|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Het duurt nog een hele tijd, maar dan staat het alvast genoteerd. "OLDENBANG" Zaterdag 14 November 2009 Kulturetage in Oldenburg (D) powered by mega-metal.de Tot nu toe bevestigd zijn: GOD DETHRONED - www.myspace.com/villavampiria HAIL OF BULLETS - www.myspace.com/hailoffuckenbullets BEFORE THE DAWN - www.myspace.com/btdofficial EVOCATION - www.myspace.com/evocationswe MURDER MANIFEST - www.myspace.com/murdermanifest + nog een hele rits bands dat bevestigd gaat worden de komende tijd.. [Dit bericht is gewijzigd door zillah-morte op 04-11-2009 13:08] |
|
Waarschijnlijk wel aanwezig! Line-up ziet er al VET uit! |
|
Ik denk er nog even over na. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Vriescheloo ligt voor de verandering nog redelijk in de buurt Ga er misschien ook wel heen, ga lekker mee Gerald, zien we Oldenburg ook eens |
|
VET! How about a nice cup of shut the fuck up! |
|
Woarrr is dit? Of ja, waar ligt dat in (D) |
|
Nog geen uurtje rijden vanaf de grens. |
|
quote: Mooi zo *in de agenda* |
|
De plannen zijn dat er een busreis georganiseerd wordt (+ tickets) vanaf Groningen (via Winschoten?) richting Oldenburg. |
|
Ah mooi, dan ga ik zeker wel ff mee. Maar van een jonkletje meer of minder is er in Duitsland nog nooit iemand doodgegaan |
|
quote:Als ze dan idd ff in Winschoten stoppen, maak ik er GRAAG gebruik van !!! |
|
Sweet. We worden vast wel op de hoogte gehouden via dit topic. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: +2 |
|
+3 |
|
Klinkt goed ja! Gezellig allemaal met de bus en onderweg nog ff een bakje koffie doen bij Regeer! Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
haha goed plan. Info over de 'bustrip' komt terzijnertijd wel weer ter sprake.. Hoe meer mensen van plan zijn om mee te rijden hoe realistischer het wordt |
|
quote: +4 Wie is toch die man die elke zondag het eigen vlees komt snijden! |
|
hmmz, goed idee om de gaasterland express te laten rijden uit friesland..... leuk avondje uit, wel ff hotelletje boeken. How about a nice cup of shut the fuck up! |
|
quote: Zeg eh, hoe staat het hiermee en waar kun je je interesse aangeven per mail? |
|
Line Up tot nu toe: God Dethroned Hail Of Bullets Before The Dawn Murder Manifest The Very End Gheist Black Sun Aeon Craving Verder zou ik idd ook wel eens willen weten hoe het er verder mee staat en waar en hoe je je kan aanmelden voor de busreis. |
|
Moet dat niet Geist zijn? Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote:Klopt. Had het "ge-copy-past" vanaf de site, maar moet idd Geist zijn ipv Gheist. |
|
quote:+5, bus! What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Alle informatie over het festival volgt binnen 14 dagen. Je kunt je dan ook inschrijven voor de busreis. Als je niet kunt wachten stuur effe een mailtje met je naam en gewenst op/uitstaplocatie (groningen of winschoten) naar murdermanifest@gmail.com Kosten, tijden etc krijg je dan ook terzijnertijd door. |
|
Kan toch niet mee, kom die dag net aan uit New York, maar ik wens iedereen een mooie busreis vol bier toe |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Volgende pagina |