|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
Wat die promo-bimbo's betreft valt er nog over smaak te twisten, maar Jägermeister blijft gewoon een vies goor hoestachtig kruidendrankje voor oma's. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Jeetje, balen zeg. Tijdens de Waldrock preparty hadden ze niet van die kekke rokjes aan, zelfs niet van die mooie meisjes in die werkkleding. |
|
Wat een preuts gedoe hier zeg. Minirokjes hebben we al sinds de 60s en zelfs toen waren ze korter. Information is not knowledge is not wisdom is not truth |
|
Ja, ok, maarrr de meiden die niet van minirokjes houden of die zich er niet in thuisvoelen en het werk wel leuk lijkt kunnen hier dus nooit op reageren, want dan moet je weer aan deze eisen (laat ik het zo maar stellen) voldoen. En daarbij vraag ik me überhaupt af waarom het zo kort moet, ik bedoel die dames op de foto zien er ook net zo leuk uit in een bv strakke leren broek. Het lijkt me zowiezo niet prettig om steeds onder het rokje gekeken te worden met al die dronklappen die hun handjes niet kunnen thuishouden..snapie waar ik naar toe ga? [Dit bericht is gewijzigd door BerserkerWoman op 27-03-2009 10:14] |
|
Nee, waar ga je eigenlijk naartoe? Ik zie het probleem niet zo. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Als je vrijwillig dit soort bimbowerk in een kort rokje doet, moet je natuurlijk niet moeilijk doen over aanranding enzo achteraf. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote:Helemaal mee eens, kan me goed voorstellen dat niet iedereen (including me) zich gelukkig voelt in zo'n verdomd kort rokje. Denk dus dat er maar een hele kleine doelgroep geschikt is voor dit werk. Als je nou kon kiezen uit verschillende soorten kleding (gewoon omdat ik deze smileys mis) |
|
quote:Jah jij bent een kerel |
|
quote: Jup, daarom is het ook afgestemd voor een bepaald soort meiden. Denk ook niet dat zei dat als aanranding zullen zien |
|
quote: Ja, en toevallig ook eentje die niet op dat soort bimbo's valt. Maar het is natuurlijk wel iets wat ze vrijwillig doen en zolang ze vrijwillig in te korte rokjes lopen om drankjes te verkopen zie ik het probleem dus gewoon niet. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote:is ook geen probleem, alleen zouden ze makkelijk meer drankverkoopmeiden vinden, als ze de outfits iets.. menselijker maken |
|
quote: Juist, maar dat is niet waar ik het over had, dit werk is dus alleen toegankelijk voor dat "soort" meiden en daar ging het om |
|
quote: Kijk dit is dan nog enigzins redelijk. |
|
quote:unsin, er zijn plenty grieten te vinden die er zo bij willen lopen. Check toko's als hooters e.d. |
|
dat nog niemand heeft gevraagd wat het dan schuift! Lijkt me wel een belangrijker vraag, of loopt iedereen hier graag voor een paar euro in een kort rokje als sexpoes te paraderen. |
|
ik geloof dat dat rokje voor de meesten hier een bezwaar is :p Rebel without a sauce |
|
En waar blijven de lekkere Jägerknaapjes eigenlijk? Want ik zit niet te wachten op nog meer van die pitspoezelige tienersletjes tijdens mijn concerten, daar lopen er goddomme al meer dan genoeg van rond in de omgeving van de backstage ingang. “Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.” |
|
quote:Oeh ja mannen in jägerkilt |
|
Misschien zijn er zowaar nog minder aantrekkelijke metalmannen dan er aantrekkelijke metalvrouwen zijn? |
|
Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
O my JägerGuido? |
|
quote: ook zo kort? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
een no brainer, tja |
|
quote:Tot op de kniën, nee mannen mogen ook niet korter |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |