|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik ben zeker daar!! Cannibal Corpse |
|
IN baroeg ook! daVid |
|
De topic titel mag van mijn part aangepast worden omwille van de verschillende podia waarop ze spelen. |
|
ik zal er zijn, in eindhoven dan, misschien nog een keertje, maar goed. tis een prima programma |
|
quote: hee tammie, Triple-Dan en ik gaan ook! ff kijken dat Hub en Heuy ook meegaan, wordt weer feest dan |
|
Zijn er ook nog mensen die 6/9 naar de effenaar gaan, Vader en Dying Fetus e.a. spelen er dan Sticking feathers up your butt doesn't make you a chicken |
|
is ook erg verleidelijk ja ff cdenken |
|
yep, daar zullen we ook zijn... |
|
Ik ga en moet erheen.....CC blijft rulen !!!!!!!!!!!!! |
|
konijne ballen zijn altijd leuk, heb ze wel gemist op graspop |
|
shame on you !!! |
|
hola, en dri dan? die had ik nog nooit gezien |
|
ok ik vergeef het je lekkere slet |
|
Severe Torture staat 30-8 ook samen met Pyaemia in de 013 geloof ik. Samen met 2x Effenaar in september en 1x OJC Canix wordt dat wel een lekkere maand dan . |
|
wie gaat ze zien in Zaandam in de Kade? ~ By the fallen one I shall arise ~ |
|
nou, het wordt rustig! ~ By the fallen one I shall arise ~ |
|
Zal er waarschijnlijk zijn... |
|
quote: yep, 30e is de cd presentatie van hun (severe) |
|
Dew-Scented was wel teleurstellend live (op Dynamo - Hadoe & Bedankt iig.). Omdat de zanger de tekst helemaal niet bij kon houden (en als mijn geheugen nog een beetje fris is werden de nummers langzamer gespeeld dan op de albums). Van Severe Torture heb ik niet veel goeds gehoord (maar ga ze misschien toch zelf even aanschouwen als ze in de 013 optreden) en Cannibal Corpse scheen op X-Mass Metal Fest vorig jaar ook niet al te best te zijn. Maar aangezien ik daar niet bij was kan ik niet zelf oordelen. Genoeg gezeik maar weer. Viu Drakh moet ik maar eens gaan luisteren. Is ook Death Metal neem ik aan? We shall see... Hakkuh |
|
quote: Dude, ik was daar op X-mass metalfest en Cannibal Corpse was VET! |
|
quote: Zo dacht ik ook over Cannibal Corpse toen ik Live Cannibalism hoorde, maar "mevrouwtje Morgil" zei dat ze op X-mass Metal Fest slecht waren. En ik weet hoe ze live shows nog mooi kunnen afmixen zodat het op CD mooi klinkt. Maar ik zie ze vast nog wel een keer live en dan kan ik zelf oordelen Hakkuh |
|
Zeker doen!! |
|
Alleen Viu Drakh heb ik nog niet live gezien. Maar het saldo zal deelname niet toestaan. |
|
Severe Torture ik ga zeker !!! In de Baroeg natuurlijk! HET Metalhok van Nederland!! MOET BLIJVEN!!!!!!! [Dit bericht is gewijzigd door Vintersorg op 17-08-2002 17:25] |
|
*Kick* En nu maar hopen dat Sadus idd ook komt! http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=323654 |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Volgende pagina |