![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
![]() ![]() Ja supertoffe kerel van de organisatie, hij is bijna een half uur bezig geweest om een parkeerticket te regelen ![]() En hij heeft gelijk maar iedereen een mail gestuurd want ik kreeg ook zo'n algemene mail nog binnen. Ik heb er zin iiiiin! :D ![]() |
|
Colamann? Ja, supergast! Hij wilde ons ook al sinds 2007 op DOA hebben. ![]() ![]() Bruce Banner ![]() |
|
Haha nou ja, nu heeft ie het mooi voor elkaar ![]() ![]() |
|
Zeg, Lainedinges. Heb jij de tot-aan-de-deurpersoon ipv Michiel op de gastenlijst geknald? Zo ja, dan kan ik ook nog iemand blij maken met een ticket. + Indien mijn snipperdag niet wordt ingewilligd, waar ik vooralsnog niet vanuit ga, kan ik zelfs 3 mensen blij maken met een ticket. ![]() Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
[Geregeld] [Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 25-06-2009 20:41] Bruce Banner ![]() |
|
XXL is een held! ![]() ![]() Bruce Banner ![]() |
|
![]() ![]() Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
Snipperdag is goedgekeurd. Twee dagen aanwezig. ![]() ![]() Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
Misschien is m'n begrijpend lezen vandaag niet zo geweldig, maar heb je nou een kaartje over of niet? ![]() |
|
quote: Sorry. Die is dus al van eigenaar gewisseld. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
Verdorie, het wordt er best mooi weer deze week, maar vanaf vrijdag barst het er los! ![]() ![]() |
|
Rising of the Storm, dan krijg je dat. ![]() Bruce Banner ![]() |
|
quote: Hehehe. Een klassieker: Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
Hahahaha gaaaaaaf Nou ja, als het goed is heb ik nu een tentje dat hier prima tegen kan ![]() Mijn oude tent is ook vorig jaar op Dong gesneuveld. ![]() |
|
quote:Dan neem ik aan dat je een accuschroefboor mee hebt om hem goed te verankeren in de rotsbodem? Zo nee, dan kun je het shaken als er zo'n storm overkomt.. ![]() |
|
" gratis" naar Dong toch maar naar Roadgrill. ![]() =) ![]() |
|
![]() |
|
Wat is het probleem? Je staat toch in een tent. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
Hm sja, maar ik sta echt niet alleen daar maar ![]() En alles wordt dan weer nat en vies terwijl ik net al m'n kampeerspullen schoon heb van Metalcamp. Regen op een festival is gewoon niet fijn. K moet 's nachts natuurlijk ook nog kunnen party-party-en! ![]() ![]() |
|
*Pakt regenlaarzen met stalen neuzen in* ![]() Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
Als ik die toch es had... Maar ja, m'n kisten hebben Metalcamp ook prima overleefd, dus dit moet vast ook wel te doen zijn! ![]() |
|
quote:Niet best idd: http://wetter.rtl.de/redaktion/wettercockpit/index.php?md5=4ce7259d6843c7785473b423de79d599 ![]() |
|
Gelukkig zijn de optredens in ieder geval in een tent ![]() En als het kutweer is staat het in die tent vast lekker vol ![]() ![]() |
|
Het wordt gewoon mooi weer. Dat heb ik namelijk afgesproken met Taranis himself. ![]() |
![]() |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |