|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
Dat jij nou het hele festival met een chagrijnig hoofd hebt rondgelopen betekent niet dat anderen het daar wél naar hun zin kunnen hebben... |
|
Gezellige boel hier. Is dat festival net zo gezellig? |
|
Ja! |
|
Zin in Oh ja XXL, was jij die extra kaart nog tegengekomen? |
|
quote: Ik zou hier ook zeer graag heen gaan, Amorphis is één van mijn favoriete bands, en ze touren verder het hele jaar niet in de buurt ! |
|
Niet? Ze staan aankomend oktober anders in Leeuwarden en Uden. |
|
Afwezig overigens |
|
quote:Huh? Dat is nogal een omslag. |
|
quote:Klopt. Mijn maat die red het niet met zijn werk, daarnaast was vervoer erheen al een probleem (ik heb geen auto) en ook al kost het daar allemaal geen kont kan ik het geld beter gebruiken voor bijvoorbeeld de Zwarte Cross een week later... Jammer maar helaas |
|
Bummer. Leuk, overigens, dat je dat ook even aan mij/ons gemeld hebt, ivm guestlist... Bruce Banner |
|
quote:Ik heb gemaild naar lainedil@elexorien.com. Ik kan er niks aan doen dat jullie mailserver kuren heeft |
|
quote: Ja, misschien kan de vriendin van een van je medebandleden nu wel mee. |
|
Judge: dan heb ik niets gezegd. En nu niet gaan quoten met een "dat heb je wél gezegd!" Ziona: nu kan de persoon die mij tot aan de spreekwoordelijke deur aflevert ook mee. Wel zo netjes. Bruce Banner |
|
quote: Je moet ook aan anderen denken hè! |
|
quote:Zo, heb jij even geluk dat ik niet meer ga dan |
|
Whoei *ook mail van Judge M heeft* Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Doe ik toch? Bruce Banner |
|
Tot-Aan-De-Deur-Breng-Gozer heeft al shizzle geregeld. Clowntje Teppie kan meekomen. Bruce Banner |
|
quote: Goedzo. |
|
Ik wou dat ik eens bericht kreeg dat mijn snipperdag voor de vrijdag is goedgekeurd. Maar eens even gaan lopen drammen op het werk. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote:Dat leek me wel zo netjes. |
|
Dankzij Lain is het voor mij nu ook 100% rond dat ik ga, en Ziona ook. |
|
Bruce Banner |
|
quote: Puh, het was sowieso wel goedgekomen! |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |