|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
Hier had uw advertentie kunnen staan! |
|
Die ga je iig niet kopen voor de cover. Man wat een treurnis. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Iedereen weet dat Annihilator op de eerste twee albums na geen bestaansrecht meer heeft. Ook zelden zo'n koppige eikel als Jeff Waters gezien. |
|
O Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Tja, die trailer van de vorige klonk ook te gek, maar dat bleek een handig gemonteerde compilatie te zijn van de weinige snellere stukjes van de plaat. De plaat zelf bleek uiteindelijk gezapiger dan een bridge avond in het rusthuis. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
New song: Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Overigens niet mee eens. Al zijn dat wel zijn beste en waren er ook genoeg mindere albums.. |
|
The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: best lekker nummertje, vind alleen de gitaar veel te iel klinken voor zo'n vette gitarist en de zang veel te hard gemixed. |
|
Hier had uw advertentie kunnen staan! |
|
Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Leuk nummer. Het refrein komt voor mij iets te vaak langs, maar er gebeuren wel coole dingen gitaar-wise. Die clip is redelijk cringy, dat dan weer wel. Kom maar op met die nieuwe plaat! When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Het album Metal wordt opnieuw uitgebracht, en nog een aantal albums. Bij Metal II wordt de zang verzorgd door Stu Block en de drums door Dave Lombardo. Het eerste nummer: Leesvoer voor de geinteresseerden: https://bravewords.com/news/annihilator-release-official-music-video-for-downright-dominate-feat-alexi-laiho-dave-lombardo-stu-block?fbclid=IwAR2Vj1X2sOtXcb4Vzj9qKciiFNYkMSIePPXk53RhGEcrs7DUmUH9VSV9W6A Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Hmmmmm, valt me tegen, net zoals ik The Gathering van Testament met Lombardo erg tegen vond vallen... Zo zie je maar, dat sommige topdrummers toch gewoon niet passen bij sommige bands. Ik hoor liever Mangini of nóg liever Hartmann spelen op de riffs van Waters..... Neemt niet weg dat ik toch echt fan ben van Lombardo hoor..... lampje |
|
het nummer Couple Suicide net geluisterd, de nieuwe versie dus. Valt me toch helemaal niet tegen. De originele versie vond ik altijd al een sterk nummer, en ondanks dat de nieuwe anders is uitgevoerd, vind ik niet dat deze onderdoet voor het origineel. Dat zegt wat, want ik heb normaal juist een aversie tegen heropgenomen spul. lampje |
|
Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |