|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
Ja, I know whut you're teiping. Maar de voorganger gaf je nog 93 punten en deze vind je nog sterker. [Dit bericht is gewijzigd door bokaj op 28-02-2011 23:30] |
|
Haha inderdaad, maar daarom staat er in de review ook vermeld dat ik die nu een pak minder punten zou geven I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
mdie Bridal Procesdinges had ik vandaag zitten luisteren en voelmde echt als een Behemothcore plaat deze ook? signature |
|
Jij stoot je niet twee keer aan dezelfde steen, kwestie van indekken. Ik twijfel nog of ik dit wel moet proberen. Als ik ergens een schijthekel aan heb zijn het wel elektronische effecten op zang. Maakt niet uit of het veel of weinig gebeurt, het verstoort mijn luisterbeleving. |
|
quote: Nope, helemaal niet. Dit heeft niets met Behemoth van doen. Je zou het (een beetje) de Lionheart-versie van deathcore kunnen noemen, voor zover dat mogelijk is. quote: Dan denk ik niet dat je deze plaat zal trekken. Het staat, zoals vermeld, echt bol van de productie-effecten. Maar je kunt natuurlijk proberen. Als het kut is, ga je je favoriete muziek meer waarderen I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Even normaal doen tegen Ben. Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
die DJENT sukkkkt signature |
|
Djent :') De meest debiele genrenaam ooit Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
quote: Ik heb in Emmure nog geen djent kunnen opmerken. Eens met Argh btw. Blijkbaar klinkt 'djent' cooler dan 'Meshuggah-kloon'. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
quote: Mocht niet van mij Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: ''LATEN WE EEN NIEUWE GENRENAAM VERZINNEN!!! '' ''JAAAAA MAAR HOE GAAT DIE HETEN DAN??/'' ''JA NOU KIIJKK!!! ALS IK DIT DOE WAT DOET MIJN GITAAR DAN?'' ''DJUNDJUNDJUNDJUN'' ''AAAHHHVETTTMANANANNNNN!!!!!!!!!!!'' Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
signature |
|
Het was toch een verbastering van het woord Ambient? Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
quote: ORLY? Djent heeft in ieder geval niks te maken met Emmure Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Was het maar waar, dan was dit een stuk minder saai geweest Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
YOU KNOWWW IT'S ALLL A GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAMEEEEEE, THAT WE'RE PLAYYYYYYYYYYYYING BACK AND FOOOOOOOOOOOOORTH!!!! Enige vette nummer van Emmer. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Nieuwe clip: Tekstueel hoogstandje, maar wel een retegaaf nummer. Krijgt mij live van de ene naar de andere hoek van de zaal in drie seconden. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Daar heb je het toch fliink mis. Twee secties die achter elkaar herhaald worden. Wat een trieste kutband is het toch ook. En volgend jaar een nieuw album, zal ook gebaseerd zijn op tien losse ideetjes. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Je vindt het erg leuk om ook eens een band te haten, he I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
quote: + 1. quote: + 1. |
|
Oh btw, het album zou over enkele maanden al in de schappen moeten liggen. Ik kijk er al naar uit [Dit bericht is gewijzigd door BenKnuckles op 05-02-2012 22:01] I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
HIPSTERBRILCORE Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Dat PITCHFORKPETJE1!! geeft het ook al weg. quote:Qua muziek niet, maar het heeft wel de typische plastieken djentsound. Krijgt mij live van de ene hoek van de zaal naar de uitgang/bar/rookhok in drie seconden. [Dit bericht is gewijzigd door bokkie666 op 04-04-2012 2:23] |
|
Extreem saai weer, de enige vorm van afwisseling die te bespeuren valt is de afwisseling van de zang.. de rest is echt uit een Lingo ballenbak gegraaid; Riff nummer 31... PIEP PIEP PIEP... Riff nummer 12 PIEP PIEP PIEP PIEP... GROEEEEEN! AAAAAAAH... de rode bal... Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |