|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Weet niet waar jullie last van hebben.. bij mij lijkt ie sneller te gaan! |
|
TRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG Oud Vuil. |
|
quote:Ligt aan jou |
|
quote: nee hoor..bij mij was dat net ook..nu even niet |
|
quote: Nuuuuuut. Ik heb een 100 Mbit verbinding dammit! Zenial |
|
nou gaat het wel weer. Oud Vuil. |
|
quote: Zal ik de zoekfunctie eens gaan gebruiken dan? I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
Ik ga de komende tijd een beetje afvallig zijn en niet te veel posten; ik ga lekker een tijdje alleen maar zoeken. Search = Touché, pussycat! |
|
Hmm, Paul.. als ik zoek op het woord 'concert' in de titel, dan komt dit topic niet naar voren: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=2083 I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
concert is te algemeen, dus die staat in de lijst die niet word geindexeerd |
|
Twee lijsten maken! I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
nu doet de zoekfunctie het wel weer en toch worden er nog dubbele topics geopend omdat men niet zoekt oftie al bestaat. en iedereen maar zeiken op die zoekfunctie, nu issie er weer, gebruik em dan ook Je moeder. |
|
Volgens mij moet die zoeken-knop in grote letters voor slechtzienden. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
Weet niet of het al een keer genoemd is maar zou een functie die checkt op de ingevoerde topic titel niets zijn ? Bazzio Attacks!!! |
|
Over zoeken gesproken.... Paul (of iemand anders -- werkt er eigenlijk nog iemand anders aan de technische invulling van de site?), is er een search of zo voor de recensies, concertrecensies, interviews e.d.? Zo niet, zijn er dan nog plannen voor een pagina met alle reviews gesorteerd op bandnaam o.i.d.? Ik merk zelf iig dat ik wel eens een review wil zoeken en dat is met het huidige systeem bepaald niet handig (of zie ik iets over het hoofd?). Bij mijn weten is het recensie-archief er nu slechts op 'nummer recensie'... Thx Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Goed idee idd ... "we gooien het in de groep" |
|
'The Shadow Order' topic is verdwenen..... KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
raar he .. |
|
|
|
quote: Ja, het is zeker raar aangezien er legio topics over vergelijkbare bands bestaan. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
ik denk dat het ook een beetje kwam over dat na 1 minuut de eerste post al was gewijzigd |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Administration | Vorige pagina |