|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
Godver!! Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
|
Zo! Nu pas? Manman... Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Ze hebben er weer eeuwen over gedaan, zeg. Wie weet wordt het een drastische koerswijziging en gaan ze breakdowns spelen. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
signature |
|
mag ik het zeggen? de nieuwe is leuk signature |
|
De nieuwe is de eerste plaat van deze gasten die ik echt slecht vind. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Jullie zijn beiden verkeerd bezig. Emmure heeft geen enkele goede plaat en die nieuwe is geen uitzondering. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
|
signature |
|
De glazen bol zegt dat de vier gestopten een betere band oprichten die heel erg klinkt als Emmure, dat Frankie een band vormt die nog steeds Emmure is, en dat we Gorgoroth/Immortal-achtige soaptoestanden krijgen. Wie is de echte Emmure? Die van Goodbye to the Gallows, dûh. Toen het nog niet zo duidelijk was dat Frankie het niet helemaal correct in zijn bol heeft en toen er nog semi-songschrijvers aanwezig waren. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Nieuwe Emmure-line-up: Frankie Palmeri, Kurt Ballou, Ben Koller, Aaron Dalbec en Nate Newton. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Thy Art Is Frankie Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Dit is niet normaal meer. Heeft het ineens weer diezelfde brute punch als 'vroeger'. Het is vast de nostalgie die spreekt, maar dit heerst. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |