![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Mooi met de auto. Zin in mijn 1e keer SB! ![]() |
|
Wordt mn tweede keer SB ![]() metalfoto's @ http://www.basementonline.nl ![]() |
|
Ik ben 5 keer naar Summerbreeze geweest (zelfs eerste locatie in het dorp nog meegemaakt). Leuk festival, altijd leuke line-up voor weinig geld! Helaas zit ik dit jaar in Noorwegen....(ook leuk :-)), maar wil volgend jaar toch weer eens met een aantal man gaan ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Mandylion op 29-06-2009 18:12] ![]() |
|
Wat zijn jouw plannen Regeer? ik ga naar de camping in Dinkelsbuhl na PS! ![]() Bla ![]() |
|
Ik heb momenteel eerst hele andere problemen. Mijn auto is stuk en heb een leen-auto voor mijn werk en in de buurt, die ik dus niet mee kan nemen naar het buitenland. Wordt nog een boel geregel allemaal... ![]() ![]() Maar zoals het lijkt ga ik toch na elk festival weer terug naar huis ivm mijn bijrijders... ![]() |
|
je kunt altijd nog met mij meerijden als de auto niet lukt. Een of 2 bijrijders lukt ook nog wel. Maar ik ga niet naar huis tussendoor. ![]() Bla ![]() |
|
quote: Zo als het er nu uitziet kunnen er 3 lui in ons busje terug rijden vanaf party san naar groningen. Dus noodzakelijk is het denk ik niet. ![]() |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 22-07-2009 23:24] What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
Bij mij passen 4 bijrijders. Ik heb er 2 tussen Party San en Summerbreeze en van Summerbreeze naar NL. (Lieve leuke meiskes Regeer!) Dus 4 plekken naar WOA, 4 naar PS, 2 naar SB, 2 naar NL. Bla ![]() |
|
Ik ben nog aan het puzzelen... @ Joris: ga jij nou nog naar Summerbreeze? (Heb iig nog een extra ongebruikte kaart) ![]() |
|
quote: Volgens mij wel. En Erwin, jij gaat gewoon met ons mee naar de camping hoor. ![]() |
|
Is iemand wel eens op deze camping geweest? Is niet duur, dicht bij t festival/Aldi/Lidl en ziet er leuk uit: http://www.dinkelsbuehl.de/ISY/index.php?get=506 Bla ![]() |
|
quote: Dat is wel de bedoeling ![]() Edit: Hoho joris hier [Dit bericht is gewijzigd door Ziona op 22-07-2009 22:06] ![]() |
|
We praten op Stonehenge wel ff zaterdag! ![]() ![]() |
|
Er schijnt een binnendoor route te zijn om wat files te ontwijken, weet niemand hier die? ![]() ![]() |
|
Je kunt via Frankenhardt naar Heilbronn. Zie google maps. Dat kost ook tijd, die kutweggetjes. Beter is het een dag eerder aan te komen of 's nachts te rijden. Succes... Bla ![]() |
|
Ik denk dat we inderdaad maar gewoon heel vroeg vertrekken. Dag ervoor gaat helaas niet i.v.m. werk. Tijdschema staat online, ziet er goed uit ![]() ![]() |
|
Hey Ik ben hier nieuw sinds vandaag ben ik teweten gekomen dat mijn vervoer naar Summer breeze niet doorgaat ![]() Nu ben ik dus op zoek naar een oplossing ![]() (een betaalbare oplossing welliswaar) we zijn met 2 personen (indien mogelijk zou 3 ideaal zijn) als er iemand is die nog plaats over heeft pls let me know ![]() of als er mensen zijn die een betaalbare manier vinden om naar Summer breeze te kunnen ![]() ikzelf ben van omgeving Brugge greetz Nico ![]() |
|
met eurolines naar Neurenberg en dan trein en dan bus. metalfoto's @ http://www.basementonline.nl ![]() |
|
quote: Hmmz ... ik ben nogal een leek in het buitlands reizen ![]() kunt u mij een richtlijn geven van de mogelijke kostprijs en indien mogelijk sites ? ![]() ![]() |
|
laat maar ... zelf al gevonden om en bij de 200€ heen en terug voor 2 personen ... betaalbaar ... nope ![]() ![]() |
|
Kaartje verkopen dan maar. Je moeder. ![]() |
|
of je rijdt jezelf een slag in de rondte met een dagkaart op de duitse rails. en terugreis met een schoenes wochenende. www.bahn.de metalfoto's @ http://www.basementonline.nl ![]() |
|
Ik heb nog 2 tickets voor summerbreeze over. 75 euro per ticket (+dvd) incl. verzendkosten ![]() |
![]() |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |