|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Wie kan mij vertellen hoe duur een kaartje is? Even kijken of het budget een leuke avond toestaat. luuuuuuv is in the air......... |
|
quote: www.effenaar.nl |
|
ik wil ook heeel graag gaan mar ja moet volgende week ook mijn rijexamen aanvragen bij het CBR....kost maar € 180,- tegenwoordig !!!!! |
|
Effenaar -TNightmare -Shredhead -Collision-Tammi (dit is wat ik zo uit het topic haal) |
|
Concerten op donderdag... lekker handig Zenial |
|
Effenaar -TNightmare -Shredhead -Collision-Tammi -Triple-Dan (??) |
|
ik wil graag, maar nada $$$ [edit] *idee* Ik krijg nog EUR 38.07 van iemand muhaaha [/edit] [Dit bericht is gewijzigd door Shredhead op 16-09-2002 17:58] |
|
ik wil wel met jullie meerijden, als mijn andere vervoer niet doorgaat |
|
quote: Tammie, ik ga toch met Bonnie en Triple-Dan, wij gaan gewoon met de trein, dus we kenne wel wat afspreke?? |
|
quote: Laat dat nou net triple-Dan zijn he |
|
quote: ja precies waarom niet... hoe meer droevige zielen hoe meer vreugd [Dit bericht is gewijzigd door Triple-Dan op 17-09-2002 23:30] |
|
Nog 1 nachtje slapen!!! *verheug* "I wanna see a pit here. A pit of fucking zombies!!!!!" |
|
/me gaat deze keer met Exodus... Meatparty '87 '88 |
|
quote: ja, anders was ik ook wel gegaan. |
|
ik kom een treintje later |
|
quote: ja basterd, maar jij gaat wel met 2 mooie dames!! |
|
***GRUNT*** Vandaag is het dan zover !!!!!!!!!!!!!! Cannibal Corpse !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! YEAH !!! |
|
dalijk die hele tent platmeppen!! yeah!!! |
|
VEEL PLEZIER ALLEMAAL!!!!!!! Doe ze de groeten van me! Ik moet nog even wachten.... 27e pas in de Kade..... ~ By the fallen one I shall arise ~ |
|
zoooooooooo net thuis! was een geweldig feest! |
|
VET!!! ik ga ze 19 oktober zien hoe was dew scented? |
|
dew scented was erg vet! ik kende ze niet, maar ze waren erg strak |
|
quote: is nl. ook de bassist van obscenity |
|
agha! met name den drummer vond ik zeer lekker spelen. Hij keek wel eg muf, maar speelde erg stralk en relaxt. Severe Torture was ook erg vet. Sadus was geniaal!! |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |