|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: How you know? Ik duim mee in ieder geval. Emmure in mijn jaarlijst, wie had dat mogen denken. Ik zit ook tight bij de kash. Twee weken op vakantie naar Ierland is niet gratis (met drie andere festivals erbij). En vervoer naar Eindhoven, en vooral terug, is een groot probleem. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Nummer is goed tot 1:37 ongeveer, daar vervallen ze in een overmatig langzame breakdown. Dubstep breakdown daarna is dan weer wel ziek. Ik durf te zeggen dat dit het beste nummer tot nu toe van ze is. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
signature |
|
Niet écht een topband he Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote:Ze staan er bekend om...lees de geschiedenisboeken er maar op na. |
|
Nieuwe album is uitgelekt... |
|
Vette band! Jammer dat de supports in Dynamo een beetje lame zijn... |
|
quote: Ahaaaaaa Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: Haha, andersom juist... saaie band.. vette supports (iwabo!) Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
iwabo inderdaad. Zit nu op track 4, het voelt een beetje een zootje moet ik zeggen . Ach, ik zal niet snelle conclusies treken. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: Hehehe, ieder zn meuk, dat blijkt wel weer |
|
Verdomme, dat begin van Demons With Ryu I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Heb er nu een eerste luisterbeurt opzitten en ik moet zeggen dat ik erg tevreden ben van de nieuwe plaat. Tot nu toe maakt het wat meer indruk dan Felony, vooral omdat het een stuk bruter klinkt. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Ik vin'em kut Het komt over als een complete rotzooi, de nummers zijn onsamenhangend en het is geen ''album''. De breakdowns heb ik al miljoenen keer zo ongeinspireerd gehoord. Ik weet het niet, die single was toch echt fucking goed 4 poisons 3 words is ook een uitstekend. Maar die uitgekauwde lyrics, de misplaatste melodische gitaarlijnen, de verschrikkelijk slechte gelaagde schreeuw, de combinatie van het praten/schreeuwen/grunten die we al 1000x hebben gehoord. Nog maar een paar keer luisteren om het allemaal te bevatten... [Dit bericht is gewijzigd door iPim op 12-02-2011 2:05] Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Ik ben het wel eens met dat "onsamenhangend". Momenteel is het iets te fragmentarisch en is er niet echt een lijn te vinden in het album. Dat is wel jammer. Maar goed, deze gaat wel nog een aantal dagen op repeat hier, want ik vind hem zeker niet slecht. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Voor de mensen die de plaat al binnen hebben: 4 Poisons 3 Words @ 1.49. Een voorbeeld van waarom ik fan ben van deze band. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Inderdaad één van de twee acceptabele nummers van het album Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Dat andere nummer is...? I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Na het album drie keer met moeite beluisterd te hebben Solar Flare Homicide, die clip/single dus. Eén van hun beste nummers denk ik. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Vind ik dan weer geen opvallend goede song. Luister eens naar Voices From Below en Drug Dealer Friend I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
In Voices From Below spelen ze merkwaardigerwijs (is dat een woord) inderdaad ook een riff, maar ik weet het niet, die riff begon na één nummer al te vervelen. En Drug Dealer Friend heeft van die tergend slechte ''blowjob''-gerelateerde lyrics die zo verschrikkelijk uitgekauwd zijn inmiddels. Naast de incohesiviteit van dit album zijn de vocalen (en dan vooral de gelaagde (?) schreeuw buitengewoon slecht te noemen. Maar ik zal je humeur verder niet verpesten [Dit bericht is gewijzigd door iPim op 14-02-2011 21:05] Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Hier maar even, want reageren op de FP lukt niet. quote:Als ik het goed begrijp geef jij het album gewoon 90 punten? Doe dat dan ook Ben. |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |