|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Hmm.. gratis, en in Zwolle? Dikke doen Ego nunco pronunciari mendagio! Sed ego sum homo indomitus |
|
quote: Merci, weer wat geleerd Vaker doen dus Ego nunco pronunciari mendagio! Sed ego sum homo indomitus |
|
quote: Ja, vaker leren is best okay. Eerste paasdag ook in Zwolle toevallig? Tankard in Hedon! Boeiender |
|
godver... MR. N. wat ligt dit er weer dik boven op zeg... zeg dan gelijk: 2e paasdag Departure in Hedon... on topic: wordt m'n eerste x Carnal naar dat jubileum feestje in de Docter... eens kijken of er vorderingen gemaakt zijn (bij de drummer iig wel)... |
|
quote: Wij maken geen vorderingen, wij rijpen |
|
volgende week alweer, en dan dit keer eens niet vergeten om die middag vrij te houden |
|
Joa, ik bun d'r ook wah, lekker zoep'n en pleer'n ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Zo, maandag vrij, dus: aanwezig! |
|
quote: quote: www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
tjonge tjonge theedoek... vind je 't echt zo'n fantastische opmerking ja? ben je al "cd-inwisselbonnen" aan het maken of is de cd inmiddels al onderweg? |
|
Ik vind em geniaal ja, toevallig shampoo. enne we zijn de spirits of luck aan het aanwenden zodat we de cd's vrijdag in huis hebben, het mag schijnbaar niet altijd op rolletjes lopen bij ons www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
jullie zijn gewoon een bijelkaar geraapt zooitje met gebrek aan organisatietalent... |
|
quote:E dat verandert nooit, das een van hun sharmes lijkt mijhahahahahahaha. Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
quote: Een opmerking plaatsen en dan snel offline gaan, mietje www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
quote:Flikt e bij mij ook altijd de odder vokker..... Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
bij jouw Nark??? onzin. maar goed... gezien 't korte lontje het maar eens vriendelijker vragen: is de cd al onderweg V.T.? wil d'r nl. graag ene kopen! |
|
en 's middags, zeker aanwezig! |
|
quote:Ik probeer de boel een beetje levendig te meken hier das alles hahahahaha Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
Dit is de officiele cover voor de nieuwe CD! Kan je dat ff aanpassen in de originele post Renee? [Dit bericht is gewijzigd door Carnagath op 19-03-2009 1:22] |
|
quote: Nou vooruit [Dit bericht is gewijzigd door AngelOfDeath op 19-03-2009 10:21] "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote: Anijs! Maaar begrijp ik dat nu goed? Peperkut? Only sick music makes money today - Nietsche. |
|
Zo de cd's zijn zo goed als binnen. Snap alleen niet waarom ze in Oosterwolde liggen www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
verkeerde (of juiste goede, hehe) factuuradres? |
|
quote: Oosterwolde Friesland? ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |