|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
nee hoor tis wel waar www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
quote: De spirits zijn ons goed gezind; de cd's zijn binnen |
|
quote: Oosterwolde Gelderland bestaat ook nog. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: Nie zeuren, komen! |
|
Ja baas! ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: That's a good boy... |
|
quote: ruim op tijd!!! klasse planning! |
|
quote: Tja, ze moeten natuurlijk niet al weken stof liggen verzamelen voordat we ze 'mogen' verkopen hè! |
|
ik krijg ze altijd keurig opgestuurd in kartonnendoosjes waar geen stofdeeltje tussen kan komen... |
|
Oh?! Matteman kreeg ze 1 voor 1 door de bus ... alle 500! |
|
quote: En dat is me een klotewerk geweest voor de postbode, én voor mij... |
|
quote: die Deutsch Grüntlichkeit is allang niet meer wat het geweest is... |
|
Woei, zin an!! |
|
quote:wat een onzin, er kunnen er prima 2 tegelijk door de bus |
|
quote: Kom jij morgen ook kijken? "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
Ik gok het wel, te lang geleden dat ik Carnal heb kunnen zien. |
|
quote: zo, als jij mij nu eens verblijdt met een "speelschema"... kortom wie begint hoe laat? dank u. |
|
quote: Een speelschema? Geen idee. Feestje van de Carnals. Eerste band rond 15uur. Welke dat gaat worden mag je zelf komen bekijken!!! "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
hehehe... |
|
Kom dur an... |
|
quote:Nou, dus niet als er van alles kapot gaat hier. En ik gok dat het nu een beetje laat is om nog naar zwolle te komen |
|
mooi!!!!!!!!! MR. N heeft inmiddels 666 auto's op z'n naam staan... etc etc. Was ! |
|
quote:1 rijbewijs maakt nog geen zomer Herrie. Wat stonk jouw haar op een gegeven moment zeg!!!!!!!! KoVD was vrij geniaal, MA speelde de pannen van het dak en CL was weer een feest. Mooi. Boeiender |
|
how true... "it smells like a bloody crematorium...!". hehehe. |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |