|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Toegegeven, 'grassroots' is een eng modewoord. Information is not knowledge is not wisdom is not truth |
|
Het wordt echt gretig gebruikt bij sociale-wetenschappen inderdaad. Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
Je kunt het ook bottom-up macht noemen. Als tegenhanger van top-down macht. Nog meer 'hippe' woordjes! Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: ik dacht dat het een muziekstroming was. In Velp houden de vrijmetselaar geregeld open dag. http://www.vrijmetselarij.nl/ |
|
quote: hehe dat idee had ik al, zelf ben ik ook niet echt een wonder in duidelijkheid ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
dacht dat het zzp'ers in de bouwwereld waren... |
|
viel dat ff tegen, ofniet?> IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
neuh, verder geen mening over ofzo... zou 'k me er eerst in moeten verdiepen... |
|
nobel van je. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
ik ken wel iemand die vrijmetselaar is de zwager van de zus van mn moeders vriend hij maakt goede grappen en houdt van bier en metal dus hij is wel tof maar verder weet ik er niet zo veel over |
|
quote:Da's bluegrass. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: kay thx bye IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote: ohja.. oepsie |
|
quote: zo ben ik. |
|
die van de loge? signature |
|
quote: Is er ooit een vrijmetselaar bij je blijven slapen ja? Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Ja. Toen ik een schuur in aanbouw had. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina |