IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : Pinkpop 2009 Volgende pagina
bastianus
Usericon van bastianus
Posted 21-01-2009 21:46 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Oftewel: Hoe een doorgaans matig festival mogelijkerwijs toch nog interessant kan worden.
quote:
Bruce Springsteen naar Pinkpop

Bruce Springsteen en de E-Street Band is de hoofdact van de jubileumeditie van Pinkpop. De Amerikaanse rocklegende geeft Pinksterzaterdag 30 mei een volledige show van bijna drie uur op het Megalandterrein in Landgraaf.
door Peter van de Berg

De voorverkoop voor de veertigste uitvoering van het oudste onafgebroken muziekfestival van Europa start zaterdag 7 maart. Voor festivaldirecteur Jan Smeets is Springsteen de grootste artiest die hij in 40 jaar Pinkpop naar Limburg heeft gehaald. "Een droom is uitgekomen. Zijn komst zal voor veel mensen een grote verrassing zijn. De naam van Springsteen is tot nu toe niet genoemd in lijstje met potentiële bands en artiesten."

Smeets moet veel geld neerleggen om The Boss naar Landgraaf te halen. Het exacte bedrag geeft hij niet prijs - "dat is het geheim van de smid" - maar aangenomen mag worden dat Bruce Springsteen een groot deel van het budget van vier miljoen euro wegsnoept. De gage die hij ontvangt is waarschijnlijk meer dan een miljoen euro.

Bruce Springsteen en de E-Street Band: derde wereldtournee in drie jaar

Bruce Springsteen komt met zijn vaste begeleidingsgroep de E-Street Band voor de derde keer in drie jaar naar Nederland. Springsteen was november 2007 te zien in de Gelredome in Arnhem en in de zomer van 2008 in de Amsterdamse Arena. Naar beide shows kwamen in totaal ongeveer 70.000 mensen kijken.
Volgende week verschijnt het vierentwintigste album van The Boss: Working on a dream. De Amerikaanse rockster draait al sinds 1972 mee in het circuit. In meer dan dertig jaar is hij uitgegroeid tot een van de grootste artiesten in de muziekbranche.

Zijn grote doorbraak beleefde hij met het album Born to run uit 1975. Springsteen werd met zijn verfrissende en pure muziek en het imago van working class hero destijds gezien als redder van de rock-'n-roll. Zijn status als superster werd in 1984 definitief verzegeld met hits als Dancing in the dark en Born in the USA, van het gelijknamige album. Met de cd The rising uit 2002 bereikte hij de eerste plaats van de album hitlijst. De cd, die sterk geïnspireerd is door de aanslagen op 11 september 2001 in Amerika, wordt algemeen gezien als één van zijn beste albums.

Hoewel Springsteen met rasse schreden de de 60 nadert, is hij nog steeds razend populair. Nagenoeg al zijn concerten zijn wereldwijd nog steeds uitverkocht. Afgelopen jaar eindigde hij in de eindlijst van Pollstar - het gerenommeerde vakblad met gegevens over de muziekindustrie - op de vierde plaats met een omzet van 165 miljoen euro.

Voor gitarist Nils Lofgren is het concert van Springsteen ook een hernieuwde kennismaking met Pinkpop. Hij speelde al in 1977 als solo-artiest op het oudste muziekfestival van Europa. Van de E-Street Band maken onder meer saxofonist Clarence Clemons en gitarist 'Little' Steve Van Zandt deel uit.

[Dit bericht is gewijzigd door bastianus op 21-01-2009 21:47]

Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.

De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 21-01-2009 21:48 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Wat kost een kaartje wel niet dit jaar?

En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.

bastianus
Usericon van bastianus
Posted 21-01-2009 21:52 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Geen flauw idee. Maar om the Boss, Depeche Mode en Placebo live te gaan zien wil ik best wel wat duiten neer gaan tellen.

Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.

Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 21-01-2009 21:54 by Illusione (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van IllusioneQuote dit bericht

Hmmm, The Boss maakt dit inderdaad wel een interessant feestje. Hmm.

[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'

De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 21-01-2009 21:56 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Maar als een kaart door the boss weet ik veel hoeveel duurder uitvalt en je niet van zijn muziek houdt. Tsja, das dan balen, lijkt me.

En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.

Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 21-01-2009 21:57 by Illusione (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van IllusioneQuote dit bericht

Tja.. eigenlijk ga je dus gewoon naar The Boss.. maar terwijl je wacht op deze godheid, kun je wat andere bandjes loeren.

Misschien kunnen we 't beter BossPop noemen.

[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'

Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 21-01-2009 21:58 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Nog nieuws aangaande dagkaartjes danwel Faith No More..?

What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit

Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 21-01-2009 22:01 by Illusione (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van IllusioneQuote dit bericht

quote:
Op 21 januari 2009 21:58 schreef Greycloak het volgende:
Nog nieuws aangaande dagkaartjes danwel Faith No More..?

Moest je nou die sluimerende, slapende hoop in mijn hart weer wakker maken.. ?

Als FnM komt ben ik er, no matter what.

bastianus
Usericon van bastianus
Posted 21-01-2009 22:03 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Faith No More en The Boss op één festival. *splut*

Staalman
Usericon van Staalman
Posted 21-01-2009 22:03 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

quote:
Op 21 januari 2009 22:01 schreef Illusione het volgende:

Had ik je wel eens verteld dat ik ze 3x live heb gezien ten tijden van Angeldust?

"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"

Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 21-01-2009 22:05 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 21 januari 2009 22:01 schreef Illusione het volgende:

Daarom, dagkaartje en FnM...

Mag ik dan het glas met je heffen?

Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 21-01-2009 22:06 by Illusione (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van IllusioneQuote dit bericht

quote:
Op 21 januari 2009 22:03 schreef Staalman het volgende:
Had ik je wel eens verteld dat ik ze 3x live heb gezien ten tijden van Angeldust?

Nee. Dat heb je nou nooit verteld. Vertel es. Interessant.

Oetlul.

Nou hou ik niet meer van je.

Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 21-01-2009 22:07 by Illusione (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van IllusioneQuote dit bericht

quote:
Op 21 januari 2009 22:05 schreef Greycloak het volgende:
Daarom, dagkaartje en FnM...

Mag ik dan het glas met je heffen?

Het zou mij een eer en genoegen zijn om samen het glas weer eens te heffen! Als FnM zich meldt, dan staan wij daar beiden fier ende trots vooraan, met glas in de hand!

Misschien komt Mike dan wel effe een glaasje meedoen!

Staalman
Usericon van Staalman
Posted 21-01-2009 22:08 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

quote:
Op 21 januari 2009 22:06 schreef Illusione het volgende:
Nee. Dat heb je nou nooit verteld. Vertel es. Interessant.
Oetlul.
Nou hou ik niet meer van je.

Hehehe, ik hou nog wel van jou hoor... Je mag die oude entreekaartjes wel eens komen bekijken hoor.

Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 21-01-2009 22:09 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 21 januari 2009 22:07 schreef Illusione het volgende:
Het zou mij een eer en genoegen zijn om samen het glas weer eens te heffen! Als FnM zich meldt, dan staan wij daar beiden fier ende trots vooraan, met glas in de hand!

Misschien komt Mike dan wel effe een glaasje meedoen!
Idealer kan een dag niet worden me dunkt. Nemen we direct een kartonnetje mee naar voren, scheelt sjouwen tijdens den show.

Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 21-01-2009 22:13 by Illusione (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van IllusioneQuote dit bericht

quote:
Op 21 januari 2009 22:08 schreef Staalman het volgende:
Hehehe, ik hou nog wel van jou hoor... Je mag die oude entreekaartjes wel eens komen bekijken hoor.

Ik vermorzel ze wel tussen m'n tanden, hopend dat er nog een druppel zweet van Mike opzit.. terwijl jij kreperend aan mijn voeten ligt omdat ik een nijptang hard dicht heb geknepen met jouw testikels ertussen. Schurk.

Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 21-01-2009 22:14 by Illusione (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van IllusioneQuote dit bericht

quote:
Op 21 januari 2009 22:09 schreef Greycloak het volgende:
Idealer kan een dag niet worden me dunkt. Nemen we direct een kartonnetje mee naar voren, scheelt sjouwen tijdens den show.

Maak daar maar twee kartonnetjes van; ook ééntje voor de toegift.

Mies
...
Usericon van Mies
Posted 21-01-2009 22:14 by Mies Wijzig reactieProfiel van MiesQuote dit berichthttp://www.terrafyght.com

quote:
Op 21 januari 2009 21:48 schreef De Tegenpartij het volgende:
Wat kost een kaartje wel niet dit jaar?

Een kaartje voor The Boss alleen kostte vorig jaar iets van 75 euro, das hetzelfde wat een los dagkaarje voor Pinkpop kostte vorig jaar. Maar ben wel benieuwd ja naar de prijzen van dit jaar.

Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 21-01-2009 22:25 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 21 januari 2009 22:14 schreef Illusione het volgende:
Maak daar maar twee kartonnetjes van; ook ééntje voor de toegift.
Jij hebt ook 2 handen dus komt goed.

Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 21-01-2009 22:27 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Bruce Jumpstone wil ik wel zien buiten een stadion; ik ga hier bij hoge uitzondering waarsch wel bij zijn

The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.

underkoffer
weer geheel underkoffer
Usericon van underkoffer
Posted 22-01-2009 8:22 by underkoffer Wijzig reactieProfiel van underkofferQuote dit berichthttp://hoevindjemijn.blogspot.com/

Faith no More wordt overigens wel genoemd voor Download...

BRON

Vind ik ook niet

Staalman
Usericon van Staalman
Posted 22-01-2009 8:26 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Nou, dan weten we ook dat Illu vandaag zichzelf helemaal
sufrukt...

Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 22-01-2009 8:28 by Illusione (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van IllusioneQuote dit bericht

*splut*

MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 22-01-2009 8:41 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 22 januari 2009 8:28 schreef Illusione het volgende:
*splut*

Goh, en je moet nog de hele dag rukken... damn, zware dag voor jou Paul.

Boeiender

Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 22-01-2009 8:42 by Illusione (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van IllusioneQuote dit bericht

En ik moet nog werken ook!

MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 22-01-2009 8:45 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 22 januari 2009 8:42 schreef Illusione het volgende:
En ik moet nog werken ook!

Awwww. Werk... ohja, goed dat je me helpt herinneren....

Boeiender

Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com