|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Over! The! Waaaaaaaaaaaaaaaaaal!! |
|
quote: Gheghe, dan ben je (te) lang niet meer in de Dynamo geweest, want vorig jaar mei stonden ze er bijvoorbeeld ook nog Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
quote: Is dat een Engelstalige remake van het Klein Orkest-nummer? Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote:En ik noem een Dynamo Open Air 1997, DOA Pre-Party 2005 in de Effenaar, de bloedhete show in diezelfde Effenaar in augustus 2003, etc... |
|
Ik ben al die tijd niet meer naar een Testament concert geweest omdat mij al die nieuwe zooi niet boeit, maar nu ze weer terug naar het oude gaan wil ik wel komen kijken. Met Clash Of The titans heb ik ze geloof ik voor het laatst gezien. 1997 Dynamo open air, dat is 1 grote wazige bluuur. |
|
Me benne dur! Kaartjes in huis. Hopelijk betere plaatjes schieten dan vorig jaar - Forbidden had veel beter licht en dat deed de foto's goed, al zaten er bij die van Testament ook wel wat goeie. Beter dan m'n DOA'87 foto's zullen ze allicht wel zijn |
|
Iemand een idee wat de support is? Mocht die er zijn? Staat op de dynamo site niets over... You're running in circles |
|
Ook aanwezig! |
|
quote:Ik hoorde vandaag via iemand van de band dat Persistense gaat supporten: http://www.persistense.nl/ [Dit bericht is gewijzigd door Judge M. op 18-03-2009 22:13] |
|
En de flyer..... |
|
UP GVD!!!! |
|
ah ben benieuwd, heb die nog nooit live gezien. Wel veel over gehoord. You're running in circles |
|
Ik ken de gehele band niet. Straks maar eens beluisteren dan. |
|
quote: Schijnt een beetje thrash-death te zijn volgens mij..ik hoor het dinsdag wel You're running in circles |
|
Is het al uitverkocht? |
|
Gister nog 4 kaarten gekocht, dus lijkt me niet. |
|
Een tijdje geleden was een van de gasten van Persistence uit Den Bosch in Dynamo en gaf de promo af waar ik maar gelijk een nummer van gedraaid heb; klonk niet echt nieuw maar wel heel vet; ik denk een passend voorprogramma Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
My thoughts exactly |
|
Nog snel even een kaartje gekocht, heb er al zin in Never have so many sacrificed so much for so few |
|
quote:Groot gelijk want het gaat enorm hard met de kaarten Zin in goddomme!! |
|
Nice! Heb er zin in! |
|
quote: Ik ook! |
|
quote: Jij hebt morgen alvast een voorproefje. |
|
Klein voorproefje ja, maar dinsdag is toch wel een gavere setlist dacht ik zo. |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |