|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Gheghe, ik hoop dan niet dan Mojo moeilijk gaat doen (stel dat Priest slecht voorverkoopt...) Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
dan zijn de rapen gaar..... Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Ik begreep dat Priest (en waarschijnlijk dus ook Mojo) de laatste te nemen hindernis was maar die is nu dus overwonnen dus kan dit doorgaan |
|
|
|
mooi zie ik Testament 3 dagen achter elkaar en ook nog in Dortmund dus 4 keer in totaal ben er nu al zeker van dat de dynamo show de beste word... |
|
quote:Ik ben trouwens wel verdraaid benieuwd wie jij bent eigenlijk. Stel jezelf die avond gerust even voor, dan doen we een biertje samen |
|
HEUY!!!! idd, Testament gaat regelmatig spelen binnenkort in de buurt....zullen ze in Eindhoven wel een speciaal prijsje voor hebben gekregen .....zal eigenlijk wel doorvertaald moeten worden aan de bezoekers....jammerrrrrr [Dit bericht is gewijzigd door HEUY op 07-02-2009 9:25] |
|
quote:Dat is dan ook gebeurd of had je voor 5 euro naar binnen gewild? [Dit bericht is gewijzigd door Judge M. op 07-02-2009 9:42] |
|
quote: HEUY!!!! Gratis und frei bier für allen |
|
quote:Hehe, dan had je in 1987 op de oude parkeerplaats moeten komen [Dit bericht is gewijzigd door Judge M. op 07-02-2009 10:05] |
|
Hopelijk gaat dat lukken. |
|
Kaarten besteld!! You're running in circles |
|
Kaartje binnûh |
|
quote: Goed idee |
|
quote: Alst om slaaptekort zou gaan wellicht wel ja. Handig zeg, die tips Schijnbaar loop ik nu duidelijk scenepoints mis omdat ik niet ga Testament quote: Mooi zo en anders vast wel ergens op een festivalletje weer. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 09-02-2009 20:16] |
|
kaarten binnen! |
|
D'r bij zijn! |
|
oja yeah! |
|
Aanwezig. Gaat weer genieten worden met de oude krakers van vruger. |
|
Zo is da! |
|
Aanwezig! Kaartje binnen, pauperhotel geboekt en vrije dagen geregeld. [Dit bericht is gewijzigd door De Ulk op 28-02-2009 19:49] Bareuh... |
|
quote: [Dit bericht is gewijzigd door 6sic6 op 28-02-2009 21:12] |
|
quote: Nee, eut. Dat deed ik bewust hoor, mag nog geen bier. *giechelt* |
|
UP! |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |