|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Dat moet ook zo rond die periode geweest zijn. Dus... tja, naar mijn idee overtuigden ze toen niet. Misschien hadden ze gewoon een minder dagje. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
quote: yeah shame on you, beste act ooit gezien, ja ok carcass had schijnbaar ook een super act |
|
quote: ik vind Enslaved heel gaaf, maar echt geen goede live band "7 Years Have Gone, It Can No Longer Be Left Undone The Candle Must Be Burn Again, And Pain Must Follow the Unholy Flame So Burn... Burn... Burn And Free the Spirit From Its Chain" |
|
quote: idd Enslaved live klinkt behoorlijk rommelig zelfs. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
quote: HUH? Dan moeten ze niet-stoned best goed zijn (lees: buiten NL) want wat ik zag was echt treurig. Vooral de drummer die constant naast de maat zat. |
|
quote: heb je wel gelezen wat er stond? "7 Years Have Gone, It Can No Longer Be Left Undone The Candle Must Be Burn Again, And Pain Must Follow the Unholy Flame So Burn... Burn... Burn And Free the Spirit From Its Chain" |
|
heb van mijn leven nog niet zo heel veel bands live gezien (stuk of 20), maar daarvan is Amon Amarth de uitblinker. Vind ze zeer goed live.... BLEED FOR ANCIENT GODS |
|
Heb nog niet erg veel bands live gezien, maar tot nu toe: 1. Orphanage 2. Finntroll 3. Tanzwut |
|
quote: Fuck. LOL...ik las "een" i.p.v. "geen" |
|
saxon motorhead kreator watain (ok 1 keer gezien maar toch tof) destroyer 666 (strak spel op sommige keren na) marduk (party party!!) Ik, Wil Schuurman |
|
Bolt Thrower en My Dying Bride How Will I Laugh Tomorrow When I Can't Even Smile Today |
|
quote: Bedoel je Dave Ingram die vroeger bij Benediction zat? Of hebben ze ondertussen weer een nieuwe zanger? Ik vind Dave's liveprestaties altijd wel erg goed. Zenial |
|
Enorm genoten van : Krisiun Amon Amarth Callenish circle Enthroned Vader Beheaded Ministry Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
quote: Zelf vergeten omdat ze maar 20 minuten speelde toen ik ze zag. Maar wel erg goed! |
|
staal Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
beste live-bands? zijn r best veel, maar ik hou het op Watain en Unpure! |
|
quote: UTBS? Zelf gemist! |
|
quote: ja...en eerder dit jaar in Bladel...The Black War Tour.... |
|
na bijna 20 jaar metal-concerten moet ik zeggen : 1° de ouwe METALLICA ( de eerste keer zag ik ze in't voorprogramma van VENOM - ze waren totaal onbekend en hadden 1 plaatje 'KILL'EM ALL' uit) - hoe recenter de concerten hoe meer show maar hoe slechter ik ze vond ( met absoluut dieptepunt een paar jaar terug op Pukkelpop 2° de nieuwe IRON MAIDEN ( de laatste keer op Graspop was grandioos - beter dan ze ooit speelden - absoluut dieptepunt was hun somewhere on tour met WASP) 3° totaal voorspelbaar wegens 3/4 van hun setlist al jaren hetzelfde - maar desondanks toch elke keer weer uit de bol gegaan bij SLAYER free as the wind ! |
|
Iron Maiden in Ahoy (1999) was errug goed (met Bruce Dickinson en Adrian Smith weer terug). En Therion met koor tijdens MetalFest 2001 in NightTown was voor mij een hoogtepunt. Een nummer als To Mega Therion live: Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
band zonder banaan |
|
quote: of de jostiband :/ |
|
quote: Joah Zupe en bange gvd!! Rabids death curse !! Ik, Wil Schuurman |
|
Immolation Iron Maiden Manowar Aeternus '97 Helheim Je kan me de bout hachelen! |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |