|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Als ik kijk naar dat hoogbejaarde spul dat de loge in- en uitstrompelt (ja ik woon er praktisch tegenover) kan ik niet anders concluderen dat dit niet een samenzwering tegen ons burgers is of een machtige kliek notabelen. Misschien dat dit in amerika of engeland nog steeds anders is, maar hier kan het niet meer zijn dan een clubje oude mannen die een beetje mannendingen onder elkaar doen. (beetje filosoferen, ritueeltje nu en dan en dan lekker zuipen). Dear dirty delightful old drunken old days |
|
quote: Nee, dat zijn de joden. |
|
quote: Nee, dat proberen de Scientologisten je te laten denken. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: je snapt het niet. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote: je snapt het niet. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Dat probeert 'ie je te laten denken. EDIT: @ zwarte jood. [Dit bericht is gewijzigd door Gemene Lepel op 05-02-2009 17:43] Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
Jammer dat ik die reactie niet gaf, gemiste kans! Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: homerun gemist. volgende keer beter! IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Ik gun GL de eer wel Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: je snapt het niet. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote: Nee, dat probeert GL je te laten denken. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Dat denk je maar. |
|
Eer in letters...ik heb een hele andere eer. ga vooral verder. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Voor zover ik weet laten ze nog steeds geen vrouwen toe. En dus staren ze zich nog steeds stuk op de verschillen tussen mensen in plaats van te zien hoeveel iedereen eigenlijk gelijk is. Dus om nou te zeggen dat ze verlicht zijn. Nee. Dat ze mss in het verleden een behoorlijke bijdrage aan bepaalde dingen zoals de franse revolutie hebben geleverd staat daar los van. Toendertijd waren ze ten opzichte van de tijdsgeest verlicht, tegenwoordig niet meer. Jammer. (ja, ze hebben net zoals de hells angels een vrouwenafdeling, maar dit is net zoals bij de hells angels een excuus om niet mee te gaan in de tijd en vast te houden aan achterhaalde tradities) |
|
quote: http://www.vrijmetselarij.nl/Ordesite/Paginas/AntwLidmaatschap/tabid/575/Default.aspx Wacht sorry, hier doe ik onze eigen zware-metalen metselaars geen eer aan: quote: Wat lief van ze, een apart hokje voor vrouwen. [Dit bericht is gewijzigd door Pausmobiel op 05-02-2009 20:09] |
|
quote:Dat zijn het juist niet, ze verwachten juist van je dat je gelooft in een god/allah of prime creator. Het type geloof maakt daarbij niet zo veel uit. Verder worden ze vaak gelinkt aan andere genoodschappen zoals de illuminatie en skulls and bones. Wat daar allemaal van waar is weet ik niet. |
|
quote: Eerwraak? Eercake? Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
zuur in het gezicht!~!! IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote: Ik snap dat prima van de Vrijmetselarij. Godfried Bomans heeft dat ook eens mooi beschreven. Als je gaat filosoferen over een redelijk abstract iets, b.v. een oorlog of een gemeenschappelijke interesse, kan de discussie weleens hoog oplopen. Vrouwen hebben dan vaak, doordat hun hersens anders geschakeld zijn of andere stofjes bevatten waarschijnlijk, de neiging om dat soort zaken persoonlijk op te vatten of te denken dat de discussiëerders zaken persoonlijk bedoelen. Dit staat het voeren van een goede discussie in de weg. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: vroeg ie op een metalforum... Information is not knowledge is not wisdom is not truth |
|
quote:Achterhaald standpunt. Er zijn net zo veel mannen met de eigenschappen die jij beschrijft als intelligente vrouwen, die wel goed kunnen discussiëren. Information is not knowledge is not wisdom is not truth |
|
Je moet ook niet je partner als referentie-punt nemen, want die vatten alles persoonlijk op! Dear dirty delightful old drunken old days |
|
quote:Dus eigenlijk heb jij ook helemaal niets met vrouwen in de politiek? www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
quote: Aan de andere kant vergeet je dan even dat vrouwen ten opzichte van mannen ook positieve punten hebben. Zoals het feit dat ze een situatie vaak in een breder perspectief plaatsen en daardoor misschien wel langer nadenken voordat ze een besluit nemen, maar ook beter hebben nagedacht over de consequenties. En ach ja ik denk dat als we allemaal even aan geert wilders denken iedereen beseft dat de echtte heethoofden in de politiek over het algemeen mannen zijn, dus wie werd hier nou door zijn hormonen gestuurd? Maar in plaats van ons blind te staren op de verschillen kunnen we ook naar het veel grotere aantallen overeenkomsten kijken. Misschien wat saaier, maar dan hoef je elkaar in elk geva niet meer de hele tijd af te troefen. |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |