|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Yep, Hypocrisy ook een paar X gezien, ook erg goed. Inhume trouwens ook, Roel is echt een superdrummer. |
|
Hypocrisy heb ik bestempeld als meest saaie live band. Inhume daarintegen is erg ok. |
|
ICED EARTH |
|
TOOL |
|
Is een moeilijke heb al vele goede live bands gezien.........maar Cannibal Corpse is nog altijd goed en voor de rest heb ik er teveel om op te noemen |
|
ik vind In Flames eigenlijk wel heerschen live, ook Enslaved vind ik wel vet. |
|
Heb ook een paar keer Death gezien maar iedere keer was het weer vet |
|
In Flames Rhapsody Therion Immortal Metallica & Iron Maiden & Testament |
|
Marilyn Manson.... luuuuuuv is in the air......... |
|
1.Nevermore 2.Queensryche 3.Dream Theater 4.Symphony X 5.Death Angel 6.Savatage 7.Meshuggah 8.After Forever 9.Fates Warning 10.Annihilator 11.Viscious Rumors ( vooral laatst tijdens Wacken ) 12.Evergrey 13. Pain of Salvation 14.Sun Caged 15.Arabesque |
|
Sepultura mét Max was begin jaren '90 één van de vetste live-bands. Tegenwoordig zijn écht goeie live-bands schaars. Slayer kan het trukje nog altijd, maar pakweg een Kreator ook. Live-prestaties zijn tegenwoordig niet meer zo belangrijk, het draait vooral om de CD-verkoop. Vroeger moest je als band live wel goed zijn anders kwam je nooit tot die eerste CD. Maar ja... Nostalgia! Nostalgia! By the way, 'k was erg onder de indruk van Arch Enemy op Graspop. Jeezus, wat een eende-reet-strakke band! Wat een gitaristen! Wat een drummer! Wat een front-babe! Shit, dan ben ik Iced Earth nog vergeten te vermelden. Die heerschen eveneens zwaar live. [Dit bericht is gewijzigd door Count Usher op 14-08-2002 19:27] When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Ancient Rites en Enthroned I cut myself again and again to remind myself of you |
|
quote: Enthroned? De laatste keer dat die strak speelde zal wel in een vorig leven zijn geweest. Goeie CD's, veel energie op de buhne, maar o zo onstrak! Allé, toch met die Namroth Blackthorn achter de kit. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Vomitory en Nile hebben live het meeste indruk op mij gemaakt. |
|
cob , inflames (jammer genoeg voorprog) |
|
KING DIAMOND |
|
Unleashed, Amon Amarth, Iron Maiden. Zonder volgorde. |
|
quote: How could I forget!! Shame on me. |
|
quote: idem When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
quote: Nou, nou...ik heb ze altijd al op CD erg vet gevonden. Toen zag ik ze op DOA 1999 en ooit in De Effenaar...nou..stage prescence was non-existent, allemaal virtuositeiten op de gitaren maar echt boeiend? Jammer genoeg nee helaas. Je beleefde het net iets "beter" met je ogen dicht. Het zal waarschijnlijk komen omdat ze nu de zekerheid hebben van een geboeid publiek door de front-vrouwe terwijl de rest dan rustig hetgene kunnen doen wat ze het beste doen (En dus "zichzelf" zijn i.p.v. niet weten wat voor houding ze moeten aannemen?) I dunno, ik heb ze al 2 jaar niet meer gezien dusss... [Dit bericht is gewijzigd door MBMarduk op 14-08-2002 21:35] |
|
quote: Tiens, op graspop heb ik toch vooral op de gitaristen gelet en die deden het qua podium-presentatie ERG goed. Net als trouwens bassist Sharlee. Wat is die man een energy-bomb! When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Bolt thrower heerst live. Op cd vind ik ze niet echt super klinken. Grave was altijd één van mijn favoriete bands om live te zien. (in de tijd van ...you'll never see..) en voor de rest: - Macabre - Deicide - Sodom - Rammstein (gave show) - Iron Maiden - Moonspell (er zullen wel veel meer zijn, maar daar kan ik op dit moment niet opkomen) the only pleasure is pain |
|
quote: Heb Bolt Thrower laatst nog gezien in Kontich, toen vielen ze mij toch enigzins tegen. Vooral die nieuwe zanger vind ik live niet echt te pruimen. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Green Carnation maakte erg veel indruk op me op Wacken!! bands die ook erg indrukwekkend zijn live: My Dying Bride Moonspell Therion Callenish Circle HammerFall God Dethroned (op cd vind ik ze niet zo boeiend, live zijn ze TE goed) ~ We drincken heel wat pilschners en vechten met onsch zwaard, maar luischteren naar echte Metal is waar het om gaat ~ |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |