|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
Judge M, je wil met 2 man die kant op? Bruce Banner |
|
Ik wil wel sleepneger zijn... What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Ik denk dat we daarin al voorzien zijn; aangezien we zelf sleepnegert spelen. Bruce Banner |
|
Grmbl. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
"ik wil wel sleepneger zijn" = "ik wil gratiesz naar binnen" ? Bruce Banner |
|
Hij wil vast wel betalen om sleepneger te mogen zijn. Alsie maar binnen is. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote:Dat was oorspronkelijk wel het plan ja. Mijn vaste Dong-kompaan. |
|
quote: quote:Zeldzame dag, XXL heeft hem door, mijn beste maat niet. 5 april, 2009... *zwarte band om mouw draagt* What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Die ene band uit jouw vitrinekast? Incl. decoratie om de hals? Zou ik naar Dong niet doen. overigens had ik je prima door, Von Gozerstein. Ik ook van jou. : thee : Bruce Banner |
|
Dat wordt dus een extra '50 euro en een krat bier'. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Pak friko's, Lain is niet zo ven het bier. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote:Nice one! |
|
Kunnen ze geen grotere wei vinden of willen ze het bewust klein houden? Voor Amorphis zou ik er wel naartoe gaan. |
|
quote:Iemand die voor de bands naar Dong gaat! |
|
quote: Perskaarten FTW. |
|
quote: Ik zou er alleen maar voor de bands heen gaan. Klein poepfestival met irritante kutduitsers die het nodig vinden om mijn tent te slopen. |
|
Ja het is definitief dat ik nu ook ga. Als ik geen kaarten had gekregen was ik alsnog gegaan, alleen om het kamperen |
|
quote: Mopper mopper. |
|
quote:Van welke pers ben jij dan? |
|
hun eigen strontpers [Dit bericht is gewijzigd door blastmaster op 05-05-2009 13:40] |
|
|
|
quote: *pruillip* |
|
Makkelijk toch? |
|
quote: Het zit je gewoon dwars dat je vorig jaar niet met ons mee backstage kon. |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |