|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
ik kan niet wachten tot 19 oktober |
|
Was een erg toffe avond . Viu Drakh was al klaar met spelen toen ik binnenkwam (blijkbaar begon het een uur eerder dan op het kaartje stond, maar er was ook een band bij gekomen (Mighty SADUS ), dus dat had ik kunnen verwachten. Severe Torture doet mij persoonlijk niet zoveel, evenals Cannibal Corpse. Dat zijn voor mij meer "mindless headbanging" bands . Sadus was geweldig! Vooral de bassist! Zie verder commentaar in dit topic: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=323654 Dew-Scented had in het begin wel kut geluid, maar dat is goed hersteld. Om de een of andere reden vond ik ze tijdens Houdoe en bedankt indrukwekkender (wellicht omdat dat Open Air was oid? ). |
|
was echt een prima feestje en ik heb me uitstekend vermaakt. niet teveel gezopen in verband met stage , maar de konijnen ballen corpse maakte dat wel goed. yeah! |
|
Cool concert lijkt me dat geweest Ik zal vanavond eens kijken in de Biebob I like napalm in the morning |
|
ik stamp waarschijnlijk een oud topic uit de grond, maar die Ozzy Coverband was geweldig gister! "No more beeheer! No more beeheer!" Fijn dat er trouwens vooraf en erna goeie muziek werd gedraait, dat hadden we ff nodig (ik vroeg verschillende nummers aan die naar mijn mening rustig waren, hij wilde perse rustig, alleen hij geloofde me niet..) oh en Marduk, ben vandaag naar de Altstad gefiets en mn leren jas lag totaal ergens anders, ze hadden m gevonden vraag me niet waar, maar ben al lang blij dak em terug heb! en nu de vraag, wanneer komt de volgende Dynamo Roadshow? |
|
Wat betreft je jas: ik had al zo'n vermoeden Nou, eind goed al goed dan... Die Ozzy Coverband heerschte de pan uit. Bah, en toen 'ie z'n broek omlaag deed.. Trouwens we hebben een Dynamo Roadshow topic. |
|
hm ik zocht er al naar maarre, hmja, die jas ik had toch serieus alles goed bekeken, en wel 5 keer motorhead-shirt taferelen ben een lopende kwijtraakramp! |
|
Klote dat je morgen moet werken. Ik zal er een kouwe op jou drinken in de Effenaar [Dit bericht is gewijzigd door MBMarduk op 23-11-2003 1:39] |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina |