|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
owja..Rowen heze natuurlijk!! |
|
Bestel moar!! Geniaal! Ik, Wil Schuurman |
|
Maat van me zit in een band waarbij het de bedoeling is dat men het instrument speelt dat men normaliter niet speelt The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
OVERKILLLLL http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
In-fukking-hume!! |
|
quote: Dave Ingram zal 't wel geweest zijn idd. De laatste keer dat ik ze zag was met Benediction!, en Flescrawl in Doornroosje, en toen viel 't geluid echt zwaar tegen. Veels te rommelig, op CD klinken ze veel beter IMO. Niettemin een zeer vette show , maar dat kan ook aan de overmatige alcohol consumptie hebben gelegen Drink met matuh............., nooit alleen. |
|
Beste live-band? Afgaande op hun optreden in '95(once upon a time...) in Apeldoorn : The Gathering! Werkelijk subliem! |
|
quote: Volledig Me akkoord Until Death |
|
Behemoth Opeth Destroyer 666 Pungent Stench Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Manowar Nickelback After Forever |
|
100% Dream Theater. Heb nog nooit een band zo strak en goed zien spelen live en ik kan wat dat betreft een enorme zeikerd zijn. The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
quote: En ze nemen er ook ruim de tijd voor Don't blush when I rip you open |
|
quote: JANE Was die opmerking sarcastisch ?? The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
quote: Ja, tuurlijk! DT is echt een superband. Maar hun optredens duren altijd behoorlijk lang! [Dit bericht is gewijzigd door JaneDoe op 05-01-2003 19:04] Don't blush when I rip you open |
|
quote: Ja....dus....wat is het probleem?? The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
quote: Nou, geen probleem Gewoon een feit, niet veel bands spelen zo lang. Don't blush when I rip you open |
|
quote: Inderdaad, een stukje kwaliteit zou ik zeggen. The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
Tool - Heel heel heel erg indrukwekkend. Taake - super strak! Eisregen Ancient (met Kaiaphas lang lang gelden) Haggard (in 1997, toen ze echt live speelde en niet zoals op de "live cd" de gewone studio opnamens gebruiken). ~ We are a virus with shoes |
|
SAXON EDIT: En Dream Theater natuurlijk ! Mike Portnoy is hilarisch live [Dit bericht is gewijzigd door Shadow_buildeR op 05-01-2003 19:20] Bring Us Love .... Let Us See ... Set Us Free |
|
Arch Enemy! Rah! Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
Therapy? |
|
Tool (compleet niet van deze aardbol die band), maar op cd vind ik er geen kloot meer aan. Iced Earth (warme herinneringen aan mijn eerste) Dropkick Murphys - prachtige feestsfeer Impaled Nazarene - Ze zijn de laatste tijd niet uit m'n dromen weg te krijgen, en iedere keer vind ik het weer vet Antaeus - zeer goede band met een hopelijk prachtige live toekomst "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
IRON MAIDEN meer bands heb ik niet live gezien (iron maiden eigenlijk ook niet maar ik heb er wel eenlive cd van). .. |
|
quote: |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |