![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
nee hoor tis wel waar ![]() ![]() www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit ![]() |
|
quote: De spirits zijn ons goed gezind; de cd's zijn binnen ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Oosterwolde Gelderland bestaat ook nog. ![]() ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. ![]() |
|
quote: Nie zeuren, komen! ![]() ![]() |
|
Ja baas! ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. ![]() |
|
quote: That's a good boy... ![]() ![]() ![]() |
|
quote: ruim op tijd!!! klasse planning! ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Tja, ze moeten natuurlijk niet al weken stof liggen verzamelen voordat we ze 'mogen' verkopen hè! ![]() ![]() |
|
ik krijg ze altijd keurig opgestuurd in kartonnendoosjes waar geen stofdeeltje tussen kan komen... ![]() ![]() ![]() |
|
Oh?! Matteman kreeg ze 1 voor 1 door de bus ... alle 500! ![]() ![]() |
|
quote: En dat is me een klotewerk geweest voor de postbode, én voor mij... ![]() ![]() |
|
quote: die Deutsch Grüntlichkeit is allang niet meer wat het geweest is... ![]() |
|
Woei, zin an!! ![]() ![]() ![]() |
|
quote:wat een onzin, er kunnen er prima 2 tegelijk door de bus ![]() |
|
quote: Kom jij morgen ook kijken? "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" ![]() |
|
Ik gok het wel, te lang geleden dat ik Carnal heb kunnen zien. ![]() |
|
quote: zo, als jij mij nu eens verblijdt met een "speelschema"... kortom wie begint hoe laat? dank u. ![]() ![]() |
|
quote: Een speelschema? Geen idee. Feestje van de Carnals. Eerste band rond 15uur. Welke dat gaat worden mag je zelf komen bekijken!!! ![]() "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" ![]() |
|
hehehe... ![]() ![]() |
|
Kom dur an... ![]() |
|
quote:Nou, dus niet als er van alles kapot gaat hier. En ik gok dat het nu een beetje laat is om nog naar zwolle te komen ![]() ![]() |
|
mooi!!!!!!!!! MR. N heeft inmiddels 666 auto's op z'n naam staan... etc etc. Was ![]() ![]() |
|
quote:1 rijbewijs maakt nog geen zomer Herrie. Wat stonk jouw haar op een gegeven moment zeg!!!!!!!! ![]() KoVD was vrij geniaal, MA speelde de pannen van het dak en CL was weer een feest. Mooi. ![]() Boeiender ![]() |
|
how true... "it smells like a bloody crematorium...!". hehehe. ![]() |
![]() |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |