|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
hahaha subtiel zeg beetje meisjes in hun rokjes willen zien he? Nah, níks voor mij, zo'n outfit |
|
quote: Die meid rechts ziet er lief uit. |
|
hahaha, ach ja, d'r zijn altijd wel bepaalde types die er als de eerste beste stoephoer uit willen zien en prijsjes uit willen delen... man man man, kan 't nog |
|
quote: Oeh ik wil wel zo'n rokje! I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Meld je aan dan Het is de lichtinval ;') |
|
quote: Je weet wat je dan moet doen he Foto plaatsen en je laten keuren Maar uhm zie ik het nou goed heeft die achterste meid nou een enorme pens of lijkt het maar zo dat haar bij over haar rokje hangt? |
|
Nee gekkie, heb al genoeg werk. Ben blij als ik avonden vrij heb . Maar het rokje wil ik best in m'n collectie hebben I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Ik zou zeggen gewoon mailen en vragen wat zo'n rokje kost, ze hebben er vast wel eentje liggen. |
|
On topic dan maar? I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Dat dacht ik dus ook al.. Bah. Ego nunco pronunciari mendagio! Sed ego sum homo indomitus |
|
quote: Om je kansen te vergroten kun je je door mij laten vereeuwigen op de gevoelige plaat zonder dat je eruit ziet als een 'rendier in koplampen' (blik 1e foto links... echt een snapshot....) (edit: links en rechts zijn soms zo verwarrend :p) [Dit bericht is gewijzigd door White Tree op 27-03-2009 20:34] ...the man on moon smiles and he says: www.audiovisueelontwerp.nl & www.soundclick.com/bands/5/extinguishedfire.htm |
|
quote: ieh gatsie een buik lekker wijf die voorste damn [Dit bericht is gewijzigd door Hagal op 26-03-2009 21:49] Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER |
|
quote:Hij rijdt Fiat. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote:Doe mij die linkse maar, ik ga voor uitstraling. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Of koop er 1 in een winkel, scheelt een boel gedoe. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Leuke collega's hebben ze. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Ik heb geen Prodent-smile.En die outfits... =) |
|
die staan je wel hoor Je moeder. |
|
Dank voor ,maar nee ik dank ook voor die Jagermeister-werk-kleding. [Dit bericht is gewijzigd door NotYourBitch op 27-03-2009 0:28] =) |
|
Dit onderwerp is gewoon ordinaire kommersjeele KUTSPAM [Dit bericht is gewijzigd door RGB op 27-03-2009 0:47] |
|
p.s. bij de Action verkopen ze ook hele leuke hangslotjes |
|
signature |
|
quote: Met zulke collega's wil ik ook wel in zo'n rokje lopen. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote:Doe maar aan als je deze kant op komt dan |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |