IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
Auteur:
Topic : Koelste bandontdekkingen van de laatste tijd pt 5 Vorige pagina | Volgende pagina
Taets van Avezaete
Bourgondische Bockworst
Usericon van Taets van Avezaete
Posted 12-04-2009 12:12 by Taets van Avezaete Wijzig reactieProfiel van Taets van AvezaeteQuote dit bericht

quote:
Op 12 april 2009 11:26 schreef Count Usher het volgende:
Ik ben Vlaming, dus dat scheelt een hoop van exotiek. Ik weet bijvoorbeeld van een paar redacteuren dat ze op z'n minst een opleiding achter de rug hebben waarmee ze heel behoorlijk Nederlands zouden moeten kunnen schrijven (leerkrachten bijvoorbeeld). Ik zie dat dan niet terug en dat is jammer.

Klopt, correcte spelling en grammatica staan soms op gespannen voet met dichterlijke vrijheden...

Oh, no I did, but I spent most of my time occupying various administration buildings... smoking a lot of thai stick... breaking into the ROTC... and bowling. To tell you the truth Brandt, I don't remember most of it.

Panzerke
Usericon van Panzerke
Posted 12-04-2009 14:10 by Panzerke Wijzig reactieProfiel van PanzerkeQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Panzerke

quote:
Op 12 april 2009 10:54 schreef Taets van Avezaete het volgende:
The Sedan Vault

Russian Circles

[Dit bericht is gewijzigd door Panzerke op 12-04-2009 14:23]

bastianus
Usericon van bastianus
Posted 12-04-2009 23:18 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Deacon Blue. Ouwe band al, maar altijd langs me heengegaan. Onterecht, zo blijkt nu, erg mooie luistermuziek.

Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.

yowannuzz
Usericon van yowannuzz
Posted 12-04-2009 23:23 by yowannuzz Wijzig reactieProfiel van yowannuzzQuote dit bericht

Mistaken Element.

Gojira, maar dan net ff een tikkie anders.

Taets van Avezaete
Bourgondische Bockworst
Usericon van Taets van Avezaete
Posted 13-04-2009 16:32 by Taets van Avezaete Wijzig reactieProfiel van Taets van AvezaeteQuote dit bericht

quote:
Op 12 april 2009 23:23 schreef yowannuzz het volgende:
Mistaken Element.

Oeh..inderdaad erg goed!

Oh, no I did, but I spent most of my time occupying various administration buildings... smoking a lot of thai stick... breaking into the ROTC... and bowling. To tell you the truth Brandt, I don't remember most of it.

Pem
d'Oh!!
Usericon van Pem
Posted 13-04-2009 22:19 by Pem Wijzig reactieProfiel van PemQuote dit bericht

quote:
Op 12 april 2009 23:23 schreef yowannuzz het volgende:
Mistaken Element.

quote:
Op 13 april 2009 16:32 schreef Taets van Avezaete het volgende:
Oeh..inderdaad erg goed!

Ok, nieuwsgierig *zoekt MySpace van Mistaken Element*

Op 18 juni 2011 23:45 schreef BenKnuckles het volgende: Dat niet, dat zorgt voor Pemibele situaties.

Panzerke
Usericon van Panzerke
Posted 14-04-2009 10:32 by Panzerke Wijzig reactieProfiel van PanzerkeQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Panzerke

The Angelic Process

Dypfrys
Usericon van Dypfrys
Posted 14-04-2009 17:13 by Dypfrys Wijzig reactieProfiel van DypfrysQuote dit bericht

tijdje geleden Obtained Enslavement 'ontdekt'.
En Carpathian Forest herontdekt.

"What a fantastic song video. I'm driven to tears. Hail Satan!"

neefherbert
Bon Zwaard!
Usericon van neefherbert
Posted 15-04-2009 14:13 by neefherbert Wijzig reactieProfiel van neefherbertQuote dit bericht

Tribulation
Hun plaat "The Horror". Meesterlijke death/thrash!

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 15-04-2009 14:57 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 15 april 2009 14:13 schreef neefherbert het volgende:
Tribulation
Hun plaat "The Horror". Meesterlijke death/thrash!

http://www.zwaremetalen.com/recensie/12273/Tribulation-The-Horror.html

signature

watery black
Usericon van watery black
Posted 16-04-2009 22:15 by watery black Wijzig reactieProfiel van watery blackQuote dit bericht

firewind

gus g heerscht

"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."

Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 16-04-2009 22:30 by Metalhead22 Wijzig reactieProfiel van Metalhead22Quote dit berichthttp://www.last.fm/user/kledur

Puike gitarist ja.

...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 16-04-2009 22:43 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

wel een kutcover van Nevermore's Believe in Nothing gemaakt die mannen

signature

Ghislain Lambert
Usericon van Ghislain Lambert
Posted 17-04-2009 21:22 by Ghislain Lambert Wijzig reactieProfiel van Ghislain LambertQuote dit bericht

quote:
Op 13 april 2009 22:19 schreef Pem het volgende:
Ok, nieuwsgierig *zoekt MySpace van Mistaken Element*

Yep, ben die band ook sinds de vorige plaat in de gaten aan het houden!

" When the going gets weird, the weird turn pro!"

Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 25-04-2009 9:49 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

My bloody valentine.
Dit door het shoegaze toppic hier, ik was nog niet bekend met het genre dus moest het even proberen. Klinkt erg lekker eigenlijk!

Anthony and the Johnsons.
Ik kon ze al wel, een paar keer gehoord bij een maat van me maar nu even voor het echie gechekt. Heel aparte muziek maar wel erg mooi.

Verder t laatst Isole en longing for dawn dmv hun optreden met Officium triste, Mourning beloveth, Mournful congregation en Evoken in Rotterdam. Ik heb nog geen plaatwerk kunnen checken maar dat gaat wel gebeuren uiteindelijk.

Staalman
Usericon van Staalman
Posted 25-04-2009 10:16 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Helemaal into High Tides!!! Waanzinnige 70´s prog

"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"

Helvete
Usericon van Helvete
Posted 26-04-2009 15:45 by Helvete Wijzig reactieProfiel van HelveteQuote dit bericht

Líam
Janvs
Nagelfar
A Forest Of Stars

spectre
Usericon van spectre
Posted 26-04-2009 16:02 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat

GrindMaster
Usericon van GrindMaster
Posted 26-04-2009 16:11 by GrindMaster Wijzig reactieProfiel van GrindMasterQuote dit bericht

quote:
Op 25 april 2009 9:49 schreef Dirge for november het volgende:
My bloody valentine.
Dit door het shoegaze toppic hier, ik was nog niet bekend met het genre dus moest het even proberen. Klinkt erg lekker eigenlijk!

Graag gedaan!

Godspeed! You Black Emperor eindelijk ontdekt. Vond het de eerste keer niks, maar kan er nu zeker van genieten!

Why doesn't my music get me all the chicks?

Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 27-04-2009 12:10 by Metalhead22 Wijzig reactieProfiel van Metalhead22Quote dit berichthttp://www.last.fm/user/kledur

Líam

...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...

Dypfrys
Usericon van Dypfrys
Posted 27-04-2009 15:51 by Dypfrys Wijzig reactieProfiel van DypfrysQuote dit bericht

Endezzma Noorse Black met doominvloeden

[Dit bericht is gewijzigd door Dypfrys op 27-04-2009 15:59]

El Kapitån Oscuro
Usericon van El Kapitån Oscuro
Posted 28-04-2009 16:59 by El Kapitån Oscuro Wijzig reactieProfiel van El Kapitån OscuroQuote dit bericht

quote:
Op 27 april 2009 15:51 schreef Dypfrys het volgende:
Endezzma Noorse Black met doominvloeden

Ben ik ook wel benieuwd naar.

Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 28-04-2009 17:00 by Metalhead22 Wijzig reactieProfiel van Metalhead22Quote dit berichthttp://www.last.fm/user/kledur

+1

ADHD
Goreju!
Usericon van ADHD
Posted 28-04-2009 17:45 by ADHD Wijzig reactieProfiel van ADHDQuote dit bericht

Covenance http://www.myspace.com/covenance
Met ex leden van Dying fetus en Misery Index.... zegt genoeg lijkt me zo

Dypfrys
Usericon van Dypfrys
Posted 28-04-2009 19:44 by Dypfrys Wijzig reactieProfiel van DypfrysQuote dit bericht

quote:
Op 28 april 2009 16:59 schreef El Kapitån Oscuro het volgende:
Ben ik ook wel benieuwd naar.

http://www.myspace.com/endezzma

Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com