![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Cool, ik kom nog wel ff kijken denk ik! ![]() ![]() |
|
Toch maar familie over de vloer om mijn zoveelste b-day enige luister bij te zetten. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
quote:Gaaf! ![]() ![]() |
|
quote:vrienden in de Dynamo want dat is toch veel gezelligger dan in popfront......... ![]() Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... ![]() |
|
quote: Hehehe. Gekke Tony! Aanstaande zaterdag overigens Neon Black en The Dead Normality in Popfront, kom je dan ook kijken? "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" ![]() |
|
mooie toevoeging (M.A.) ![]() ![]() |
|
quote:Nou vooruit dan maar alleen omdat het er iets gezelligger is dan in de Heiniken muziek hal ![]() Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... ![]() |
|
kom mss wel ff kieken.... ![]() |
|
*SCHOP!* ![]() ![]() |
|
Hmm, ik ga proberen de 22e aanwezig te zijn ![]() Brengen jullie de cd nu uit in eigen beheer Willie, of ik heb ik wat gemist? ![]() ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... ![]() |
|
quote: Also also also ![]() ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... ![]() |
|
quote: Yup! Geen enkel label durfde onze extreme creatieve scheten uit te brengen! Dus moeten we het zelf doen ![]() ![]() ![]() |
|
wie doet 't geluid in popfront? ![]() |
|
quote: Henk V www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit ![]() |
|
![]() je dienst er weer opzitten ja? hadden we gister.... hehehehe. ![]() ![]() |
|
quote: Heb pauze, shampoo www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit ![]() |
|
quote: Wat staat daar? Paypal Slashing? http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
yup als in papercuts hahaha www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit ![]() |
|
*checkt MySpace* Aaaaaaaah, Papyral! ![]() http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
Ik las jou zinnetje weer niet goed ![]() ![]() www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit ![]() |
|
Maargoed.. De cd is ook echt klaar inmiddels? ![]() "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" ![]() |
|
Hij ligt bij de perser en als alles goed gaat hebben we nem volgende week in huis ![]() www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit ![]() |
|
Heel goed... Spannend!!!! ![]() "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" ![]() |
|
quote: joa joa... ![]() oja... fijn dat 't zondag in popfront is (dacht zelf zaterdag nl., scheelt me een heel vervelende plichtmatige activiteit waar ik gelukkig geen deel van uit ga maken! ![]() [Dit bericht is gewijzigd door GRINDBASHERS op 13-03-2009 17:05] ![]() |
![]() |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |