IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : Hoe lang geef jij deze verdorven wereld nog? Volgende pagina
pale enchantress
staying alive
Usericon van pale enchantress
Posted 12-08-2002 9:22 by pale enchantress Wijzig reactieProfiel van pale enchantressQuote dit bericht

Tja hoe zal ik het zeggen,....


Ik heb apocalyptische neigingen....
Maar we zijn wel degelijk bezig met zelfvernieting...


true disco chick


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 12-08-2002 9:25 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

nou dat ligt er maar net aan, we versnellen idd het process... maar vind jij t niet interessant dan ? ik ben echt benieuwd hoe we hier weer op gaan reageren (wat voor oplossing mensen tegen de tijd dat het dus bijna zover is verzinnen) ... ik weet dat er pas aktie wordt ondernomen als het bijna te laat is en niet eerder... zo werkt het nu eenmaal. Wanneer ? geen idee, das gokken

[Dit bericht is gewijzigd door FireFox op 12-08-2002 9:26]


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 12-08-2002 9:26 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Niet te pretentieus zou ik willen zeggen; de mensheid zal (door zichzelf) eerder uitgeroeid zijn dan de aarde vernietigd.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 12-08-2002 9:28 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

misschien.... maar ik ben er niet zo zeker van... ik denk dat we misschien nog even een tijdje onder bizarre omstandigheden ergens anders voortleven.. andere planeet.. gezien we nog een aardige tijd hebben, en we blijven dingen ontdekken


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


Shadow_Smile
Mr. Bitch
Usericon van Shadow_Smile
Posted 12-08-2002 9:31 by Shadow_Smile Wijzig reactieProfiel van Shadow_SmileQuote dit bericht

Ik ga me er niet eens druk over maken hoelang de wereld nog heeft.

Dood gaan we uit einndelijk allemaal, de een alleen iets eerder dan de ander

.1 Je houd het toch niet tegen
.2 Waar maak jij je druk om ?
.3 Leef van dag tot dag
.4 Geniet dus van het leven, stel dat het nog 100 jaar duurt voor we gaan. Dan hebbie je al die jaren voor noppes zitten voor te berijden.

relax +


Wiegen Meister !


IronGlory
More Metal Than You
Usericon van IronGlory
Posted 12-08-2002 9:32 by IronGlory Wijzig reactieProfiel van IronGloryQuote dit berichthttp://users.pandora.be/malagant/

we zien wel he, waarschijnlijk nog net iets langer dan ons leven lang zal zijn....


Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk


Paul
GOD
Usericon van Paul
Posted 12-08-2002 9:48 by Paul (Administrator) Wijzig reactieProfiel van PaulQuote dit berichthttp://https://www.brainoverload.nl/

quote:
Op 12 augustus 2002 9:31 schreef Shadow_Smile het volgende:
Ik ga me er niet eens druk over maken hoelang de wereld nog heeft.

Dood gaan we uit einndelijk allemaal, de een alleen iets eerder dan de ander

.1 Je houd het toch niet tegen
.2 Waar maak jij je druk om ?
.3 Leef van dag tot dag
.4 Geniet dus van het leven, stel dat het nog 100 jaar duurt voor we gaan. Dan hebbie je al die jaren voor noppes zitten voor te berijden.

relax +
Vind je dat niet een beetje egoistisch. Als ik ooit kinderen krijg wil ik dat die ook een mooi en onbezorgd leven tegemoet zien. Daar moet je je dan dus ook voor inzetten.

[Dit bericht is gewijzigd door Paul op 12-08-2002 9:49]


Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 12-08-2002 9:50 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

quote:
Op 12 augustus 2002 9:48 schreef Paul het volgende:
Vind je dat niet een beetje egoistisch. Als ik ooit kinderen krijg wil ik dat die ook een mooi en onbezorgd leven tegemoet zien. Daar moet je je dan dus ook voor inzetten.


Helemaal mee eens!


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 12-08-2002 10:04 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 12 augustus 2002 9:48 schreef Paul het volgende:
Vind je dat niet een beetje egoistisch. Als ik ooit kinderen krijg wil ik dat die ook een mooi en onbezorgd leven tegemoet zien. Daar moet je je dan dus ook voor inzetten.


Ik vraag me altijd af waar men die macht vandaan denkt te halen en wat dat inzetten dan daadwerkelijk dan nog meer inhoudt dan het huis-, tuin- en keukengebied van gescheiden afval enzo om zich voor de wereld in te zetten dat het ook daadwerkelijk hout snijdt. (ok verkeerde woordkeus I know )
Meestal blijft dat inzetten bij kleine beetjes; nogal wat pretenties zo klinkt het....

Laat je bijvoorbeeld je auto staan omdat dat de lucht vervuilt en al die andere linkse toestanden? Beraam je een aanslag op Bush omdat hij met het Kyoto protocol z'n rijke reet afveegt? Raketten lanceren & oorlog voeren zorgen voor nogal wat vervuiling...

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 12-08-2002 10:07]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Markam
I woke up dead this morning...
Usericon van Markam
Posted 12-08-2002 10:09 by Markam Wijzig reactieProfiel van MarkamQuote dit berichthttp://www.vervamon.tk

ik zie binnekort een wereld a la Mad Max of Waterworld ver komen. ik hoop dat ik zulke chaos nog mee mag maken



FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 12-08-2002 10:27 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

quote:
Op 12 augustus 2002 10:04 schreef Mutilator het volgende:
Ik vraag me altijd af waar men die macht vandaan denkt te halen en wat dat inzetten dan daadwerkelijk dan nog meer inhoudt dan het huis-, tuin- en keukengebied van gescheiden afval enzo om zich voor de wereld in te zetten dat het ook daadwerkelijk hout snijdt. (ok verkeerde woordkeus I know )
Meestal blijft dat inzetten bij kleine beetjes; nogal wat pretenties zo klinkt het....

Laat je bijvoorbeeld je auto staan omdat dat de lucht vervuilt en al die andere linkse toestanden? Beraam je een aanslag op Bush omdat hij met het Kyoto protocol z'n rijke reet afveegt? Raketten lanceren & oorlog voeren zorgen voor nogal wat vervuiling...

als je dat soort dingen zou doen... dan betreed je t zelfde pad als folkerd denk ik... die aanslag dan iig.. wat echt de oplossing is, ik zou t niet weten, maar t kan geen kwaad iig eens stil te staan bij dit soort zaken. Ik gooi bv nooit afval op straat en loop rustig een tijdje rond met mn zooi tot ik een prullebak tegen kom. Als ik bv in een natuurgebied rondloop wil ik ook nog wel eens de zooi van anderen opruimen omdat het me gewoon stoort dat dat dan mn uitzicht verpest. t zijn kleine dingen maar t draagt wel bij....


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


IronGlory
More Metal Than You
Usericon van IronGlory
Posted 12-08-2002 10:30 by IronGlory Wijzig reactieProfiel van IronGloryQuote dit berichthttp://users.pandora.be/malagant/

quote:
Op 12 augustus 2002 10:09 schreef Markam het volgende:
ik zie binnekort een wereld a la Mad Max of Waterworld ver komen. ik hoop dat ik zulke chaos nog mee mag maken
LOL Ik wel wel niet dat mijn kinders zwemvliezen zouden hebben zo tussen hun tenen


Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk


suzanne
Goddess
Usericon van suzanne
Posted 12-08-2002 10:30 by suzanne (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van suzanneQuote dit bericht

quote:
Op 12 augustus 2002 10:27 schreef FireFox het volgende:
als je dat soort dingen zou doen... dan betreed je t zelfde pad als folkerd denk ik... die aanslag dan iig.. wat echt de oplossing is, ik zou t niet weten, maar t kan geen kwaad iig eens stil te staan bij dit soort zaken. Ik gooi bv nooit afval op straat en loop rustig een tijdje rond met mn zooi tot ik een prullebak tegen kom. Als ik bv in een natuurgebied rondloop wil ik ook nog wel eens de zooi van anderen opruimen omdat het me gewoon stoort dat dat dan mn uitzicht verpest. t zijn kleine dingen maar t draagt wel bij....
precies...als iedereen kleine dingen doet helpt dat allicht! Het is lekker makkelijk om zelf niets te doen 'omdat dat toch niet helpt'...


I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything...


Shadow_Smile
Mr. Bitch
Usericon van Shadow_Smile
Posted 12-08-2002 12:07 by Shadow_Smile Wijzig reactieProfiel van Shadow_SmileQuote dit bericht

quote:
Op 12 augustus 2002 9:48 schreef Paul het volgende:
Vind je dat niet een beetje egoistisch. Als ik ooit kinderen krijg wil ik dat die ook een mooi en onbezorgd leven tegemoet zien. Daar moet je je dan dus ook voor inzetten.


Ik zeg ook niet dat je alles maar moet vergooien,...........

Maar als ik me druk moet gaan maken over alle wereld problemen, dan ben ik binnen een dag zwaar DEPRI !!! Het is niet leuk dat het zo is, dat geef ik toe. Maar wat ik bedoel is, dat als ik later OOK kinderen zal nemen/krijgen dan wil ik ook dat ze een goed probleem loos leven kunnen hebben. Ik weet ook wel dat alle kleine beetjes helpen.

Wat ik gewoon wil zeggen, is dat ik me niet druk gaat maken of de wereld nou wel of niet vergaat. Als het gebeurt, hou je het toch niet tegen. Zolang ik maar voor mij zelf het gevoel heb dat ik goed/eerlijk geleefd heb.


Wiegen Meister !


FOL
Usericon van FOL
Posted 12-08-2002 13:22 by FOL Wijzig reactieProfiel van FOLQuote dit bericht

quote:
Op 12 augustus 2002 9:48 schreef Paul het volgende:
Vind je dat niet een beetje egoistisch. Als ik ooit kinderen krijg wil ik dat die ook een mooi en onbezorgd leven tegemoet zien. Daar moet je je dan dus ook voor inzetten.


gezien punt 1, niet echt...natuurlijk moet je nu zelf niet voor zware milieuverontreiniging gaan zorgen, maar je kunt niks aan de 'rest' doen


Magistus
Usericon van Magistus
Posted 12-08-2002 13:34 by Magistus Wijzig reactieProfiel van MagistusQuote dit bericht

Voor je eigen gemoedsrust is het misschien prettig om er wat aan te doen. Het komt nooit zover dat iedereen aan de natuur of het voortbestaan van de mensheid denkt. Waarom zouden ze? de mens is inderdaad op weg naar zijn eigen destructie, in ieder geval van de vestigingsplaats (aarde). Misschien pessimisme maar zoals het nu gaat is chaos (ieder zijn ideen over chaos) zeker geen illusie... Denk alleen dat wij het nog niet zullen meemaken...


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 12-08-2002 13:37 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

quote:
Op 12 augustus 2002 13:34 schreef Magistus het volgende:
Voor je eigen gemoedsrust is het misschien prettig om er wat aan te doen. Het komt nooit zover dat iedereen aan de natuur of het voortbestaan van de mensheid denkt. Waarom zouden ze? de mens is inderdaad op weg naar zijn eigen destructie, in ieder geval van de vestigingsplaats (aarde). Misschien pessimisme maar zoals het nu gaat is chaos (ieder zijn ideen over chaos) zeker geen illusie... Denk alleen dat wij het nog niet zullen meemaken...

hmmmm dat hoor ik vaak (dat wij dat niet meer mee zullen maken), maar daar ben ik niet zo zeker van, ik denk dat het in mijn leven heus nog zeker wel een paar bijna zo ver zal zijn...


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 12-08-2002 13:45 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

De mensheid roeit zichzelf eerder uit dan dat de wereld uitelkaar knalt ofzo. Een kernoorlog komt er ooit, dat is niet meer te ontkennen, de vraag is alleen hoe lang dat nog duurt.

Het is sowieso al veel te laat om alles wat er gebeurd is terug te draaien. Autovrije zondagen en dat soort daapse dingen hebben absoluut geen nut meer

Al met al geef ik de wereld nog 311 jaar 7 maanden 2 weken en 4 dagen.


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 12-08-2002 13:48 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

'Think globally, act locally'

Tegeltjeswijsheid, maar aangezien ik mezelf nog niet überdictator van Amerika zie worden heb ik weinig anders.


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 12-08-2002 13:50 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

Tja, het is net zoiets als, ik ga mijn papiertjes in de prullenbak gooien, dat is goed voor het milieu.

Het idee een beter milieu begint bij jezelf dringt bij 2% van het land door. ongeveer.



humanator
spectre
Usericon van humanator
Posted 12-08-2002 13:50 by humanator Wijzig reactieProfiel van humanatorQuote dit berichthttp://www.controlhumandelete.com

quote:
Op 12 augustus 2002 13:45 schreef aerodis het volgende:


Al met al geef ik de wereld nog 311 jaar 7 maanden 2 weken en 4 dagen.
oei, dan loop ik nog effe snel naar de supermarkt voor een krat bier


Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com


Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 12-08-2002 13:51 by Dargull Wijzig reactieProfiel van DargullQuote dit bericht

Ik denk dat het allemaal wel goed komt, ik geloof 1 niet dat wij de aarde zullen vernietiggen als we heel dom zijn hooguit de mensheid en nog een zwikje soorten maar de aarde???

Maar eigenlijk ben ik er van overtuigd dat als de technologische revolutie voortzet (en dat is heel waarschijnlijk) en de mensheid deze eeuw overleeft dat we de rest dan ook overleven, ik zou er echter niet van staan kijken als deze hele planeet een "coruscant" achtige aanblik bied over 500-jaar en dat er behalve een zwaar genetisch gemodificeerde en technologisch verbeterde mensheid geen dier soort meer in leven is behalve de soorten die wij als huisdieren houden.


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 12-08-2002 13:56 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

woohoo StarWars!


B6R6A6M
Usericon van B6R6A6M
Posted 12-08-2002 14:08 by B6R6A6M Wijzig reactieProfiel van B6R6A6MQuote dit bericht

als die gifwolk in 1 week de halve wereld rond kan gaan geef ik deze wereld nog precies 2 weken

ik denk niet dat er allemaal van die spannende high tech dingen zullen gebeuren... over een poosje zal alles wel gewoon kapot gaan


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 12-08-2002 14:10 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

quote:
Op 12 augustus 2002 13:50 schreef aerodis het volgende:
Tja, het is net zoiets als, ik ga mijn papiertjes in de prullenbak gooien, dat is goed voor het milieu.

Het idee een beter milieu begint bij jezelf dringt bij 2% van het land door. ongeveer.



nee papier nou net weer niet he dat moet je hergebruiken


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 12-08-2002 14:54 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Dit is nou een typische ver-van-mijn-bed show.
Als dit scenario tersprake is, ben ik gelukkig al lang dood.


Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen