IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Auteur:
Topic : Emmure Vorige pagina | Volgende pagina
Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 09-02-2011 22:39 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

Nope, ik werk al in de verstandelijk gehandicaptenzorg

Eindhoven is bij mij op het moment even on hold: vanaf juni aan de gang in het nieuwe huis, kan alle centen wel gebruiken ben ik bang.

Het nieuwe album zal deze week wel gelekt worden, lichtelijk siked

Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.

iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 09-02-2011 22:40 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

quote:
Op 9 februari 2011 22:39 schreef Count Steel het volgende:
Het nieuwe album zal deze week wel gelekt worden, lichtelijk siked

How you know? Ik duim mee in ieder geval. Emmure in mijn jaarlijst, wie had dat mogen denken.

Ik zit ook tight bij de kash. Twee weken op vakantie naar Ierland is niet gratis (met drie andere festivals erbij). En vervoer naar Eindhoven, en vooral terug, is een groot probleem.

Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.

iPim
Usericon van iPim
Posted 10-02-2011 22:19 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Nummer is goed tot 1:37 ongeveer, daar vervallen ze in een overmatig langzame breakdown. Dubstep breakdown daarna is dan weer wel ziek.

Ik durf te zeggen dat dit het beste nummer tot nu toe van ze is.

iPim
Usericon van iPim
Posted 10-02-2011 22:24 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 10-02-2011 22:41 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

signature

iPim
Usericon van iPim
Posted 10-02-2011 23:15 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Niet écht een topband he

Vinnie BBQ
Zombies GVD!!
Usericon van Vinnie BBQ
Posted 10-02-2011 23:22 by Vinnie BBQ Wijzig reactieProfiel van Vinnie BBQQuote dit berichthttp://zombie-reviews.blogspot.com/

quote:
Op 4 april 2009 22:06 schreef Pausmobiel het volgende:
en mensen die alles naar de klote helpen. dan weet je weer dat je in Duitsland zit en niet in Nederland.

Ze staan er bekend om...lees de geschiedenisboeken er maar op na.

holysjit
Usericon van holysjit
Posted 11-02-2011 13:30 by holysjit Wijzig reactieProfiel van holysjitQuote dit berichthttp://www.ragherrie.com

Nieuwe album is uitgelekt...

Corpsegrind
Usericon van Corpsegrind
Posted 11-02-2011 14:11 by Corpsegrind Wijzig reactieProfiel van CorpsegrindQuote dit berichthttp://www.erebus.nl

Vette band! Jammer dat de supports in Dynamo een beetje lame zijn...

iPim
Usericon van iPim
Posted 11-02-2011 17:51 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

quote:
Op 11 februari 2011 13:30 schreef holysjit het volgende:
Nieuwe album is uitgelekt...

Ahaaaaaa

Argh
Usericon van Argh
Posted 11-02-2011 18:27 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

quote:
Op 11 februari 2011 14:11 schreef Corpsegrind het volgende:
Vette band! Jammer dat de supports in Dynamo een beetje lame zijn...

Haha, andersom juist... saaie band.. vette supports (iwabo!)

Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010

iPim
Usericon van iPim
Posted 11-02-2011 18:54 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

iwabo inderdaad.

Zit nu op track 4, het voelt een beetje een zootje moet ik zeggen .

Ach, ik zal niet snelle conclusies treken.

Corpsegrind
Usericon van Corpsegrind
Posted 11-02-2011 20:37 by Corpsegrind Wijzig reactieProfiel van CorpsegrindQuote dit berichthttp://www.erebus.nl

quote:
Op 11 februari 2011 18:27 schreef Argh het volgende:
Haha, andersom juist... saaie band.. vette supports (iwabo!)

Hehehe, ieder zn meuk, dat blijkt wel weer

BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 11-02-2011 21:21 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Verdomme, dat begin van Demons With Ryu

I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew

BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 11-02-2011 21:50 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Heb er nu een eerste luisterbeurt opzitten en ik moet zeggen dat ik erg tevreden ben van de nieuwe plaat. Tot nu toe maakt het wat meer indruk dan Felony, vooral omdat het een stuk bruter klinkt.

iPim
Usericon van iPim
Posted 12-02-2011 1:49 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Ik vin'em kut

Het komt over als een complete rotzooi, de nummers zijn onsamenhangend en het is geen ''album''. De breakdowns heb ik al miljoenen keer zo ongeinspireerd gehoord.

Ik weet het niet, die single was toch echt fucking goed

4 poisons 3 words is ook een uitstekend. Maar die uitgekauwde lyrics, de misplaatste melodische gitaarlijnen, de verschrikkelijk slechte gelaagde schreeuw, de combinatie van het praten/schreeuwen/grunten die we al 1000x hebben gehoord.

Nog maar een paar keer luisteren om het allemaal te bevatten...

[Dit bericht is gewijzigd door iPim op 12-02-2011 2:05]

BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 12-02-2011 14:33 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Ik ben het wel eens met dat "onsamenhangend". Momenteel is het iets te fragmentarisch en is er niet echt een lijn te vinden in het album. Dat is wel jammer. Maar goed, deze gaat wel nog een aantal dagen op repeat hier, want ik vind hem zeker niet slecht.

BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 14-02-2011 20:34 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Voor de mensen die de plaat al binnen hebben: 4 Poisons 3 Words @ 1.49. Een voorbeeld van waarom ik fan ben van deze band.

iPim
Usericon van iPim
Posted 14-02-2011 20:36 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Inderdaad één van de twee acceptabele nummers van het album

BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 14-02-2011 20:36 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Dat andere nummer is...?

iPim
Usericon van iPim
Posted 14-02-2011 20:40 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Na het album drie keer met moeite beluisterd te hebben Solar Flare Homicide, die clip/single dus. Eén van hun beste nummers denk ik.

BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 14-02-2011 20:43 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Vind ik dan weer geen opvallend goede song. Luister eens naar Voices From Below en Drug Dealer Friend

iPim
Usericon van iPim
Posted 14-02-2011 21:05 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

In Voices From Below spelen ze merkwaardigerwijs (is dat een woord) inderdaad ook een riff, maar ik weet het niet, die riff begon na één nummer al te vervelen.

En Drug Dealer Friend heeft van die tergend slechte ''blowjob''-gerelateerde lyrics die zo verschrikkelijk uitgekauwd zijn inmiddels.

Naast de incohesiviteit van dit album zijn de vocalen (en dan vooral de gelaagde (?) schreeuw buitengewoon slecht te noemen.

Maar ik zal je humeur verder niet verpesten

[Dit bericht is gewijzigd door iPim op 14-02-2011 21:05]

BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 28-02-2011 23:06 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

bokaj
Usericon van bokaj
Posted 28-02-2011 23:08 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

Hier maar even, want reageren op de FP lukt niet.
quote:
Mensen die zich met mij kunnen inleven kunnen alvast negen punten bij de eindscore tellen.
Als ik het goed begrijp geef jij het album gewoon 90 punten? Doe dat dan ook Ben.

Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com