|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Cool, ik kom nog wel ff kijken denk ik! |
|
Toch maar familie over de vloer om mijn zoveelste b-day enige luister bij te zetten. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote:Gaaf! |
|
quote:vrienden in de Dynamo want dat is toch veel gezelligger dan in popfront......... Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
quote: Hehehe. Gekke Tony! Aanstaande zaterdag overigens Neon Black en The Dead Normality in Popfront, kom je dan ook kijken? "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
mooie toevoeging (M.A.) |
|
quote:Nou vooruit dan maar alleen omdat het er iets gezelligger is dan in de Heiniken muziek hal Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
kom mss wel ff kieken.... |
|
*SCHOP!* |
|
Hmm, ik ga proberen de 22e aanwezig te zijn Brengen jullie de cd nu uit in eigen beheer Willie, of ik heb ik wat gemist? ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: Also also also ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: Yup! Geen enkel label durfde onze extreme creatieve scheten uit te brengen! Dus moeten we het zelf doen Maar we gaan er dan een paar drinken Chris |
|
wie doet 't geluid in popfront? |
|
quote: Henk V www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
je dienst er weer opzitten ja? hadden we gister.... hehehehe. |
|
quote: Heb pauze, shampoo www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
quote: Wat staat daar? Paypal Slashing? http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
yup als in papercuts hahaha www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
*checkt MySpace* Aaaaaaaah, Papyral! http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Ik las jou zinnetje weer niet goed www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
Maargoed.. De cd is ook echt klaar inmiddels? "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
Hij ligt bij de perser en als alles goed gaat hebben we nem volgende week in huis www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
Heel goed... Spannend!!!! "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote: joa joa... oja... fijn dat 't zondag in popfront is (dacht zelf zaterdag nl., scheelt me een heel vervelende plichtmatige activiteit waar ik gelukkig geen deel van uit ga maken! [Dit bericht is gewijzigd door GRINDBASHERS op 13-03-2009 17:05] |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |