|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Vandaag dus |
|
uhuh Zin an You're running in circles |
|
Hoelaat begint Testament? |
|
Zin in!! euh uurtje of 9? |
|
zin an! |
|
Reeds samen met Zijne Horstheid in de stemming aan het komen Zin in goddomme!! |
|
Als ze nummers gaan spelen die ze jaren niet gespeeld hebben mogen ze best wel van te voren eens doornemen. Maar voor de rest was het wel; een gaaf optreden. |
|
Als toegift zijn ze Reign of Terror vergeten, als het dan toch zo moest gaan als in 1987. Verder erg druk, een hoop mensen die denken dat HUN belangrijk zijn met hun bier, en iedereen omverduwen en lopen! |
|
Een uitverkocht metalconcert en dan bier halen en tegen mensen aan stoten, hoe is het mogelijk!? Het zou verboden moeten worden. Ik vond Testament erg gaaf. Geluid was de eerste 20-30 min niet echt je van het maar nadat de Legacy set klaar was vond ik het toch beduidend beter klinken. Misschien dat ze ze zelf wat rommelig speelde. Heb toch erg genoten dsar niet van... Voorprogramma heeft trouwens niet gespeeld ofzo? don't mistake lack of talent for genius |
|
quote: Voorprogramma heeft wel gespeeld. Toen wij binnenkwamen rond kwart voor acht, waren die al bezig. Nog een paar nummers gezien, maar door het ontzettend beroerde geluid (veel te hard ook) kon ik niet echt een oordeel vellen over de kwaliteit van de muziek. Testament was erg lekker. En het was wel wat aan de drukke kant ja. Op je knie en pijp voor genade! |
|
quote: idd! Verder hadden ze een vreselijk geluid over de PA |
|
Godsnakende brakheid! Wat een feest gisteren ^2 |
|
quote: +1. Was gaaf! Bareuh... |
|
Nog een oor helemaal dichtzitten, maar dat maakt niks uit Edit: Volgende keer toch maar oordoppen mee. [Dit bericht is gewijzigd door 6sic6 op 25-03-2009 13:16] |
|
Geeez, lekker! |
|
quote: Idd Ook knap dat we elkaar zijn misgelopen trouwens |
|
Idd Heb ik nog steeds meneer Skitzoid niet gezien |
|
Was erg gaaf! |
|
quote: En dan nog van die k**fotografen die wat plaatjes proberen te schieten Gaaf optreden en erg lekker om al die ouwetjes nog een keer te horen. Jammer van Reign Of Terror - beetje raar ook omdat ie wel op de lijst stond. Maar goed, hier een paar plaatjes (de beste gaan naar de band): |
|
Heb je nog een website waar de overige foto's opstaan of publiceer je die hier niet? |
|
quote: Komt nog, maar ik heb 2600 foto's van maandag en gisteren om doorheen te waden - licht was gisteren niet denderend (weinig en veel rood), dus er is een hoop weg te gooien. Ik post de link wel als ik de foto's die het verdienen ergens neergezet heb in dit formaat. Zal wel van 't weekend worden, ben ik bang. |
|
@Martinator: Dan was jij zeker diegene met die bandana, korte broek met de Canon 70-200 attached? |
|
|
|
quote: Uhm ja, gesnapt... Ik hoop dat ik niet in de weg stond? |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |