|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Wanneer komt de "zoek" functie weer is terug. Ik mis hem |
|
Erg lastig dat de zoek functie niet werkt, kan daar niet iets aan gedaan worden!? |
|
quote: Jawel, Paul moet van zn luie kont afkomen en eens gaan programmeren Zenial |
|
ja.. Vlad is waiting again |
|
Is erg moeilijk werkend te krijgen allemaal, vervelend... Maar ik hoop dat Zenial er dan een suggestie voor kan geven |
|
quote: Hmmmm... een hint: Mijn forum heeft ook geen zoekfunctie Zenial |
|
"Er is al een topic over zoeken, en het klachten topic staat er vol mee ... 3 topics met geblaat over zoeken lijkt me wat veel van het goeie." Zei Claw. Luister, is het zó onredelijk een onderzoekje te starten naar hoeveel mensen het nu níet missen? Als ik in een topic over lekker eten zeg wat ik ranzig vindt is dat toch ook off-topic, en komt er een topic over ranzig voer? denk ik nou zo recht of...? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote:Natuurlijk missen heel veel mensen me. En geloof me, het staat bovenaan de prioriteitenlijst van Paul. En Paul is er wel degelijk mee bezig. Echter is het ten eerste geen simpele materie en ten tweede heeft Paul het heel erg druk. Even geduld dus nog. I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: Dat onderzoekje kan toch prima hier? Lijstje: wie mist de Search niet: - - Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Lijstje: wie mist de Search niet: - HeosPanda - Snorry ik kon het niet laten... I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Lijstje: wie mist de Search niet: - HeosPanda - Slegtheyd I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
Lijstje: wie mist de Search niet: - HeosPanda - Infaustus No meat is sweater |
|
Lijstje: wie mist de Search niet: - HeosPanda - Slegtheyd - Infaustus - Lies - CTR-F en CTR-G werken goed genoeg. Iedereen maar zagen over die search. Dat ze er dan zelf voor zorgen eh. edit: zo dan [Dit bericht is gewijzigd door Lies op 13-04-2003 21:50] [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. |
|
quote:Judas! What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Yeah right.. en dat werkt ook echt als je een heel oud topic zoekt enzo.... als je het 'maximaal aantal getoonde topics' in je profiel nou wat hoger kon zetten, zeg op 1000 ,, dan gaat het al een stuk sneller..... |
|
De Search doet het weer |
|
blij van |
|
Applaus voor de mods. Lang leve de search. |
|
quote:uhm ... ik heb het alleen gedaan hoor . |
|
quote: |
|
Applaus voor de administrator. Lang leve de search. |
|
Hmmm de zoekfunctie werkt weer en meteen is het forum übertraag... of ligt dat aan mijn verbinding? Zenial |
|
quote: Nee . Hopelijk zijn het kinderziektes. Maar als het niet kan, dan kan het niet. |
|
Ah, het was dus al meer mensen opgevallen. Lig dat niet aan de server waarop dit zooitje draait?? Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Administration | Vorige pagina | Volgende pagina |