![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
Alle sjaken die van BM houden: Secrets of the Moon Uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat het op Darkthrone lijkt ( en dat vind ik ook ![]() ![]() |
|
Ja, ik heb hem van Rhodium gedownload. Klonk wel goed ja. Heb hem pas 1 keertje geluisterd... ![]() |
|
Ik ben er echt helemaal weg van, het is dan niet zo origineel, maar het is goed man. ![]() ![]() |
|
Ik heb ze 2 keer live gezien. Wel leuk, meer niet. ARE YOU A TREND OR ARE YOU SADISTIK ![]() |
|
De nieuwe cd is uit, Carved in Stigmata wounds. Ik heb hem voor 10 euro Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor ![]() |
|
Ik heb hem gratis gedownload zo'n 3 weken geleden... Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Nou en? Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor ![]() |
|
quote: Nou en? Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Sukkel, ik laat toch weten dat mensen hem eventueel bij mij kunnen kopen. Jij laat alleen maar weten dat je een kansloze homo bent die mp3'tjes download. Rot toch op. Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor ![]() |
|
Hihi. Beetje reclame maken he. Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Dat jij em verkoopt geeft misschien al aan dat het niet een koopwaardige release was, dus wat dat betreft is er niks mis mee om het gewoon op mp3 te hebben ![]() "This one is older than shit, heavier than time!" ![]() |
|
nee, ik spam. Zie signature. Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor ![]() |
|
quote: Gangrad, ik heb mail voor je ivm zo'n kansloze homo's. Je kan me de bout hachelen! ![]() |
|
quote: ... [Dit bericht is gewijzigd door Gangrad op 21-04-2004 11:23] Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor ![]() |
|
heb ze gezien in de goudvishal in oktober (?) vond ze wel erg gaaf, terwijl de helft van het publiek in slaap viel... vooral vocalistisch zijn ze geweldig, jammer dat ik zelf te lui ben om een cd van ze te kopen ![]() heb wel een Secrets of the Moon - girlie hempje gekocht, staat me als gegoten ![]() We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. ![]() ![]() |
|
quote:Homeaux ![]() Best gave sfeervolle band. Lekkere 'in slaap val bm'. Zodra er gestort is ga ik er eens over nadenken die nieuwe te kopen. [Dit bericht is gewijzigd door kwelgeest op 22-06-2006 17:12] Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
SotM maakt heerschende muziek imo .. ze gaan toch touren? I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down ![]() |
|
quote:Ik heb ze dit 'school' jaar al twee keer in Nederland gezien ![]() Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
arrrgh, Strongholds... is geweldig, de nieuwe moet ik binnenkort maar eens bestellen, Strongholds ook trouwens. Erg gave BM, niet doorgaans (zoals ik in de eerste post vermeldde ![]() ![]() |
|
quote:ah kijk ... prima ![]() I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down ![]() |
|
quote:Dat betekent dat 'de tour' misschien al geweest is. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
quote:volgens mij ben ik twee bands gruwelijk aan het verwarren ![]() ![]() I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down ![]() |
|
Heersch .. ik ga ze zien in september ![]() ![]() ![]() |
|
Waar dan? Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
Op een fest in Duitsland, Nebelmond Metal Party, 45 km ten oosten van Arnhem, 3/4 september, 10 euro per dag of 15 voor 2 dagen en 1 euro voor 0,5 liter ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |