IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : Beste live-bands Vorige pagina | Volgende pagina
Vampire_girl
rabiës
Usericon van Vampire_girl
Posted 14-08-2002 21:45 by Vampire_girl Wijzig reactieProfiel van Vampire_girlQuote dit berichthttp://www.sfu420.com/

quote:
Op 14 augustus 2002 21:42 schreef Count Usher het volgende:
Heb Bolt Thrower laatst nog gezien in Kontich, toen vielen ze mij toch enigzins tegen. Vooral die nieuwe zanger vind ik live niet echt te pruimen.

Hoelang hebben ze de nieuwe zanger al dan? (ik heb Bolt Thrower voor het laatst in januari gezien, en ze heersten echt wel)

the only pleasure is pain

Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 14-08-2002 21:46 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

quote:
Op 14 augustus 2002 21:45 schreef Vampire_girl het volgende:
Hoelang hebben ze de nieuwe zanger al dan? (ik heb Bolt Thrower voor het laatst in januari gezien, en ze heersten echt wel)

Dat moet ook zo rond die periode geweest zijn. Dus... tja, naar mijn idee overtuigden ze toen niet. Misschien hadden ze gewoon een minder dagje.

When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.

hellbanger
Usericon van hellbanger
Posted 14-08-2002 21:46 by hellbanger Wijzig reactieProfiel van hellbangerQuote dit bericht

quote:
Op 14 augustus 2002 21:28 schreef MBMarduk het volgende:
How could I forget!!
Shame on me.

yeah shame on you, beste act ooit gezien, ja ok carcass had schijnbaar ook een super act

Airwolf
POTJANPOTLOOD!
Usericon van Airwolf
Posted 14-08-2002 21:48 by Airwolf Wijzig reactieProfiel van AirwolfQuote dit bericht

quote:
Op 14 augustus 2002 18:03 schreef Dargull het volgende:
ik vind In Flames eigenlijk wel heerschen live, ook Enslaved vind ik wel vet.

ik vind Enslaved heel gaaf, maar echt geen goede live band

"7 Years Have Gone, It Can No Longer Be Left Undone The Candle Must Be Burn Again, And Pain Must Follow the Unholy Flame So Burn... Burn... Burn And Free the Spirit From Its Chain"

Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 14-08-2002 21:49 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

quote:
Op 14 augustus 2002 21:48 schreef Airwolf het volgende:

idd Enslaved live klinkt behoorlijk rommelig zelfs.

When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.

MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 14-08-2002 21:50 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

quote:
Op 14 augustus 2002 21:48 schreef Airwolf het volgende:

HUH? Dan moeten ze niet-stoned best goed zijn (lees: buiten NL) want wat ik zag was echt treurig. Vooral de drummer die constant naast de maat zat.

Airwolf
POTJANPOTLOOD!
Usericon van Airwolf
Posted 14-08-2002 21:55 by Airwolf Wijzig reactieProfiel van AirwolfQuote dit bericht

quote:
Op 14 augustus 2002 21:50 schreef MBMarduk het volgende:
HUH? Dan moeten ze niet-stoned best goed zijn (lees: buiten NL) want wat ik zag was echt treurig. Vooral de drummer die constant naast de maat zat.

heb je wel gelezen wat er stond?

"7 Years Have Gone, It Can No Longer Be Left Undone The Candle Must Be Burn Again, And Pain Must Follow the Unholy Flame So Burn... Burn... Burn And Free the Spirit From Its Chain"

Lord Belial
this user is dead
Usericon van Lord Belial
Posted 14-08-2002 22:50 by Lord Belial Wijzig reactieProfiel van Lord BelialQuote dit bericht

heb van mijn leven nog niet zo heel veel bands live gezien (stuk of 20), maar daarvan is Amon Amarth de uitblinker. Vind ze zeer goed live....
BLEED FOR ANCIENT GODS

B6R6A6M
Usericon van B6R6A6M
Posted 14-08-2002 22:54 by B6R6A6M Wijzig reactieProfiel van B6R6A6MQuote dit bericht

Heb nog niet erg veel bands live gezien, maar tot nu toe:

1. Orphanage
2. Finntroll
3. Tanzwut

MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 14-08-2002 23:49 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

quote:
Op 14 augustus 2002 21:55 schreef Airwolf het volgende:
heb je wel gelezen wat er stond?

Fuck. LOL...ik las "een" i.p.v. "geen"

Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 14-08-2002 23:56 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

saxon
motorhead
kreator
watain (ok 1 keer gezien maar toch tof)
destroyer 666 (strak spel op sommige keren na)
marduk (party party!!)

Ik, Wil Schuurman

Sassette
Usericon van Sassette
Posted 15-08-2002 0:07 by Sassette Wijzig reactieProfiel van SassetteQuote dit berichthttp://jakobavisser.hyves.nl/

Bolt Thrower en
My Dying Bride

How Will I Laugh Tomorrow When I Can't Even Smile Today

Zenial
Usericon van Zenial
Posted 15-08-2002 9:37 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

quote:
Op 14 augustus 2002 21:45 schreef Vampire_girl het volgende:
Hoelang hebben ze de nieuwe zanger al dan?

Bedoel je Dave Ingram die vroeger bij Benediction zat? Of hebben ze ondertussen weer een nieuwe zanger?
Ik vind Dave's liveprestaties altijd wel erg goed.

Zenial

madeline usher
The sow is mine!!
Usericon van madeline usher
Posted 15-08-2002 22:41 by madeline usher Wijzig reactieProfiel van madeline usherQuote dit bericht

Enorm genoten van :
Krisiun
Amon Amarth
Callenish circle
Enthroned
Vader
Beheaded
Ministry

Hello-hooray-let the show begin-I've been ready

Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 15-08-2002 22:43 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

quote:
Op 15 augustus 2002 22:41 schreef madeline usher het volgende:
Vader

Zelf vergeten omdat ze maar 20 minuten speelde toen ik ze zag. Maar wel erg goed!

humanator
spectre
Usericon van humanator
Posted 15-08-2002 22:43 by humanator Wijzig reactieProfiel van humanatorQuote dit berichthttp://www.controlhumandelete.com

staal

Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com

NecRomantica
Usericon van NecRomantica
Posted 15-08-2002 22:52 by NecRomantica Wijzig reactieProfiel van NecRomanticaQuote dit bericht

beste live-bands? zijn r best veel, maar ik hou het op Watain en Unpure!

Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 15-08-2002 22:52 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

quote:
Op 15 augustus 2002 22:52 schreef NecRomantica het volgende:
beste live-bands? zijn r best veel, maar ik hou het op Watain en Unpure!

UTBS?
Zelf gemist!

NecRomantica
Usericon van NecRomantica
Posted 15-08-2002 22:55 by NecRomantica Wijzig reactieProfiel van NecRomanticaQuote dit bericht

quote:
Op 15 augustus 2002 22:52 schreef Slechtheid het volgende:
UTBS?
Zelf gemist!

ja...en eerder dit jaar in Bladel...The Black War Tour....

1965motorman
Usericon van 1965motorman
Posted 22-08-2002 16:20 by 1965motorman Wijzig reactieProfiel van 1965motormanQuote dit bericht

na bijna 20 jaar metal-concerten moet ik zeggen :
1° de ouwe METALLICA ( de eerste keer zag ik ze in't voorprogramma van VENOM - ze waren totaal onbekend en hadden 1 plaatje 'KILL'EM ALL' uit) - hoe recenter de concerten hoe meer show maar hoe slechter ik ze vond ( met absoluut dieptepunt een paar jaar terug op Pukkelpop
2° de nieuwe IRON MAIDEN ( de laatste keer op Graspop was grandioos - beter dan ze ooit speelden - absoluut dieptepunt was hun somewhere on tour met WASP)
3° totaal voorspelbaar wegens 3/4 van hun setlist al jaren hetzelfde - maar desondanks toch elke keer weer uit de bol gegaan bij SLAYER

free as the wind !

altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 22-08-2002 16:28 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

Iron Maiden in Ahoy (1999) was errug goed (met Bruce Dickinson en Adrian Smith weer terug).

En Therion met koor tijdens MetalFest 2001 in NightTown was voor mij een hoogtepunt. Een nummer als To Mega Therion live:

Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!

hellbanger
Usericon van hellbanger
Posted 22-08-2002 17:01 by hellbanger Wijzig reactieProfiel van hellbangerQuote dit bericht

band zonder banaan

FOL
Usericon van FOL
Posted 23-08-2002 19:39 by FOL Wijzig reactieProfiel van FOLQuote dit bericht

quote:
Op 22 augustus 2002 17:01 schreef hellbanger het volgende:
band zonder banaan

of de jostiband :/

Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 24-08-2002 0:10 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

quote:
Op 15 augustus 2002 22:55 schreef NecRomantica het volgende:
ja...en eerder dit jaar in Bladel...The Black War Tour....

Joah Zupe en bange gvd!! Rabids death curse !!

Ik, Wil Schuurman

Legatius
The Crypt has Eyes
Usericon van Legatius
Posted 24-08-2002 0:19 by Legatius Wijzig reactieProfiel van LegatiusQuote dit berichthttp://drink.to/tswaertderduusternesse

Immolation

Iron Maiden

Manowar

Aeternus '97

Helheim

Je kan me de bout hachelen!

Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com