|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
Jagermeister is op zoek naar dames die het leuk vinden het merk te promoten op concerten van bands als Delain, Amon Abarth en Slipknot! Deze bands zijn allen deel van het Jagermusic.nl programma. Wij zijn op zoek naar dames die veel affiniteit hebben met deze muziekstijl en het leuk vinden te werken op deze concerten. Het werk loopt uiteen van het verkopen van Jagermeister tijdens de concerten tot het overhandigen van prijzen aan de bands. Indien je geinteresseerd bent stuur dan een foto en motivatie naar Jagermusic@mjrtom.com Ik zie jullie reacties graag tegemoet. Arjen |
|
Oeh klinkt leuk! Het is de lichtinval ;') |
|
Amon Abarth :D. Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
Ik stem op Kimmey. |
|
Moet jij niet nav voordragen? |
|
quote: Nav is al betrokken bij meer persoonlijke projecten. |
|
Klinkt lekker. |
|
quote: Ik doe niet mee.. Ik zeg BW! Het is de lichtinval ;') |
|
Grmbl. |
|
Ik stem op mental. |
|
quote: Ja kom ik ook nog ergens Nee, bedankt |
|
Hmmm, neh, toch maar niet Ego nunco pronunciari mendagio! Sed ego sum homo indomitus |
|
♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Klinkt als een cheap ass way om chickies te scoren/ neuken!! Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
"Amon Abarth" :') |
|
Van de site: Dit zijn de meiden waarnaar ze op zoek zijn haha, dan pas ik al helemaal niet in het plaatje |
|
Sjezus hoe kort kan een rokje zijn, doe dan niks aan! |
|
Aha, ze zoeken dus een stereotype metalvrouw. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Ik zie trouwens alleen Delain en Epica..waar is dan Amon Amarth en Slipknot?!?!? http://www.jagermusic.nl/jagerbands/ Btw allemaal niet mijn muziek Edit: Amon Abarth , ach wel een leuk initiatief voor vooral beginnende bands om zo tussen de wat bekendere namen te staan [Dit bericht is gewijzigd door BerserkerWoman op 26-03-2009 16:35] |
|
quote: Ik vind dat er meer uitzien als stereotype groupie *beep* korte rokjes (en rokken in het algemeen, broeken ftw! Ego nunco pronunciari mendagio! Sed ego sum homo indomitus |
|
quote: Nee, zwart haar en tatoeages. Die kleding is in feite werkkleding en als je in dienst bent bij Jägermeister heb je daar volgens mij weinig over te vertellen. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: Dat lijkt me een goed plan. Wanneer speelt Abarth ? Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
LOL @ jaloezie |
|
quote: quote: Waar?!?!? |
|
Vrouwen die zich aan willen melden moeten eerst hier een foto plaatsen (liefst met rokje, aangezien je daar ook in gaat werken) en goedgekeurd worden door de ZM mannen. |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |