|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
Geen eigen topic zag ik, en dat verdienen zeer zeker wel. Austere dus, black uit Australië. Deprimerende sfeer, treurige, langgerekte riffs en een hysterische zanger. Muziek om heerlijk bij weg te dromen. Tot nu toe één fullength, en twee splits uit (met Isolation en Lyrinx). De nieuwe plaat gaat To Lay Like Old Ashes heten. www.myspace.com/bandaustere http://www.last.fm/music/Austere In mijn ogen één van de betere bands in het straatje. [Dit bericht is gewijzigd door Metalhead22 op 03-03-2009 20:20] ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
natuurlijk een zalige band zo raar dat er nog geen topic is ben alles aan het verzamelen van hen signature |
|
Ik heb even kort wat samples van de nieuwe beluisterd, maar dat word weer een blinde aanschaf quote: Hypnos doet de rommel, ik de kwaliteit [Dit bericht is gewijzigd door Metalhead22 op 03-03-2009 20:27] ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
wel een band met een grote toekomst Abyssmal Sorrow is ook Australisch en degelijk zelfde genre signature |
|
Australië heeft wel meer fijne bands ja, Funeral Mourning, Elysian Blaze ook. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Ik moet zeggen dat Abyssmal Sorrow me toch lichtelijk tegenviel, Funeral Mourning is dan wel weer retegaaf. Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
Eindelijk Withering Illusions and Desolation gevonden en besteld, de laatste! Bij Todestrieb. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Laatste? Dat ding was toch helemaal niet gelimiteerd? Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
To Lay Like Old Ashes deze al? signature |
|
Nee, ik bedoel bij die mailorder Engels, die pond kost geen fuck. 10 euro, inclusief vk. [Dit bericht is gewijzigd door Metalhead22 op 06-03-2009 21:23] ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Pond was volgens mij begin vorige week nog evenveel waard als de euro ofzo, maar ben niet zo bekend met Britse mailorders. Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
Ongeveer 87 cent. Niks van te zeggen. Nu die nieuwe nog scoren. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Emo black metal, bah. |
|
emo my ass! Guido black metal! emo black... check Happy Days of zo nietwaar Grindy signature |
|
quote: Vraag me nog steeds af waar deze vergelijking vandaan komt? Zowel muzikaal als tekstueel gezien zie ik persoonlijk geen enkele overeenkomst. Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
quote: Why so serious? signature |
|
quote: Misschien moet je het niet zo serieus nemen knul ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: De cleane zang in de nieuwe nummers hebben naar mijn idee veel gemeen met emo-zang. |
|
ken jij dan emo-zang? signature |
|
Als je langs MTV zapt en een videoclip van 30 Seconds to Mars voorbij ziet komen kennis noemt van emo-zang, dan ja. |
|
is dat die knappe van Requiem For A dream? / geilmeidmodus] signature |
|
quote: In dat geval zou elke metalband met cleane mannelijke vocalen emo-metal zijn.... Maargoed, laat ik er maar niet te veel op ingaan, die split met Isolation knalt hem weer lekker door de speakers hier! Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
heers signature |
|
Ik ben de nieuwe nu voor de tweede keer aan het luisteren, bevalt me erg goed. |
|
ja hé de lyrinx split is nog beter signature |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |