IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : Beste live-bands Vorige pagina | Volgende pagina
Ronster
Speed kills... hell yeah!!
Usericon van Ronster
Posted 14-08-2002 17:25 by Ronster Wijzig reactieProfiel van RonsterQuote dit berichthttp://www.callenish-circle.com

Yep, Hypocrisy ook een paar X gezien, ook erg goed.

Inhume trouwens ook, Roel is echt een superdrummer.

Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 14-08-2002 17:26 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Hypocrisy heb ik bestempeld als meest saaie live band.
Inhume daarintegen is erg ok.

soepkoeltoer
Fashion Police
Usericon van soepkoeltoer
Posted 14-08-2002 17:34 by soepkoeltoer Wijzig reactieProfiel van soepkoeltoerQuote dit bericht

ICED EARTH

Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 14-08-2002 17:40 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

Altan is ook een hele goeie live band en Carlos Nuñez, voor die die dat kennen.

Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE

Rectum Lobotomy
Usericon van Rectum Lobotomy
Posted 14-08-2002 17:57 by Rectum Lobotomy Wijzig reactieProfiel van Rectum LobotomyQuote dit bericht

TOOL

Triple-Dan
Usericon van Triple-Dan
Posted 14-08-2002 18:01 by Triple-Dan Wijzig reactieProfiel van Triple-DanQuote dit berichthttp://www.danielclassen.nl

Is een moeilijke heb al vele goede live bands gezien.........maar Cannibal Corpse is nog altijd goed en voor de rest heb ik er teveel om op te noemen

Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 14-08-2002 18:03 by Dargull Wijzig reactieProfiel van DargullQuote dit bericht

ik vind In Flames eigenlijk wel heerschen live, ook Enslaved vind ik wel vet.

Triple-Dan
Usericon van Triple-Dan
Posted 14-08-2002 18:05 by Triple-Dan Wijzig reactieProfiel van Triple-DanQuote dit berichthttp://www.danielclassen.nl

Heb ook een paar keer Death gezien maar iedere keer was het weer vet

Vintersorg
Usericon van Vintersorg
Posted 14-08-2002 18:13 by Vintersorg Wijzig reactieProfiel van VintersorgQuote dit bericht

In Flames
Rhapsody
Therion
Immortal
Metallica & Iron Maiden & Testament

mansongirl
Goddess of hate
Usericon van mansongirl
Posted 14-08-2002 18:59 by mansongirl Wijzig reactieProfiel van mansongirlQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/mansongirl

Marilyn Manson....

luuuuuuv is in the air.........

Mirandarijntje
miaaaaaauuuuw...mheh
Usericon van Mirandarijntje
Posted 14-08-2002 19:14 by Mirandarijntje Wijzig reactieProfiel van MirandarijntjeQuote dit berichthttp://www.myspace.com/mirandarijntje

1.Nevermore
2.Queensryche
3.Dream Theater
4.Symphony X
5.Death Angel
6.Savatage
7.Meshuggah
8.After Forever
9.Fates Warning
10.Annihilator
11.Viscious Rumors ( vooral laatst tijdens Wacken )
12.Evergrey
13. Pain of Salvation
14.Sun Caged
15.Arabesque

Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 14-08-2002 19:24 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

Sepultura mét Max was begin jaren '90 één van de vetste live-bands. Tegenwoordig zijn écht goeie live-bands schaars. Slayer kan het trukje nog altijd, maar pakweg een Kreator ook. Live-prestaties zijn tegenwoordig niet meer zo belangrijk, het draait vooral om de CD-verkoop. Vroeger moest je als band live wel goed zijn anders kwam je nooit tot die eerste CD. Maar ja...
Nostalgia! Nostalgia!
By the way, 'k was erg onder de indruk van Arch Enemy op Graspop. Jeezus, wat een eende-reet-strakke band! Wat een gitaristen! Wat een drummer! Wat een front-babe!

Shit, dan ben ik Iced Earth nog vergeten te vermelden. Die heerschen eveneens zwaar live.

[Dit bericht is gewijzigd door Count Usher op 14-08-2002 19:27]

When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.

Wolfshade
There's blood on the moon and the summer is cold
Usericon van Wolfshade
Posted 14-08-2002 21:15 by Wolfshade Wijzig reactieProfiel van WolfshadeQuote dit bericht

Ancient Rites en Enthroned

I cut myself again and again to remind myself of you

Count Usher
Usericon van Count Usher
Posted 14-08-2002 21:17 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

quote:
Op 14 augustus 2002 21:15 schreef Wolfshade het volgende:
Ancient Rites en Enthroned

Enthroned? De laatste keer dat die strak speelde zal wel in een vorig leven zijn geweest. Goeie CD's, veel energie op de buhne, maar o zo onstrak!
Allé, toch met die Namroth Blackthorn achter de kit.

When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.

TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 14-08-2002 21:20 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

Vomitory en Nile hebben live het meeste indruk op mij gemaakt.

Lightning
Metropolis
Usericon van Lightning
Posted 14-08-2002 21:21 by Lightning Wijzig reactieProfiel van LightningQuote dit bericht

cob , inflames (jammer genoeg voorprog)

hellbanger
Usericon van hellbanger
Posted 14-08-2002 21:26 by hellbanger Wijzig reactieProfiel van hellbangerQuote dit bericht

KING DIAMOND

MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 14-08-2002 21:27 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

Unleashed, Amon Amarth, Iron Maiden.
Zonder volgorde.

MBMarduk
Usericon van MBMarduk
Posted 14-08-2002 21:28 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

quote:
Op 14 augustus 2002 21:26 schreef hellbanger het volgende:
KING DIAMOND

How could I forget!!
Shame on me.

Count Usher
Usericon van Count Usher
Posted 14-08-2002 21:31 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

quote:
Op 14 augustus 2002 21:28 schreef MBMarduk het volgende:
How could I forget!!
Shame on me.

idem

MBMarduk
Usericon van MBMarduk
Posted 14-08-2002 21:33 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

quote:
Op 14 augustus 2002 19:24 schreef Count Usher het volgende:
...
By the way, 'k was erg onder de indruk van Arch Enemy op Graspop. Jeezus, wat een eende-reet-strakke band! Wat een gitaristen! ...

Nou, nou...ik heb ze altijd al op CD erg vet gevonden.
Toen zag ik ze op DOA 1999 en ooit in De Effenaar...nou..stage prescence was non-existent, allemaal virtuositeiten op de gitaren maar echt boeiend? Jammer genoeg nee helaas. Je beleefde het net iets "beter" met je ogen dicht.
Het zal waarschijnlijk komen omdat ze nu de zekerheid hebben van een geboeid publiek door de front-vrouwe terwijl de rest dan rustig hetgene kunnen doen wat ze het beste doen
(En dus "zichzelf" zijn i.p.v. niet weten wat voor houding ze moeten aannemen?)

I dunno, ik heb ze al 2 jaar niet meer gezien dusss...

[Dit bericht is gewijzigd door MBMarduk op 14-08-2002 21:35]

Count Usher
Usericon van Count Usher
Posted 14-08-2002 21:37 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

quote:
Op 14 augustus 2002 21:33 schreef MBMarduk het volgende:
Nou, nou...ik heb ze altijd al op CD erg vet gevonden.
Toen zag ik ze op DOA 1999 en ooit in De Effenaar...nou..stage prescence was non-existent, allemaal virtuositeiten op de gitaren maar echt boeiend? Jammer genoeg nee helaas. Je beleefde het net iets "beter" met je ogen dicht.
Het zal waarschijnlijk komen omdat ze nu de zekerheid hebben van een geboeid publiek door de front-vrouwe terwijl de rest dan rustig hetgene kunnen doen wat ze het beste doen
(En dus "zichzelf" zijn i.p.v. niet weten wat voor houding ze moeten aannemen?)

I dunno, ik heb ze al 2 jaar niet meer gezien dusss...

Tiens, op graspop heb ik toch vooral op de gitaristen gelet en die deden het qua podium-presentatie ERG goed. Net als trouwens bassist Sharlee. Wat is die man een energy-bomb!

Vampire_girl
rabiës
Usericon van Vampire_girl
Posted 14-08-2002 21:40 by Vampire_girl Wijzig reactieProfiel van Vampire_girlQuote dit berichthttp://www.sfu420.com/

Bolt thrower heerst live. Op cd vind ik ze niet echt super klinken.

Grave was altijd één van mijn favoriete bands om live te zien. (in de tijd van ...you'll never see..)

en voor de rest:

- Macabre
- Deicide
- Sodom
- Rammstein (gave show)
- Iron Maiden
- Moonspell

(er zullen wel veel meer zijn, maar daar kan ik op dit moment niet opkomen)

the only pleasure is pain

Count Usher
Usericon van Count Usher
Posted 14-08-2002 21:42 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

quote:
Op 14 augustus 2002 21:40 schreef Vampire_girl het volgende:
Bolt thrower heerst live. Op cd vind ik ze niet echt super klinken.

Grave was altijd één van mijn favoriete bands om live te zien. (in de tijd van ...you'll never see..)

en voor de rest:

- Macabre
- Deicide
- Sodom
- Rammstein (gave show)
- Iron Maiden
- Moonspell

(er zullen wel veel meer zijn, maar daar kan ik op dit moment niet opkomen)

Heb Bolt Thrower laatst nog gezien in Kontich, toen vielen ze mij toch enigzins tegen. Vooral die nieuwe zanger vind ik live niet echt te pruimen.

Undertaker
Wapenbroeder
Usericon van Undertaker
Posted 14-08-2002 21:43 by Undertaker Wijzig reactieProfiel van UndertakerQuote dit bericht

Green Carnation maakte erg veel indruk op me op Wacken!!

bands die ook erg indrukwekkend zijn live:
My Dying Bride
Moonspell
Therion
Callenish Circle
HammerFall
God Dethroned (op cd vind ik ze niet zo boeiend, live zijn ze TE goed)

~ We drincken heel wat pilschners en vechten met onsch zwaard, maar luischteren naar echte Metal is waar het om gaat ~

Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com