![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Toegegeven, 'grassroots' is een eng modewoord. ![]() Information is not knowledge is not wisdom is not truth ![]() |
|
Het wordt echt gretig gebruikt bij sociale-wetenschappen inderdaad. Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." ![]() |
|
Je kunt het ook bottom-up macht noemen. Als tegenhanger van top-down macht. Nog meer 'hippe' woordjes! Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
quote: ik dacht dat het een muziekstroming was. In Velp houden de vrijmetselaar geregeld open dag. http://www.vrijmetselarij.nl/ ![]() |
|
quote: hehe dat idee had ik al, zelf ben ik ook niet echt een wonder in duidelijkheid ![]() ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
dacht dat het zzp'ers in de bouwwereld waren... ![]() |
|
viel dat ff tegen, ofniet?> IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK ![]() |
|
neuh, verder geen mening over ofzo... zou 'k me er eerst in moeten verdiepen... ![]() |
|
nobel van je. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK ![]() |
|
ik ken wel iemand die vrijmetselaar is de zwager van de zus van mn moeders vriend ![]() hij maakt goede grappen en houdt van bier en metal dus hij is wel tof maar verder weet ik er niet zo veel over ![]() |
|
quote:Da's bluegrass. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
quote: kay thx bye IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK ![]() |
|
quote: ohja.. oepsie ![]() |
|
quote: zo ben ik. ![]() |
|
die van de loge? signature ![]() |
|
quote: Is er ooit een vrijmetselaar bij je blijven slapen ja? Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
quote: Ja. Toen ik een schuur in aanbouw had. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
quote: ![]() ![]() Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
![]() |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
![]() |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |