken ook! [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: Awwww. Werk... ohja, goed dat je me helpt herinneren.... Boeiender |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Volgende pagina |