|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Aha, ik vroeg me me al af waar die kno pvoor diende... |
|
Grote dank!!! Dit is iets waar ik al lang op wacht. Nogmaals grote dank |
|
Kewl! Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
oh is ie nieuw. ik schrok al toen ik hem perongeluk aanklikte.. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: vrouwen.... |
|
tja |
|
Goed werk, alleen jammer dat ik nu telkens naar de zoek ga ipv de active topics (ik kende de lay-out tegoed ) |
|
Ik heb nu nix wat ik wil zoeken,maar het ziet er heel goed uit. Complimenten Paul MuayThaigerrr!! |
|
Geweldig.. het heeft lang geduurd maar het resultaat mag er wezen! |
|
PAUL...YOU THE MAN!!!! I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote:Spelling-correctie: YOUR THE MEN! |
|
ga het gelijk proberen [Dit bericht is gewijzigd door elessar op 19-03-2002 21:05] |
|
wow, het ziet er errug goe uit applausje This ode to my unfading sorrow: A diary in minor-notes |
|
Cool.. je kunt dus ook zoeken op topicstarter.. Wel relaxed.. kun je terugkijken welke topics je (of iemand anders) gestart hebt.. |
|
Hmm.. er is een reply van mij verdwenen.. Ik heb deze net gepost (21:50), hierzo dus, maar hij is nooit verschenen.. Als ik nu met de sublieme zoekmachine op gebruikersnaam valorian666 zoek, staat de reactie wel bovenaan de lijst, in 'zoeken' dus, '21:50' .. Maar als ik daarheen ga (hierheen dus) dan is mijn reply nergens.. Eens kijken of deze wel aankomt.\ WIJZIG: Hmm... deze komt wel aan .. vaag.. Hier mijn andere reply: . Cool.. je kunt ook op topicstarter zoeken.. dit is gaaf, zo kun je terugkijken welke tops je gestart hebt (of iemand anders) .. [Dit bericht is gewijzigd door Valorian op 19-03-2002 21:54] |
|
quote:idd, ik zg hem net in de active topics zonder naam staan. Toen ik hem vernieuwde stond je naam er wel. |
|
quote: Zo mag je het dan wel schrijven maar zo spreek je het niet uit. Check menig neger in films. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: mijn spellingscorrectie: YOU'RE THE MAN! |
|
SQT: You ARE the man en nu weer O.T. |
|
quote:Nog heel even off-topic: Negative, YOUR THE MEN! is een grapje van Dwaallicht, mij en anderen dat voorgevloeid is uit een spellingsfout van Panda. Panda schreef steevast "YOUR THE MEN!" ipv "YOU'RE THE MAN!", en dit hebben we maar overgenomen... |
|
quote:Dit komt omdat 2 update queries na elkaar worden uitgevoerd. Je zal dan net tussen de 2 queries in de pagina opgevraagd hebben. (Fuck ik moet echt gaan overstappen op een DB met transactions.) |
|
Hey die advanced search is superhandig.. Thanx Paul!! Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
Paul, kun je het ook standaard instellen dat er gezocht wordt op titel én inhoud, ipv zoals nu alleen op titel (tenzij je ergens anders voor kiest)? Het is me namelijk opgevallen dat in bepaalde searches door alleen op titel te zoeken alleen topics naar voren komen waarbij in de titel het exacte zoekwoord zit. Zie bijvoorbeeld "muzikantenprikbord". Als je op titel zoekt (standaard) vind je niet een relevant topic, als degene getiteld "muzikantenbank". Zo is me dit eerder opgevallen toen ik zocht naar topics over gif-jes. Dead things grow from deep inside... |
|
Tjsa relevantie blijft een moeilijk begrip. Die relevantie wordt berekend door de database aan de hand van de zoekquery. Als in een stuk tekst de zoekterm vaker voorkomt zal de relevantie hoger uitvallen. Vaak is het makkelijker om gewoon laatste reactie te sorteren. |
|
Opzich werkt het prima, maar als je dus zoekt op alleen titel, waar het standaard op ingesteld staat, krijg je niet alle topics te zien die over een bepaald onderwerp gaan. Als je dan kiest voor "titel en inhoud" krijg je die wel. Het leek me dus handiger als je hem standaard daarop kunt zetten, tenzij men anders kiest. (Dus standaard zoeken op titel + inhoud.) Is opzich niet zo belangrijk, maar wel een stuk makkelijker in gebruik. [Dit bericht is gewijzigd door SheRa op 08-04-2002 16:58] Dead things grow from deep inside... |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Administration | Volgende pagina |