|
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 | ||||
Auteur: |
|
|
Thanks 2 Mmayo |
|
Zegt me nog niets...Zal het eens luisteren! |
|
quote: Black seeds of bunny! |
|
Ik ben het nu aan het luisteren, het rockt wel lekker weg. |
|
quote:Gaaf. |
|
LOL, haha, dooooooommm!!!! |
|
Nee daar zijn al mensen voor |
|
Black funeral folk grindcore ? |
|
Funeral polka? |
|
Black polka! Je moeder. |
|
Power polka! |
|
Ik heb nog nooit naar Dimmu of Cradle geluisterd. |
|
Jamaar er is een verschil tussen niet naar luisteren en nooit van gehoord... Also: FOTO!!! Black seeds of bunny! |
|
Misschien zo in het daarvoor bestemde topic. |
|
Black River. Goede band,dank je wel, Nyghtslave! |
|
quote:Mja, dat wel, maar ook wel erg middle-of-the-road/dertien-in-een-dozijn/waar-heb-ik-dit-eerder-gehoord. Doet het niet voor mij. OT: Камни stoner met toch een eigen draai. Debuut EP gratis te downloaden. http://www.myspace.com/kamni420 |
|
Voor mij heeft Black River toch echt wel een eigen geluid. Maar goed ik ken dan ook niet echt veel bands die dit soort muziek maken. |
|
Het mag van mij wel iets spannender allemaal, al zal het op een festival het bij mij ook niet verkeerd doen. Ik zal er nu wel te nuchter voor zijn. http://www.zwaremetalen.com/recensie/15000/Black-River-BlackNRoll.html Deze recensie is wel lovend. |
|
Never have so many sacrificed so much for so few |
|
Evoken. Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
Cactus Never have so many sacrificed so much for so few |
|
Hands: erg toffe post-metalcore. Maylene and the Sons of Disaster: heerlijke southern rock [Dit bericht is gewijzigd door Blueprint op 08-10-2011 16:55] |
|
Wel wat laat, maar toch Funeral Mist. |
|
Qutin, een band uit Iran (!), weet me behoorlijk te verrassen met het album Rationalism uit 2010. Vrij technische death-/thrashmetal, met een mindere productie, maar verder vind ik het prima klinken |
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |