|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Als je de berichtne op ed site moet geloven is dat het geval. metalfoto's @ http://www.basementonline.nl |
|
quote: Kater? |
|
We zijn er! Camping Romantische Strasse (klinkt goed he) Gaan woensdagochtend het festivalterrein op. Mira +5 Bla |
|
Mijn 3e ticket is verkocht Ik vertrek samen met 2 vriendinnen deze nacht met de bus uit Namen Dit wordt een fucking vet festival ! |
|
Wij vertrekken ook al om 3 uur vannacht. Zin in! |
|
up to Summer Breeze Amon Amarth tu tu tu rurur Amon Amarth tu tut ruru Amon Amarth tu tut ruru ruru ruru ru ru ru see you all there cheers |
|
En, nog file? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Nee, want Mira is op alles voorbereid en heeft ons tot vlak voor de glascontrole weten te leiden via een sluiproute. Ohja, en Summerbreeze was leuk. Veel sjappen, maar ook veel goede bands. |
|
quote:Goed geregeld. Maar waren er überhaupt geen urendurende rijen auto's meer dit jaar? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Ik was met OV en de shuttle bus reed over allerlei vage boerenweggetjes om de file heen. Dr stond zeker een kilometertje of 6 file, maar of die lang duurde weet ik d us niet. Wat was het ongelooflijk warm overigens... :S metalfoto's @ http://www.basementonline.nl |
|
Ah, dus toch file. Blij dus dat ik die ellende heb verruild voor MetalCamp (geen file). Hoe was t geluid verder? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Eerste keer Summer Breeze voor mij, voor herhaling vatbaar! + Sylosis, Skyforger, Born From Pain, God Dethroned, Vomitory, Vader en nog wel wat meer + Ficken (het drankje was goed te doen) + De Jagermeister-bar in de lucht (ben er niet in geweest, maar leuk idee) - Ranzig (af en toe) lauw bier (kan ook aan mij gelegen hebben ) - Lange wachtrij voor de auto-controle (wij deden er ongeveer 2,5 uur over) [Dit bericht is gewijzigd door Meridian op 17-08-2009 11:32] |
|
quote: Wisselend. :p Maar het licht in de tent was echt zwaar klote, de lichtman kon de strobe maar niet met rust laten. |
|
Wat weer een gemekker over file's die er niet waren. 2,5 uur wachten is prima te doen vergeleken met de 11 uur van vorig jaar. Het fileprobleem was dit jaar prima opgelost |
|
Ja wat hij zegt De security was best relaxed trouwens. Eerst 20 keer vragen of ik wiet mee heb, toen zeggen dat ik de hele auto leeg moest halen (die zat prop en prop vol), maar na 2 tenten en 1 tas het allemaal wel best vinden en ons door laten rijden haha. En hij moest nog even patsen dat ie ook op Wacken was geweest hehe. [Dit bericht is gewijzigd door Ingrimd op 17-08-2009 15:50] |
|
Glascontrole ??? Ja... "Haben sie Glas?" - "Nee" - "OK, weiterfahren!" File ??? Niets van gemerkt. Ze hadden iets van 50 sluizen ipv de 4 of 8 van vorig jaar. Als er al file was, reed het volgens mij erg snel door dit jaar, want kennissen van me waren eerst bij de bordjes "Summerbreeze -->" en toen in no-time waren ze bij de sluizen. Controle op het festival was ook matig tot niet. 9 van de 10 keer werd ik niet gefouilleerd. Verder gaaf festival, veel lol, veel sjappen, veel bier, veel Biergarten. Verscheidene bands gezien van alle soorten en maten. Wel geslaagd dus! |
|
Heb me geweldig geammuseerd. Enkele van de vele hoogtepunten waren Amorphis, Opeth, Amon Amarth, Vader, Katatonia, Kreator, Volbeat, God Dethroned, Hate en Sabaton. Minuscule minpuntjes waren de stenen voor het hoofdpodium (hadden ze beter die Pain Stage kunnen noemen) en een chronisch gebrek aan pleepapier. Maar dat doet er niks aan af dat 't tot nu toe 't beste (meerdaagse) festival van dit jaar was. Als het programma volgend jaar ook maar enigszins van vergelijkbaar niveau is, ben ik er zeker weer bij. Van files ook helemaal niks gemerkt. De terugreis van 5 uurtjes viel echt reuze mee vergeleken met Wacken. En wat de glascontrole betreft... ze hebben niet eens gevraagd wat ze zochten, alleen of ze even mochten kijken. Ze hebben alleen in het koelkastje gekeken, en de flessen rum en whisky die ik net bij de Edeka gekocht had en erachter had gelegd helemaal niet gezien. Ook prima dus. |
|
quote: en?? hebben jullie het overleefd, ik las achteraf van jullie vervoersprobleem, next year kun je zo meerijden. zeker voor herhaling vatbaar! vet festival, lekker bier, mooie dames, lelijke duitsers, veel grind |
|
Mijn eerste keer Summer breeze (eigenlijk mijn eerste Duitste festival algemeen) en het was ZALIG ! oa Opeth, Katatonia, Amorphis, Ghost brigade, Kreator, Entombed, Cantus buranus, Amon amarth en Black sun aeon vond ik erg straf het probleem met de gitaar bij Opeth gaf nog eens ix extra aan het concert vond ik Volgend jaar erg graag opnieuw Summer breeze !! (maar dan liefst zonder die ***** steentjes voor de main) |
|
De steentjes voor het podium alsook de extra drang-geul vlak na de PA toren waren dit jaar nieuw. Beide waren wel even wennen. Vorig jaar hadden ze er hooi liggen, maar daar werd mee gegooid, waar ook niet iedereen op zat te wachten. Ik blijf zelf persoonlijk nog steeds van mening dat de oude locatie in Abstgmünd veel gaver was. Veel gezelliger en intiemer qua opstelling en je had daar voor de Mainstage gewoon asfalt liggen. |
|
Ik ken het festival alleen zo in dat dorp eigenlijk, nadeel daarvan was dat je altijd zo'n teringeind naar de camping moest lopen. |
|
De foto's staan nu online op www.metalshots.com METALSHOTS PROMOTIE TEAM Waar stond jouw tent? SkyBar Een nog rustige ochtend vanuit de F16 gezien Jeuj! Bla |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Vorige pagina |