|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
waar, wanneer? metalfoto's @ http://www.basementonline.nl |
|
15 maart, zie topictitel Maar waar, das een goeie. |
|
Platformtheater in Groningen effe googlen jongs www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
google leverde mij niets op... anyways... te verweg... metalfoto's @ http://www.basementonline.nl |
|
ik dacht altijd dat "mygirlfriend=myweapon" een emo bandje was.... |
|
Hmm klinkt als iets dat ik zeker wel leuk ga vinden, heen!! |
|
IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Wordt leuk! |
|
Lijkt me inderdaad wel leuk, ben er denk ik ook wel bij bijzonder dat ze alles gratis houden en zoveel acts hebben... |
|
ja dat was onze opzet, gratis muziek. Het was ff kloten maar het is gelukt. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Supervet initiatief, alleen al daarom kom ik |
|
tof!! het is voor ons ook de eerste keer dat we zoiets doen. Noise in groningen is een zeldzaamheid. Dat willen we ook veranderen. In de randstad bijv, zie je dit wat meer. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Ik dacht dat alle info ook wel duidelijk in deze post stond, maar voor de zekerheid.. Aangezien het niet allemaal even duidelijk gelezen wordt.. Betontegel Experimental Festival zondag 15 maart van 17:30 tot 23:00 in het Platformtheater Boterdiep 46 in Groningen www.amigosdemusica.nl www.platformtheater.nl myspace.com/lanpaarntaalsounds Tot dan! |
|
Ik denk er nog even over na. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
De flyers zijn binnen, Groningen zal het weten! |
|
kristus kut |
|
quote: gewoon komen ouwe! IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
nog een week!! Wie komt volgende week? |
|
quote: Ik. Mooi initiatief En ik vind dat onze Gaycloak ook moet gaan. |
|
Damn! Nog helemaal niks van gehoord tot dusverre maar wat een supertof initiatief. 100% zeker aanwezig. Death of Dawn! Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Joehoeeeee Geeeeraaaaald!! Gaan we nu wel of niet een biertje dranken? |
|
hahaha kristus kut! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote:Ach vooruit. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Hoeraaa! |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Volgende pagina |