|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
Ja supertoffe kerel van de organisatie, hij is bijna een half uur bezig geweest om een parkeerticket te regelen En hij heeft gelijk maar iedereen een mail gestuurd want ik kreeg ook zo'n algemene mail nog binnen. Ik heb er zin iiiiin! :D |
|
Colamann? Ja, supergast! Hij wilde ons ook al sinds 2007 op DOA hebben. Bruce Banner |
|
Haha nou ja, nu heeft ie het mooi voor elkaar |
|
Zeg, Lainedinges. Heb jij de tot-aan-de-deurpersoon ipv Michiel op de gastenlijst geknald? Zo ja, dan kan ik ook nog iemand blij maken met een ticket. + Indien mijn snipperdag niet wordt ingewilligd, waar ik vooralsnog niet vanuit ga, kan ik zelfs 3 mensen blij maken met een ticket. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
[Geregeld] [Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 25-06-2009 20:41] Bruce Banner |
|
XXL is een held! Bruce Banner |
|
Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Snipperdag is goedgekeurd. Twee dagen aanwezig. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Misschien is m'n begrijpend lezen vandaag niet zo geweldig, maar heb je nou een kaartje over of niet? |
|
quote: Sorry. Die is dus al van eigenaar gewisseld. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Verdorie, het wordt er best mooi weer deze week, maar vanaf vrijdag barst het er los! |
|
Rising of the Storm, dan krijg je dat. Bruce Banner |
|
quote: Hehehe. Een klassieker: Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Hahahaha gaaaaaaf Nou ja, als het goed is heb ik nu een tentje dat hier prima tegen kan Mijn oude tent is ook vorig jaar op Dong gesneuveld. |
|
quote:Dan neem ik aan dat je een accuschroefboor mee hebt om hem goed te verankeren in de rotsbodem? Zo nee, dan kun je het shaken als er zo'n storm overkomt.. |
|
" gratis" naar Dong toch maar naar Roadgrill. =) |
|
|
|
Wat is het probleem? Je staat toch in een tent. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Hm sja, maar ik sta echt niet alleen daar maar En alles wordt dan weer nat en vies terwijl ik net al m'n kampeerspullen schoon heb van Metalcamp. Regen op een festival is gewoon niet fijn. K moet 's nachts natuurlijk ook nog kunnen party-party-en! |
|
*Pakt regenlaarzen met stalen neuzen in* Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Als ik die toch es had... Maar ja, m'n kisten hebben Metalcamp ook prima overleefd, dus dit moet vast ook wel te doen zijn! |
|
quote:Niet best idd: http://wetter.rtl.de/redaktion/wettercockpit/index.php?md5=4ce7259d6843c7785473b423de79d599 |
|
Gelukkig zijn de optredens in ieder geval in een tent En als het kutweer is staat het in die tent vast lekker vol |
|
Het wordt gewoon mooi weer. Dat heb ik namelijk afgesproken met Taranis himself. |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |