IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
Auteur:
Topic : Koelste bandontdekkingen van de laatste tijd pt 5 Volgende pagina
Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 08-04-2009 17:01 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

Het vervolg

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 08-04-2009 17:03 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

URNA!

Esoteric meets Arcana coelestia meets dolorian

Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 08-04-2009 17:48 by Metalhead22 Wijzig reactieProfiel van Metalhead22Quote dit berichthttp://www.last.fm/user/kledur

Dat klinkt interessant.

...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...

Dirge for november
Posted 08-04-2009 18:49 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

Dat ga ik dan zeker ook even checken!

Dirge for november
Posted 08-04-2009 18:55 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

Klinkt erg esoteric inderdaad! Ook wel wat van Tyranny imo. Wel lekker.
Ik zie alleen dat je een shirt kan bestellen met een typfout "The sleeper has awaken"
Doet me een beetje denken aan "tragedies blows at horizon"

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 08-04-2009 19:03 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 8 april 2009 17:03 schreef Jenje het volgende:
URNA!

Esoteric meets Arcana coelestia meets dolorian

absoluut, ook gekocht

signature

nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 08-04-2009 19:09 by nark Wijzig reactieProfiel van narkQuote dit bericht

Brain drill kijk maar op youtube. Tering lijp wat die gasten kunnen zech.

Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....

verlepte theedoek
dikke doei
Usericon van verlepte theedoek
Posted 08-04-2009 19:42 by verlepte theedoek Wijzig reactieProfiel van verlepte theedoekQuote dit berichthttp://www.myspace.com/carnalleftovers

Herontdekking.

Sacrilege(swe)

www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 08-04-2009 19:44 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

idd

THE FIFTH SEASON

pakketje gehad?

signature

verlepte theedoek
dikke doei
Usericon van verlepte theedoek
Posted 08-04-2009 19:52 by verlepte theedoek Wijzig reactieProfiel van verlepte theedoekQuote dit berichthttp://www.myspace.com/carnalleftovers

yups, thanks

www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit

Kleine-Kapoen
Dóo't heanig ân
Usericon van Kleine-Kapoen
Posted 09-04-2009 12:18 by Kleine-Kapoen Wijzig reactieProfiel van Kleine-KapoenQuote dit bericht

Obscura

Enskedese Kopknikkers Bende

jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 09-04-2009 12:25 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

The Hope Conspiracy..

Al kon ik het al.. nog nooit goed gechecked..

"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."

Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 09-04-2009 12:26 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

Kende het al wel, maar gister voor het eerst Earth live gezien. Geniaal. Vet relexte zaal met heerlijk luie lederen stoelen en dan achterover gezakt met een pintje naar Earth kijken.

Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!

cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 12-04-2009 1:23 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Coffins

Uitstekende Japanse doom/death band

Faustian Spirit of the Earth

FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 12-04-2009 1:38 by FRNK Wijzig reactieProfiel van FRNKQuote dit berichthttp://myspace.com/frnk

xisforeyes
best leip (nr op zo'n sampler van terrorizer mag.)
[edit]http://www.myspace.com/ukxisforeyes

[Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 12-04-2009 1:42]

Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 12-04-2009 10:38 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

Celestial Bloodshed

When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.

Devotee
Usericon van Devotee
Posted 12-04-2009 10:53 by Devotee Wijzig reactieProfiel van DevoteeQuote dit bericht

quote:
Op 12 april 2009 10:38 schreef Count Usher het volgende:
Celestial Bloodshed

Nightshade & devil root. Wolfsbane & eye of newt. Round and round and round and round we go

Taets van Avezaete
Bourgondische Bockworst
Usericon van Taets van Avezaete
Posted 12-04-2009 10:54 by Taets van Avezaete Wijzig reactieProfiel van Taets van AvezaeteQuote dit bericht

The Sedan Vault
Believer
Gigan
Skaldic Curse
Sons of Otis

Met dank aan de Rock Tribune

Oh, no I did, but I spent most of my time occupying various administration buildings... smoking a lot of thai stick... breaking into the ROTC... and bowling. To tell you the truth Brandt, I don't remember most of it.

Naturens Galleri
Usericon van Naturens Galleri
Posted 12-04-2009 10:58 by Naturens Galleri Wijzig reactieProfiel van Naturens GalleriQuote dit bericht

quote:
Op 12 april 2009 10:54 schreef Taets van Avezaete het volgende:
Gigan

Met dank aan de Rock Tribune

En Believer natuurlijk, maar dat is een gouwe oudje.

headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits

Taets van Avezaete
Bourgondische Bockworst
Posted 12-04-2009 11:03 by Taets van Avezaete Wijzig reactieProfiel van Taets van AvezaeteQuote dit bericht

True! Als ik eerlijk ben, lees ik liever de Rock Tribune dan de Aardschok. De RT geeft meer aandacht aan onbekendere bandjes en ik vind de reviewstaf een stuk deskundiger in vergelijking met de Aarschok...

Oh, no I did, but I spent most of my time occupying various administration buildings... smoking a lot of thai stick... breaking into the ROTC... and bowling. To tell you the truth Brandt, I don't remember most of it.

Count Usher
Usericon van Count Usher
Posted 12-04-2009 11:11 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

quote:
Op 12 april 2009 11:03 schreef Taets van Avezaete het volgende:
True! Als ik eerlijk ben, lees ik liever de Rock Tribune dan de Aardschok. De RT geeft meer aandacht aan onbekendere bandjes en ik vind de reviewstaf een stuk deskundiger in vergelijking met de Aarschok...

Hun kennis van de Nederlandse taal daarentegen, is ondermaats. Aardschok ik op vlak van taal ook veel van zijn pluimen verloren, maar de taal in RT is soms tenenkrommend slecht. Ik vraag me soms af wie daar de eindredactie doet.
Wat betreft je opmerking ivm onbekende bands heb je wel gelijk, ja.

When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.

Taets van Avezaete
Bourgondische Bockworst
Posted 12-04-2009 11:14 by Taets van Avezaete Wijzig reactieProfiel van Taets van AvezaeteQuote dit bericht

quote:
Op 12 april 2009 11:11 schreef Count Usher het volgende:
Hun kennis van de Nederlandse taal daarentegen, is ondermaats. Aardschok ik op vlak van taal ook veel van zijn pluimen verloren, maar de taal in RT is soms tenenkrommend slecht. Ik vraag me soms af wie daar de eindredactie doet.
Wat betreft je opmerking ivm onbekende bands heb je wel gelijk, ja.

Vreemd genoeg heb ik daar weer minder last van. Als ik een literair hoogtepunt wil lezen, dan pak ik wel een Mulisch..

Count Usher
Usericon van Count Usher
Posted 12-04-2009 11:21 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

quote:
Op 12 april 2009 11:14 schreef Taets van Avezaete het volgende:
Vreemd genoeg heb ik daar weer minder last van. Als ik een literair hoogtepunt wil lezen, dan pak ik wel een Mulisch..

Beetje flauw argument, vind ik. Je verwacht toch op z'n minst dat er in een professioneel blad geen spellingsfouten staan. Ik zie ook om de haverklap uitdrukkingen en zegswijzen die of verkeerd gebruikt worden of gewoon fout zijn. Daar stoor ik me dus echt mateloos aan. Als willen meedoen met de grote jongens, moeten ze ook op vlak van taal hun mannetje staan.

Taets van Avezaete
Bourgondische Bockworst
Posted 12-04-2009 11:24 by Taets van Avezaete Wijzig reactieProfiel van Taets van AvezaeteQuote dit bericht

quote:
Op 12 april 2009 11:21 schreef Count Usher het volgende:
Beetje flauw argument, vind ik. Je verwacht toch op z'n minst dat er in een professioneel blad geen spellingsfouten staan. Ik zie ook om de haverklap uitdrukkingen en zegswijzen die of verkeerd gebruikt worden of gewoon fout zijn. Daar stoor ik me dus echt mateloos aan. Als willen meedoen met de grote jongens, moeten ze ook op vlak van taal hun mannetje staan.

Daar heb je an sich een punt, maar de Rock Tribune bestaat voor het grootste gedeelte uit vrijwilligers en is derhalve geen professioneel blad. Bovendien vind ik het Vlaamse Nederlands een stuk leuker te lezen dan onze eigen variant...op een of andere manier is het een stuk exotischer..

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 12-04-2009 11:25 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

ik moet zeggen dat ik vanuit taalkundig oogpunt veel zaken bedenkelijk vind bij beiden. Het is niet altijd even aantrekkelijk om te lezen. Bij Aardschok wat "je m'en fou", bij Rock Tribune soms wat geforceerd (zoals Gio zegt met de zegswijzen in een rare context en zo)

trouwens, bij Mind view hebben ze er soms ook een handje van weg

[Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 12-04-2009 11:26]

signature

Count Usher
Usericon van Count Usher
Posted 12-04-2009 11:26 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

quote:
Op 12 april 2009 11:24 schreef Taets van Avezaete het volgende:
Daar heb je an sich een punt, maar de Rock Tribune bestaat voor het grootste gedeelte uit vrijwilligers en is derhalve geen professioneel blad. Bovendien vind ik het Vlaamse Nederlands een stuk leuker te lezen dan onze eigen variant...op een of andere manier is het een stuk exotischer..

Ik ben Vlaming, dus dat scheelt een hoop van exotiek. Ik weet bijvoorbeeld van een paar redacteuren dat ze op z'n minst een opleiding achter de rug hebben waarmee ze heel behoorlijk Nederlands zouden moeten kunnen schrijven (leerkrachten bijvoorbeeld). Ik zie dat dan niet terug en dat is jammer.

Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com