|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Dat is inderdaad wat de officiële website aangeeft. Ik vraag me toch af of het niet toch Jeff Waters is die ik hoor zingen. Wanneer ik de CD gekocht heb zal ik eens kijken wat het boekje aangeeft Verder nog een leuk filmpje van mr. Waters die uitlegt waarom je toch zeker de Annihilator-V dient te kopen: http://vimeo.com/10176507 Dus, Mr N., als je nog op zoek bent naar argumenten om dit instrument te kopen, dan heb je ze nu! N.B. Als Tel Sell net zo leuk zou zijn als dit filmpje, dan zou ik wellicht weer overwegen een TV-aansluiting te nemen Sli-Sla-Slayer! |
|
Ah, dan issie van jou ja, ik had hem een hele tijd terug geleend, maar wist niet meer van wie.... Ik pleurt hem wel door den brievenbus een dezer dagen. Boeiender |
|
zal ik daar dan maar een biertje in leggen? |
|
quote: Zodat er niets meer in de brievenbus past? Lijkt mij niet handig... Boeiender |
|
Een flying V kan je toch ook door het raam gooien? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Godver, wat rost die nieuwe hard, zeg! When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
quote: Inderdaad. Ik heb deze vandaag voor het eerst gehoord en deze viel me zo op het eerste gehoor absoluut niet tegen. Verre van zelfs |
|
Alleen al om de solo's is Annihilator al een luisterbeurt waard; hopelijk is het riffwerk weer beter dan voorgaand werk The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Dit is wel een mooi voorbeeld denk ik; klinkt op zich prima, maar ipv een tikkeltje meer melodie is het riffwerk eerder staccato met die deadstops: The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Tourt deze band de laatste tijd eigenlijk nog? |
|
quote: yep I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
Full length "Feast" ziet het licht op 23 Augustus. Disc 1 1. Deadlock 2. No Way Out 3. Smear Campaign 4. No Surrender 5. Wrapped 6. Perfect Angel Eyes 7. Demon Code 8. Fight the World 9. One Falls, Two Rise Disc 2 1. Fun Palace 2. Alison Hell 3. King of the Kill 4. Never, Neverland 5. Set the World on Fire 6. Welcome to Your Death W.T.Y.D. 7. Nozone 8. Bloodbath 9. 21 10. Stonewall 11. Ultra Motion 12. Time Bomb 13. Refresh the Demon 14. Word Salad 15. Brain Dance Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
En daar kijken we naar uit! Wel jammer dat er niet een lp versie komt met al die bonustracks erbij. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
Dendert wel lekker weg dat nummer Had alleen zo op Carnaval Diablos gepast. (en wellicht andere cd's, maar zoveel heb ik er niet van Anni). Wel van plan ze weer live te bekijken, goed spul |
|
Klinkt goed dat nummer. Nou nog een keer een optreden in het zuiden des lands zodat ik ze ook een keer live kan aanschouwen. |
|
10 november in de Eci in roermond!! Zuidelijk genoeg? [Dit bericht is gewijzigd door ADHD op 26-06-2013 20:21] |
|
Da's te zuidoostelijk. |
|
Deadlock klinkt erg goed. Ik ben benieuwd naar Feast! |
|
Pro-opname van bijna de gehele Wacken set, waaronder twee nieuwe nummers, afgewisseld met korte interview clips; [Dit bericht is gewijzigd door Mortis Rex op 06-08-2013 23:06] Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
nieuwe plaat is weer zeer degelijk zeg fijne old school thrash/speedmetal maar heel erg opgekuist signature |
|
De beginriff van No Way Out doet me wel ferm denken aan die van Burn van Deep Purple signature |
|
Het album klonk erg lekker totdat de ballad genaamd Perfect Angel Eyes kwam. Gadverdamme! [Dit bericht is gewijzigd door HierIsMike op 22-08-2013 11:41] |
|
Waarom een ballad godverdomme!? Snapt zelfs Jeff Waters niet dat één zo'n misplaatst misbaksel de hele plaat naar beneden haalt? Deze ballad staat midden op het album ook nog eens.. als een puist op je voorhoofd. Dan had ik liever weer een AC/DC of Van Halen eerbetoon als uitsmijter gehad... die dienden tenminste nog als outro/andere cd uitzoek muziekje. Wel super-benieuwd naar de hele plaat trouwens. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
Ik luister annihilator alleen voor de ballads... "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma ) |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |