|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Goed idee! Heb ik ook meteen wat gezelschap op de camping! |
|
Moet ff kijken in hoeverre dat voor mij haalbaar is ivm de mede passagiers. |
|
quote: Je bent ook veel te lief jij... Bij mij is de chauffeur de baas en wie mee wil past zich aan! Je gaat toch niet 1000 km extra rijden en 12 uur in de file omdat dat iemand anders beter uitkomt? Kom je thuis en kun je direct weer vertrekken... Bla |
|
quote:Moet ik ff kijken hoeveel mensen er met mij mee naar Party San komen? Heb misschien wel wat plek voor lifters op de terugweg. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Hey, Ik zoek vervoer naar Summerbreeze, het gaat totaal om 3 personen. Kan iemand mij a.u.b hiermee helpen, of weet iemand een bus die er naar toe rijdt? Alvast bedankt!! |
|
Ik regel al jaren een bus naar Wacken en daar komt dit jaar voor t eerst Summer Breeze bij. Ik moet wel VOOR 10 MEI de kaarten bestellen dus je moet er wel snel bij zijn. Stuur me een mailtje voor alle details!!! |
|
Heeft iemand hier al ervaring met kaarten bestellen via die website? Mijn geld is zo'n 10 dagen geleden overgemaakt maar ik heb nog niks vernomen. Hoe lang duurt dat gemiddeld? |
|
quote:Via Silverdust? Best lang. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Ausverkauft!! Pff net op tijd geweest met tickets bestellen vorige week dus!! |
|
Heb m,n ticket, Nu nog vervoer zoeken, trein is ook zo duur, Nog iemand 2 plekken over toevallig? |
|
Suicide Silence, Daath und Necrophagist müssen leider den Auftritt beim SB canceln. Statement: "Leider gibt es bei der Planung des SUMMER BREEZE immer wieder Dinge, die nicht so funktionieren, wie wir es gerne hätten. So haben wir leider gleich mehrere Bandabsagen zu vermelden. Zum einen haben DAATH alle Europa Shows für den Monat August abgesagt und somit auch ihre Teilnahme am SUMMER BREEZE. Zum anderen wurde die gesamte SUMMER SLAUGHTER Tour, im Rahmen derer wir das gesamte Billing mit SUFFOCATION, SUICIDE SILENCE, NECROPHAGIST und THE FACELESS für das BREEZE gebucht haben, abgesagt. Wir haben natürlich versucht, dieses Package trotzdem fürs BREEZE zu buchen. Bei SUFFOCATION und THE FACELESS sind die Chancen auch nicht schlecht, das dies noch klappt. Weitere Infos dazu dann in Kürze. Bei SUICIDE SILENCE und NECROPHAGIST hat es leider nicht funktioniert." Dus misschien geen Suffocation... Voor eenieder die over de taal mekkert: trek het maar door een willekeurige vertaalmachine. Bruce Banner |
|
Krijg ter plekke nóg minder spijt dat ik dit jaar niet ga. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: |
|
Fuck.. ik moet toch beter op obscure topics letten.. The Faceless en Necrophagist wil ik nog live zien. Ok, ok, ze komen dan wel blijkbaar niet, maar toch.. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Kut, geen Necrophagist |
|
Ik had het al eerder gelezen.Kleine troost dat ik niet kan.me favo bands komen niet. =) |
|
kaartje vandaag op de spreekwoordelijke deurmat metalfoto's @ http://www.basementonline.nl |
|
Hoop voor jou dat het niet ook een spreekwoordelijk kaartje is. |
|
Nog mensen uit Friesland die kant op? How about a nice cup of shut the fuck up! |
|
je hebt goed gehoopt. metalfoto's @ http://www.basementonline.nl |
|
Suffo komt wel. Bruce Banner |
|
Ik las het ja! :D Beter |
|
zoooooow, op ebay een kaartje weten te bemachtigen voor 69 euro welke hollanders gaan er allemaal heen? en hoe?? |
|
ik ga met eurolines naar Neurenberg en dan de trein en dan de bus. metalfoto's @ http://www.basementonline.nl |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |